

Opišem dogajanje, da bo lažje razmišljat:
Day 0.)
Avto deluje brez problema, kakšno uro je igrala muska, samo brez ojačevalcev (bli na stand-byu)... Avto normalno zaklenem in grem spat...
Day I.)
Avto zjutraj (cca. 13°C) noče vžgat, ker štarter komaj kaj zamrmra, potem se ugasnejo vsi disply-i... Hvala bogu živim na krajšem klancu, zato sem lahko avto vžgal in se normalno odpeljal v službo... Tam na soncu pustil avto "čakat" 8 ur na soncu (24°C v senci, na soncu mučos) in avto je brez problema vžgal ter normalo deloval na poti domov....
Day II.)
Naslednje jutro (cca. 12°C) sem se v službo odpravil s fotrovim avtom, svojga pa imel namen zapeljat v garažo, da ga dam filat. Spet ista zgodba, zato ga spet vžgem na klancu in zapeljem v garažo. Odprem akumulator (bil je preceh suh), dolijem H2O in avto pustim filat 13 - 14 ur... Zvečer (cca. 24°C) končam s filanjem in zaprem akumulator. Avto se je odzval 100% enako kot zjutraj, nikakor ni imel dovolj moči, da bi avto užgal... Nekaj sicer hoče verglad, samo komaj sam sebe premika, kaj šele da bi zalaufal motor... Užgem po klancu in avto pustim laufat cca. 5-10min, Ugasnem avto in po parih minutah normalno zalaufa. Odpeljem en krog (20km), se ustavim in pri ugasnjenem motorju kakšne pol ure na izi rolam musko (tokrat z vklopljenimi ojačevalci) na zmerni glasnosti in avto normalno užge... Parkeram doma in čez kakšno uro spet normalno užgem. Po 5km vožnje ugasnem avto in "na polno" nažgem musko... Za dva komada, potem crkne... S porivanjem užgem avto in ga pustim laufat 5min in 1km, ga ugasnem in pustim 1h... Avto potem normalno užge, ga zapeljem domov...
Day III.)
Danes zjutraj (cca 15°C) avto spet nima štroma. Verglat sploh nisem probal, ker je mel tok mal štroma, da mi je alarm še odlopil, avta pa že ni mogu odklent... Hvala bogu ma alarem lastno napajanje...
Upam, da nisem bil predolg...



