Avto imam kot 3. lastnik v lasti že 4 leta (11/2004, 260kkm, 2.0TDI), res je, da je bilo nekaj težav, a še vedno me ni nikjer pustil na cesti, niti zatajil pri vžigu. A vseeno, menjano je že bilo 'svega i svašta':
- -intercooler
-leva in desna cev intercoolerja
-sklopka in njen potisni ležaj in bog ve kaj še pri tem (popravilo 800€)
-tandem pumpa
-raznorazne preperete cevi v motorju
-oba ventilatorja (motor+klima)
-in še milijon drobnih pizdarij...
-drugače REDNO servisiran (torej vsakih 15-20kkm redni servis, vsakih 100kkm velik servis)
TOKRAT mi je mehanik rekel (ker mi neprestano spušča hladilna tekočina), da je najverjetneje fuč dihtunga glave. Priporočal mi je, da jo zamenjam, zraven pa še dam obnoviti (pobrusiti ipd.) celotno glavo, vse ventile, šraufe... Torej še eno popravilo v minimalni vrednosti 800€?! Hja, turbina je še vedno originalna, sam bog ve, kdaj bo še to crknilo. Avto drugače vožen 90% časa po avtocesti.
1. Naj dam še to popravit in pozabim teh 800€+ (KOMU? Ne poznam nobenega tako kvalitetnega mehanika!)
2. Naj avto prodam, če še dobim okoli 3000€ in kupim novejšega (do 10k€)? In spet me je strah, da bo ista pizdarija - nepoznan avto in tona skritih napak?
Help me out guys..