Zanima me, če mi lahko kdo pove oz.je imel podobno izkušnjo z vozilom, in sicer ko se peljem relacijsko in spustim gas mi rahlo nihajo obrati. Na mestu je vse normalno edino pri vožnji nihanjo ko spustim gas in še to npr. cca od 60 kmi/h dalje. Imam vozilo Audi A6 3.0tdi/avt.
Sem probal v večji hrib voziti...in tam se na trenutke čuti, da trese rahlo vozilo, ne pa celoten čas. Zatrese pa kako sekundo 2 ko grem v večji hrib. A je pol to wandler al menjalnik oz.???
A mi lahko kateri pove je wandler del v sklopu menjalnika al je posebej..Ker imam neko garancijo sam ne velja za menjalnik!!!
jst zlo dvomim da bi obrati nihal zarad loputk v sesalnem kolektorju.... sploh pa ker ma dva in mu nc niso rekl ker je zanic. no sj ponavad crknejo loputke na obeh straneh. kit za popravilo je pa 20E za eno stran
Evo zamenjali so mi lopute na servisu naložili nov software, s tem je nihanje obratov odpravljeno, vendar vozilo se zmeraj trese med obrati 1500-1900 ko grem v klanec...
A je pol to zagotovo wandler obrabljen (pretvornik narova moči)???..in npr.kako dolgo se lahko tako vozim, koliko se strošek?? Saj nameravam zamenjat čimprej me samo zanima.
Olje je bilo menjano na 180.000 km sedaj imam 205.000,saj včeraj sem ga pripeljal z servisa nasl.teden gre spet nazaj, ker ni bilo nič kaj koristnega za vozilo narejeno.
Jaz tud sumim, da ima nekaj z menjalnikom veze, olje je lahko slabo, najbolj pa da gre za obrabo Wandlerja (pret.navora moči mi neda miru)
********* Q: So what usually fail on the torque converter? A: Usually, the failure point is the lockup clutch. It has friction material, which is designed to wear out, but they also last a long time... *********