Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Rašeta
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To jun 22, 2004 10:38 pm

Tresenje pri zaviranju CITRÖENA

Napisal/-a Rašeta To jun 22, 2004 10:45 pm

Bok,imam Citröen Xsaro pa me zanjima zakaj mi trese volan pri zaviranju.Prav tako mi trese stopalko?Sam sem pogledal diske in ploščice,vse kar sem opazil je to da ni nič narobe,diski lepo gladki brez večjih risov,ploščice pa so tut OK,kaj je še lahko narobe?A so mogoče diski zviti?
HVALA ZA NASVETE!
Always CITRÖEN XSARA
 
vR5GTT
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po nov 10, 2003 9:13 pm

Napisal/-a vR5GTT To jun 22, 2004 10:53 pm

Skorej gotovo so bile pregrete zavore in je disk pokrivlen, najbol da greš do nekoga ki ti struži diske na avtu!!
R5 GTT
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky To jun 22, 2004 11:07 pm

Jst sm tud za to da so diski.
The MAN
 
Uporabniški avatar
Rancid
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 576
Pridružen: To mar 16, 2004 11:56 am

Napisal/-a Rancid To jun 22, 2004 11:21 pm

al pa ze mogoce mal slabe ploscice, drgac pa skivljeni diski.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jun 22, 2004 11:24 pm

Skoraj že Standard pri meni...... da mi trese pa zvija pa poka pa kaj te vem kaj še vse :) Pač dost bremzam :P :)
Ja definitivno so zviti diski ( tresenje volana in stoplke so vsi simptomi ki kažejo na to) lahk pa bi mogoč blo kaj narobe z ABS-om?
Aja tist s struženjem diskov pa..... je nekak nevarno (ker ga lahk pol odlomi) al pa ga še prej zvije tko da tist struženje je kratkotrajna rešitev.
Za vsak slučaj pa prej ko se boš lotil menjave še idi na servis pa naj mal pregledajo.
Za zavorami se ni za igrat.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr jun 23, 2004 12:29 am

Mogoce te pa centriranje oz optika zajebava :D
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR Sr jun 23, 2004 1:19 am

Če nisi kšnga pločnika pojahu in zjebu optiko je sigurno zavorni sistem. Ponvadi se zaradi toplote zvije disk... Na ogled pa ni videt da je kej narobe.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Sr jun 23, 2004 5:42 am

lisko je napisal/-a:Skoraj že Standard pri meni...... da mi trese pa zvija pa poka pa kaj te vem kaj še vse :) Pač dost bremzam :P :)
Ja definitivno so zviti diski ( tresenje volana in stoplke so vsi simptomi ki kažejo na to) lahk pa bi mogoč blo kaj narobe z ABS-om?
Aja tist s struženjem diskov pa..... je nekak nevarno (ker ga lahk pol odlomi) al pa ga še prej zvije tko da tist struženje je kratkotrajna rešitev.
Za vsak slučaj pa prej ko se boš lotil menjave še idi na servis pa naj mal pregledajo.
Za zavorami se ni za igrat.


JP! se čist strinjam z Liskotom!
Diski so krivi.Lohk jih postružiš in če niso zlo stari( se prav obnucani in tanki) ti nov glih poću in se zlomu, je pa res da je to v večini samo začasna rešitev, ker se ti bojo slej ko prej spet pokrivil ko boš parkrat na full bremzov al pa po klancu dol k se bodo ornk segrel!
Kupi nove sej ni treba original! :!:
 
Uporabniški avatar
Jonas
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: So feb 21, 2004 6:42 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Jonas Sr jun 23, 2004 6:48 am

Diski skor 100%, isto je blo pr men. Zamenju diske in zdej je cool.

LP
Slika
 
Rašeta
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To jun 22, 2004 10:38 pm

Tresenje pri zaviranju CITRÖENA

Napisal/-a Rašeta Sr jun 23, 2004 9:12 am

Ok,se strinjam da so diski zviti,samo me čudi to ker ma avto prevoženih 55.000 km? A bi postruženi diski še vzdržali enkrat toliko?
Pa še finta,včasih lahko zabremzam pune pa ni nič s tresenjem,torej redko kdaj se zgodi da stvar prav lepo zavira brez kakih vibracij...čudno kaj?
Še ma keri kak komentar na to?
Pa lep pozdrav
Always CITRÖEN XSARA
 
mare23
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Ne feb 02, 2003 8:00 am
Kraj: Koper, Izola

Napisal/-a mare23 Sr jun 23, 2004 9:30 am

Enako težavo sem imal jaz.......predlog naših mojstrov se je izkazal pravilno.........pri menjavi zavornih diskov in ploščic. Na desni strani je bila zunanja zavorna ploščica skoraj nerabljena, notranja pa brez "mesa".....vzrok: pregret in logično zviz zavorni disk.

MENJAVA!!!!
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Re: Tresenje pri zaviranju CITRÖENA

Napisal/-a iKst Sr jun 23, 2004 9:36 am

Rašeta je napisal/-a:Ok,se strinjam da so diski zviti,samo me čudi to ker ma avto prevoženih 55.000 km? A bi postruženi diski še vzdržali enkrat toliko?
Pa še finta,včasih lahko zabremzam pune pa ni nič s tresenjem,torej redko kdaj se zgodi da stvar prav lepo zavira brez kakih vibracij...čudno kaj?
Še ma keri kak komentar na to?
Pa lep pozdrav


Postružen disk je tanjši in še bolj občutljiv na temperaturo in zvijanje. Sigurno ne bojo zdržali toliko kot novi (ob enaki vožnji) ampak struženje je poceni, in za nekaj 10kkm si dober. Po tem ti pa svetujem da zamenjaš diske s kakšnimi "športnimi". Brembo max recimo ali kaj podobnega, pa ene dobre zavorne ploščice dej not, ne original citroen.
 
vR5GTT
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po nov 10, 2003 9:13 pm

Re: Tresenje pri zaviranju CITRÖENA

Napisal/-a vR5GTT Sr jun 23, 2004 9:42 am

Postružen disk je tanjši in še bolj občutljiv na temperaturo in zvijanje. Sigurno ne bojo zdržali toliko kot novi (ob enaki vožnji) ampak struženje je poceni, in za nekaj 10kkm si dober. Po tem ti pa svetujem da zamenjaš diske s kakšnimi "športnimi". Brembo max recimo ali kaj podobnega, pa ene dobre zavorne ploščice dej not, ne original citroen.[/quote]

No zdej mu pa še povej kolk pride Brembo max! Rašeta kar se pa tiče da takrat ko z večjo silo zaviraš nekak to izgine, mam isto stvar na cliotu, trese sam jebiga niso hlajeni diski in to se še hitrj greje.
R5 GTT
 
Uporabniški avatar
ciro04
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Pe jun 18, 2004 5:58 pm

Re: Tresenje pri zaviranju CITRÖENA

Napisal/-a ciro04 Sr jun 23, 2004 9:58 am

Rašeta je napisal/-a:Bok,imam Citröen Xsaro pa me zanjima zakaj mi trese volan pri zaviranju.Prav tako mi trese stopalko?Sam sem pogledal diske in ploščice,vse kar sem opazil je to da ni nič narobe,diski lepo gladki brez večjih risov,ploščice pa so tut OK,kaj je še lahko narobe?A so mogoče diski zviti?
HVALA ZA NASVETE!


Zelo velika verjetnost je da so zviti diski. Zdaj, če še niso bili podrejani, ti jih naj na fino podrejajo. Ta postopek lahko kake trikrat ponovijo, pol pa bo treba že nove diske dat. Sej tko na oko ne boš videl če so diski krivi. Disk je lahk kriv v desetinki mm in boš čutil na volanu. Pogosto pa se diski pokrivijo, če so v iber vroči in jih takoj poliješ z vodo. Recimo pranje avta. Lahko pa jih zje_eš z zanič zavornimi ploščicami.

LP
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Re: Tresenje pri zaviranju CITRÖENA

Napisal/-a iKst Sr jun 23, 2004 10:23 am

saso mladenovic je napisal/-a:Postružen disk je tanjši in še bolj občutljiv na temperaturo in zvijanje. Sigurno ne bojo zdržali toliko kot novi (ob enaki vožnji) ampak struženje je poceni, in za nekaj 10kkm si dober. Po tem ti pa svetujem da zamenjaš diske s kakšnimi "športnimi". Brembo max recimo ali kaj podobnega, pa ene dobre zavorne ploščice dej not, ne original citroen.


No zdej mu pa še povej kolk pride Brembo max! Rašeta kar se pa tiče da takrat ko z večjo silo zaviraš nekak to izgine, mam isto stvar na cliotu, trese sam jebiga niso hlajeni diski in to se še hitrj greje.[/quote]

Mislim da so nekaj čez 20k (sprednja 2). Dobre ploščice pa cca 10k za sprednje in malo manj za zadnje. Nevem kakšne so cene za original citroen dele, ampak original diski in ploščice za nissana vem da pridejo ene 3x tolk kot tak soliden "športen" komplet.
 
Uporabniški avatar
ciro04
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Pe jun 18, 2004 5:58 pm

Re: Tresenje pri zaviranju CITRÖENA

Napisal/-a ciro04 Sr jun 23, 2004 10:24 am

Rašeta je napisal/-a:Ok,se strinjam da so diski zviti,samo me čudi to ker ma avto prevoženih 55.000 km? A bi postruženi diski še vzdržali enkrat toliko?
Pa še finta,včasih lahko zabremzam pune pa ni nič s tresenjem,torej redko kdaj se zgodi da stvar prav lepo zavira brez kakih vibracij...čudno kaj?
Še ma keri kak komentar na to?
Pa lep pozdrav


Kot sem rekel, enkrat, dvakrat postružen disk (moj žargon je podrejan disk 8) ) ni panike. Seveda če niso diski že preveč obrabljeni. Pol struženje ne pride v poštev. To da ima avto 55.000 km prav nič ne pomeni. Važno je kako zaviraš oz. kako je morebitni prejšnji lastnik zaviral, pa tudi kvaliteta zavornega sistema.
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: Tresenje pri zaviranju CITRÖENA

Napisal/-a Nikola_Tesla Če maj 16, 2013 8:13 pm

Zdravo

Tudi jaz imam take težave od januarja - opazil sem da mi prednji levi cilinder blokira (gre na trdo) in mi je zato pregrelo disk pol je pa kaka brozga pozimi gor vdarla ?

Kateri set tesnil (od katerega proizvajalca) priporočate za obnovo zavornih čeljusti, da odpravim vzrok pregrevanja, preden namestim nove diske in ploščice ?


Hvala za odgovor.

Lp.

Darko
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6582
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Tresenje pri zaviranju CITRÖENA

Napisal/-a Fan Če maj 16, 2013 8:27 pm

Pozdravljeni

Za katero vozilo se to sprašuje???
V koliko ima zavorni cilinder vodila, se nabavi Ate ali Budwerg ....................... če je togo vpet, se lahko nabavi cenejše, vseeno katere firme, vse so enake kvalitete.
Je pa potrebno vedeti, da koliko se brusi v samem valju, je nekje potrebno to nadomestiti ( debelina tesnil, fi zavornega batka........... ) ................. razen če ni potrebno samo poliranje z vodobrusnim papirjem.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: Tresenje pri zaviranju CITRÖENA

Napisal/-a Nikola_Tesla Ne maj 19, 2013 6:19 pm

Zdravo

Fan hvala za odgovor.

Gre za clio 2-ko (sprednje cilindre).

Želel bi odpraviti vzrok za nenehno podrsavanje ploščic ob disku, ki je verjetno posledica povečanega trenja zavornega bata... kljub temu da vzmeti odmikajo ploščice od diska.

Površine pod protiprašnimi gumicami zgledajo lepe svetle.... že 2x v periodi 1 leta sem namazal cilindre z ATE mastjo pod protiprašne gumice vendar je hod bata še vedno zelo otežen.

Pri kakšni sili bi se v normalnih pogojih bat moral že počasi pomikati nazaj v cilinder ?

Trenutno gre bat tako na trdo da sem si moral pomagati s 30cm-skim lesenim vzvodom, da sem ga spravil nazaj v cilinder.

Lp.

Darko
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6582
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Tresenje pri zaviranju CITRÖENA

Napisal/-a Fan Ne maj 19, 2013 6:52 pm

Pozdravljeni

Vaše vozilo nima nobenih vzmeti, ki bi imele funcijo držati zavorne ploščice stran od zavornega diska!!
Hja, kakšno silo se uporabi za stiskanje zavornih cilindrov; različno od stiskanja z roko ( ko zelo lepo delujejo zavorni cilindri ) do pomaganja z raznoraznimi vzvodi. Ne znam določiti sile, to je naučen občutek :(
Samo mazanje pod protiprašno gumico je zadovoljivo takrat, ko zavorni cilindri lepo delujejo in je zavorni batek suh/prašen, se ga obriše/ščisti in namaže z Ate mastjo. V koliko pa ima cilinder na robu pri notranji ( glavno tesnilo ) gumici, že nabrane okside ............ pomaga samo poliranje/brušenje in seveda nova tesnila.
Potrebno je vedeti da:
Bat, ki pritiska na zavorno ploščico, je zatesnjen s tesniloma. Prvo tesnilo ščiti pred nesnago, drugo tesnilo tesni pred izgubo zavorne tekočine in posledično padca tlaka v zavornem sistemu. Notranje tesnilo ima poseben pravokoten profil, zato se imenuje pravokotno tesnilo. To se ob zaviranju deformira, tako ob padcu tlaka povleče zavorni batek nazaj v prvotno lego. Prav tako omenjeno tesnilo samodejno prilagaja odmik zavorne ploščice glede na obrabo ploščic. Torej, v koliko zavorni batek res ne deluje brezhibno ........... ga žal zavorno tesnilo ne more premikati!!

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov