pocesnkII je napisal/-a:pa je napaka na sondi, ali si jo kar tako menjal?, če stara deluje ok je brezveze menjati, nebo nič manjša poraba
pskoda je napisal/-a:Ne ni treba resitirat
acidos je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Ne ni treba resitirat
Hvala za odgovor. Se pravi da tudi ni potrebno odklopiti akomulator?
abbe je napisal/-a:kaj pa je pokazal računalnik, da ste tako prepričani da je lambd sonda zanič?
pskoda je napisal/-a:Jaz ga ne bi odklopil je pa nujno, da je motor ugasnjen in ni kontakta oz najbolje, da ključ sploh ni v ključavnici.
AssKicker je napisal/-a:Kaj se pa dogaja z vozilom? Enaki problemi pri hladnem ter toplem motorju?
Nikola_Tesla je napisal/-a:Zanima me kakšen je pravilen princip odvijanja zapečene sonde da ne pride do loma ?
Lp.
Fan je napisal/-a:Pomerite kompresijo na valjih, osebno menim da ste zažgali ventil, ker se je vozilo z okvarjeno vžigalno tuljavo.
@Nikola_Tesla
- pri toplem izpuhu in uporabi namenskega orodja ( nastavki narejeni za odvijanje kisikovih sond - priporočeno ), je odvijanje dokaj enostavno. Sicer se da tudi drugače odviti, kakor se kdo znajde in zna uporabljati domače orodje, vendar je to težji način, ki lahko vodi do loma sonde.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 2 gostov