nejc1 je napisal/-a:Pri dizlu gre pedalka počasi skoraj(kak cm prej se mora fiksno ustavit) do podna, bencinarji so pa druga stvar in če se že primerja primerjaj samo dizle med sabo!
Najprej naj dodam še izjavo vsevedega mojstra - mehanika, ki je včeraj zatrdil, da je to Normalno vedenje pedalke, in sicer: "mehaniki uradnih serviserjev marsičesa ne vedo, ker ob novitetah niso deležni ustreznega usposabljanja, ampak se pridružijo mnenju večine".
Na kratko seznam vozil, katerim se pedal ni ugreznil:
- Hiunday I30, l. 2009, bencinar
- Clio 1,0, l. 2015 turbobencinar
- rabljen in novi Ceed na servisu v Lj, oba bencinarja
- Citroen C4, l. 2013, dizel s sistemom za pomoč pri speljevanju v klancu
- Ceed, l. 2010, bencinar
- Honda Civic, l. 2010, bencinar
...verjetno sem še kterega pozabil
...in vozila katerim se je pedal ugreznil:
- Jeep (nek terenec), letnik nepoznan, dizel
- novi in rabljen Ceed v Kranju, oba dizel
- BMW serija 5... nekakšen biturbo, praktično nov, dizel (pedal pade v poden kot skirca v med)
- VW Passat, l. 2005, dizel
- VW Transporter, l. 2017, dizel (z lahkoto dosežen poden)
- VW Caddy, l. 2013, dizel (potrebna nekoliko večja sila)
...tudi tukaj sem gotovo kterega pozabil.
Nejc1!
Glede na dejstva bi te lepo prosil, da, če se spoznaš na zavorne sisteme, kaj več poveš o tem. Videti je, da se "težava" dejansko pojavi le pri dizlih. Zakaj? Ali ni sistem zaviranja enak pri bencinarjih in dizlih???
Sem laik za mehankarijo, me pa zanima. Pravijo na jugu: "bolje ispasti budala nego iz brzog voza",