Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Perica
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: So sep 27, 2003 5:00 pm

skurjena sklopka ? ? ?

Napisal/-a Perica Ne avg 15, 2004 1:08 pm

Zivjo!
evo, sm biv 10 dni na morju in ze takoj ob prihodu na morje (Martinscica) sem parkiral avto cez malce visji robnik na parkirisce (drugega prostora ni bilo)! ko pa sem hotel zopet na cesto, sem moral vzratno zapeljati cez ta isti robnik! seveda sem hotel to storiti bolj pocasi z igranjem s sklopko in plinom (tako kot se spodobi voziti cez robnike) pa se avto je bil precej na tleh zaradi prtljage! no, takrat pa se je zgodilo! V avtu mi je posteno zasmrdelo in vsi mi pravijo da je to sklopka! verjetno je res! kaj pa vi mislite??? je lahko kaj drugega? je lahko sklopka se dobra pa je treba sam kej mal popravit .... ??

pedalo za sklopko je res malce bolj cudno kot prej (sklopka mislim da prime malce bolj na vrhu kot prej), drugace pa ni razlik! skrta nic, cuka nic, ne spusca kaksnih cudnih glasov,.....

Nekaj sem zadnjic zasledil, da se da sklopko obnoviti! ALi je to res in koliko to stane? Se to priporoca ali ne? To me zanima predvsem zato, ker bi me nova sklopka skupaj z montazo stala okoli 50.000 sit (Renault Clio 2)!

Aja, to se mi je zgodilo ravno sedaj, ko sem imel namen kupiti lite feltne!!! pa mi je ze drugic vse splavalo po vodi !!! smrk smrk :(

se opravicujem ker sm se tok razpisov!

Hvala in LP
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Ne avg 15, 2004 1:19 pm

Sklopko skuriš, če ima motor obrate, kolesa pa so pri miru. Torej če je pri sklopki veliko trenje. Pri trenju pride do visokih temperatur in zato se spremeni material v sklopki. Takrat je sklopka uničena (zažgana).

Velikokrat se pa zgodi, da se sklopka ne segreje do tako visoke temperature da bi bila fuč ampak samo toliko da pač smrdi, sklopka pa ni uničena oz. je poškodovana samo zgornja plast in se bo ta plast zdrgnila stran ob nadaljni normalni vožnji. Predlagam, da se normalno voziš naprej. Če boš občutil večje spremembe pa jo le zamenjaj.


PS: A je možno da si malo zakuril bremze (vozil z ročno), ker tut smrdi?
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
Perica
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: So sep 27, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Perica Ne avg 15, 2004 1:30 pm

ja,sej pri men je blo tako, da sm hotu cim bolj pocas pridt cez tist visok robnik, in je vsake tolk casa avto obstal pri miru, motor pa se je vrtev!!! ampak to sam za zlo kratek cas! men se mal cudno zdi da bi bla sklopka, ker sm se domov (200 kilometrov) pripeljal brez problema!!! sam pedalo je mal cudno!!!

se kaksno mnenje?
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Ne avg 15, 2004 1:41 pm

Mal si zažgal lamelo. Če ne bo začela drset še med vožnjo, se ne sekirat. Vozi dalje.

Če pa bo začela drset in smrdet ob kaki malo večji obremenitvi, potem pa bo čas za menjavo.

Lahko menjaš - obnoviš samo lamelo in bo stvar tudi v redu.

Odšravfaš dol menjalnik, odšravfaš košaro, neseš lamelo do sinterja, da ti jo obnovi, zmontiraš nazaj in je to to. Pa še poceni je.
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
Perica
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: So sep 27, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Perica Ne avg 15, 2004 1:45 pm

in kolk stane ta obnova lamele? kje v LJ ali pa v KR se da to narest ?!?! kako se pa to vid, ce je sam lamela "skurjena"?!

HVALA
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

Napisal/-a music_man Ne avg 15, 2004 1:45 pm

Pomoje nic hudega. Pac si jo malo zažgal ampak hujsega ni blo ker ti kot pravs se normalno dela. Pedal pa je drugacn ker se pri tem ko ti sklopko tkole zažigaš le ta hitro obrablja in zdej cutis spremembo, ker je sklopka malo bolj obrabljena.
VSAKA PALICA IMA DVA KONCA
JE REKEL MODREC, KI ŠE NI VIDEL ROGOVILE
 
Uporabniški avatar
Perica
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: So sep 27, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Perica Ne avg 15, 2004 1:58 pm

ja ze, sam mene tale "sprememba" zlo moti pri speljevanju, ker sklopka prime zlo visoko!!!
a drugace se res da lamela sam zamenjat al pa obnovit!!! a pol bo spet vsaj priblizno tko kot je blo? a lamelo mi bojo tud na servisu zamenjal, al mi bojo takoj hotl novo sklopko "podtaknit" in bojo rekl da je pac cela sklopka zanic!!!
KOLK TA LAMELA STANE??

hvala
 
Uporabniški avatar
Vičo
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Po mar 15, 2004 12:14 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Napisal/-a Vičo Ne avg 15, 2004 2:34 pm

Zdej mislim da je ena varianta na renault servisu da ti daš noter svojo to staro lamelo, oni pa ti dajo ven obnovljeno v renaultu. Lamela ni original nova, je pa tovarniško obnovljena in te pride ful poceni. Probi kej uprašat na servisu Renault!! :wink: :wink:


lp
Slika
 
Uporabniški avatar
Perica
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: So sep 27, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Perica Ne avg 15, 2004 2:48 pm

ja ze, sam a to "obnovljeno" pomeni tud da bo vsaj 90% tok dobra kokr nova?!?! a se da tud novo lamelo kupit in kolk to stane?

hvala
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GorazdO Ne avg 15, 2004 2:57 pm

http://www.sinter.si/

Obnova lamele menda stane cca 8.000 sit; pravijo da vredu naredijo (nek kompozit karbona, keramike in še nečesa...); za normalno vožnjo odlično, za pogosta hitra speljevanja z mesta pa malo manj dobro...
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
Uporabniški avatar
Perica
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: So sep 27, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Perica Ne avg 15, 2004 3:12 pm

GorazdO je napisal/-a:http://www.sinter.si/

Obnova lamele menda stane cca 8.000 sit; pravijo da vredu naredijo (nek kompozit karbona, keramike in še nečesa...); za normalno vožnjo odlično, za pogosta hitra speljevanja z mesta pa malo manj dobro...


A v renaultovih servisih (je ze nekdo v tej temi omenil) naredijo isto kot sinter-ji, al nardijo to kaj drugace, bolje ... ???
Ker jest kar velikrat speljem zelo hitro z mesta (da filter zaropota :twisted: ) in pol tale obnova pri sinterju nebi prsla v postev!!!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne avg 15, 2004 4:50 pm

Mogoče je sklopka zasmrdela, ko si jo matral, pol so ti povedali, da je lahko sklopka vzrok "dišav" in ti si avtomatsko postal pozoren na pedal sklopke, pa se ti samo zdi, da je nekaj narobe...poskusi prespati, mogoče sploh ni nč narobe :wink:
Kolega je enkrat avto na hribu držal samo s sklopko(brez ročne ali zavor) toliko časa, da se je začelo kaditi :shock: Mislili so da se je vžgal avto, pa k sreči ni bilo to ampak le sklopka...ko se je ohladila, je bilo vse OK, avto z isto(nič menjal, nič rihtal) sklopko brez problema pelje še danes...avto je pa Citroen Xsara 1.4 :wink:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Perica
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: So sep 27, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Perica Ne avg 15, 2004 5:08 pm

mogoce se res sam men mal zdi!!! no ja, tko sm mislu dokler nism sov prejle na eno mejhno furo do sosednje vasi in nazaj! sploh ne morm vec zlo hitr speljat, ker sklopka prime cisto na vrhu in ko avto spelje je sklopka ze cist sproscena! sklopka prime in se sprosti na vse skupej dveh al pa treh centimetrih (tolk se pedalo premakne)! tko da lahko normalno speljem in sele potem pohodim gas!
Bom jest to jutri peljov pogledat mehaniku, pa bomo vidl kaj bo!!!

aja,... kolk pol stane nova lamela?? bi rajs kupu novo kot pa obnovljeno ( da se bom mal bols pocutu med voznjo)!!!

hvala
 
Uporabniški avatar
Jonas
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: So feb 21, 2004 6:42 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Jonas Ne avg 15, 2004 5:27 pm

Jz bi vseeno na tvojem mestu menjal celotno sklopko, ce si se ze odlocil menjat lamelo. Cela sklopka te itak pride okol 25k pa se en 10k das za delo pa mas mir in vsaj ves kje si. Ce menjas samo lamelo potem sam cakas in upas da bo s potisno plosco in lezajem vse uredu. Nevem, odloc se sam, jz osebno sem raje vse komplet zamenju.

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
der_Alte
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr jul 02, 2003 3:42 am

Napisal/-a der_Alte Ne avg 15, 2004 5:48 pm

Pa kaj še. Zakaj bi menjal, če ne drsi? Pojdi na avtocesto, daj v peto prestavo pri 110, pritisni na hitro do konca. Če pospešiš brez zdrsavanja (motor gre v višje obrate, avto pa nič hitreje), do končne... je vse uredu. Vedno začne zdrsavat v višjih prestavah. Dokler ti ne zdrsne v prvi... maš vedno možnost z lastnim pogonom prit do servisa.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Ne avg 15, 2004 5:59 pm

der_Alte je napisal/-a:Pa kaj še. Zakaj bi menjal, če ne drsi? Pojdi na avtocesto, daj v peto prestavo pri 110, pritisni na hitro do konca. Če pospešiš brez zdrsavanja (motor gre v višje obrate, avto pa nič hitreje), do končne... je vse uredu. Vedno začne zdrsavat v višjih prestavah. Dokler ti ne zdrsne v prvi... maš vedno možnost z lastnim pogonom prit do servisa.

ti pa si ja!!
prvo ti bo sklopka začela drset v nižjih prestavah zato ker je večja moč in večja obremenitev na sklopko!ponavadi se probava v drugi prestavi!
v peti itak nav zdrsela razen če je čist fuč takrat pa tud spelat nebi mogu!
Pri večini avtov se da sklopka našponat oz nastavt in s tem nastaviš višino pedala za sklopko!
Če ti ne zdrsule jo pusti , višino pedala pa ti lahko9 nastavi skor vsak(nimajo pa vsi to za nastavt).
 
Uporabniški avatar
CST™accim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1305
Pridružen: To mar 12, 2002 10:08 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CST™accim Ne avg 15, 2004 6:00 pm

amm..res ni potrebno menjat. občutk kakršnega maš..pač..sej se navadš..jst sm se enkrat zajeb. in sm sklopko totalno zjeb. smredl je da ufff..pa ne samo enkrat, ampk drsi zaenkrat še ne, samo drgačn občutk je..tko jo bom vozu dolker ne začne drset. mal se še voz tko. se boš navadu. no kakor kol ti paše, samo povem :wink:
Lp
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Ne avg 15, 2004 8:33 pm

Ja, sklopka je. Kot so rekli .. ce ne bo drsela vozi dalje .. drgac pa menjaj. Pa se slika moje stare sklopke ob menjavi.

Slika
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
der_Alte
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr jul 02, 2003 3:42 am

Napisal/-a der_Alte Ne avg 15, 2004 9:29 pm

Gricko je napisal/-a:prvo ti bo sklopka začela drset v nižjih prestavah zato ker je večja moč in večja obremenitev na sklopko!ponavadi se probava v drugi prestavi!

Zanimivo, da sem pri treh različnih avtomobilih, doživel to kar sem napisal. Začelo je drset v najvišji prestavi. Res čudno. :? A večja moč je v nižjih prestavah? Sem mislil, da je to odvisno od vrtljajev motorja in ne od prestave. :twisted:
 
Uporabniški avatar
Mož čokate postave z brki
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Ne okt 05, 2003 1:24 pm

Napisal/-a Mož čokate postave z brki Ne avg 15, 2004 10:07 pm

Der alte ima prav. Točno to se dogaja pri visokih brzinah. Res je, da še nisem imel sklopke tako zjebane, da bi se že prav opazl pri obratih, vendar je pri 150 na uro začel smrdet po gnilih ribah :D (značilen vonj moje kuplunge). Pol sem jo pa kr menju. Pri večji brzini je velik upor in velika obremenitev za kuplungo, ker pač mašina dela na polno.
Hitro se daleč pride

Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov