Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po okt 11, 2004 7:49 pm

How com you didn't say anything???
Kdaj ti je pa začel to delat Stratus?
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
tom306
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Po okt 11, 2004 7:32 pm

Napisal/-a tom306 Po okt 11, 2004 9:01 pm

To je tut men na peugeotu delal sam pol sm zamenu koracn motorcek in je blo v redu.

Pri feliciji pa ne vem tocn kako je.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po okt 11, 2004 10:44 pm

To je delal pred časom materi na ibizi...... Problem je bil u neki cevki za vakum.... ne spomnim se točn kaj je že blo..... probi vse cevke prevert. Pa na senzorjih mal kable premrdaj pa tko .
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Re: Felicia ugasne tam pa tam..

Napisal/-a super98 To okt 12, 2004 12:07 am

Stratus_ je napisal/-a:Fantje zdej mi že mal najeda vse skup..ko stisnem sklopko mi včas obrati kr padejo..večkrat ne crkne, včasih pa tud crkne...nimam pojma kua naj bi blo..na testerju ni pokazal nč :evil: Večino časa pa avto lepo dela, vleče in ne cuka...

Intake je sestavljen iz naslednjih senzorjev..če bo komu kej pomagal; TP throttle position, CTP closed throttle position, MAP manifold absolute pressurem, IAT intake air temperature, ISC acutator in ISC acutator position sensor :cry:


Zelo pogost pojav pri felicijah. Cev od zračnga filtra dol pa spucat loputo (po potrebi tut loputo dol vzet pa dobr spucat). To je to 99%
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
Need_Power
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po dec 02, 2002 8:14 pm
Kraj: Lenart

Napisal/-a Need_Power To okt 12, 2004 12:52 am

To je tudi moj golf delal ene 2 dni, da občasno ni obdržal prostega teka in je crknil. Potem pa sem razstavil airbox, očistil loputo za zrak in peljal na tester da so loputo na novo kalibrirali. Od takrat dalje ni nobenih problemov.

LP
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To okt 12, 2004 9:28 am

Jao Stratus...spet boš loputo pucu :shock: ...a nisi pred kratkm to naredu :?:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Need_Power
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po dec 02, 2002 8:14 pm
Kraj: Lenart

Napisal/-a Need_Power To okt 12, 2004 12:22 pm

Treba je bit dosleden pri čiščenju lopute....namreč po vsakem čiščenju je tudi OBVEZNA kalibracija preko testerja, ker drugače se sranje nadaljuje kljub čisti loputi. Za ta poseg ti verjetno nikjer nebodo zaračunali več kot jurja, saj vse skupaj traja manj kot minuto.

LP
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl To okt 12, 2004 6:31 pm

ej stric slide pa stric stratus a bi viva mene hotla naučit kako se avtota tkole po ovinki pela?kokr je na spodni slikci.Aja sori za Škodilaka upam da ga boš upedencu.hudič je met avto,sami stroški,k da so usi povrst z dreka narjeni...
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To okt 12, 2004 7:05 pm

Miholl je napisal/-a:ej stric slide pa stric stratus a bi viva mene hotla naučit kako se avtota tkole po ovinki pela?kokr je na spodni slikci.

:twisted: :vrum :twisted:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=16274
Nekje na sredi debate maš še videote :wink:
:con :wink:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
PoLOdivjan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 506
Pridružen: Če maj 09, 2002 8:22 am
Kraj: Koper - Ljubljana

Napisal/-a PoLOdivjan To okt 12, 2004 8:20 pm

isti problem je bil na mojem bivšem polotu, spucal neke senzorje in loputo delal kot urca...avto normalno delal, ko sem pa prišel na križišče je in prtisu sklopko je pa crknu...
Slika
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Po nov 15, 2004 10:45 am

Jst mam podobne probleme pr fabiji 1.4 MPI. K stisnem kuplngo da prešaltam al pa če bremzam mi obrati skor zmeri padejo na okol 700 pol pa gor zlezejo na štandgas. Ene parkat mi je pa tud že crknu. Drgač pa v leru normaln laufa. Loputa je bla že spucana, labmda sonda zamenana, svečke menane, stikalo na termostatu tud že zamenano. A se komu še kej sanja?
 
Uporabniški avatar
daewoo_rugby
Uporabnik
 
Prispevkov: 1292
Pridružen: To dec 16, 2003 12:54 am
Kraj: Ljubljana

Re: Felicia ugasne tam pa tam..

Napisal/-a daewoo_rugby Po nov 15, 2004 6:08 pm

Stratus_ je napisal/-a:Fantje zdej mi že mal najeda vse skup..ko stisnem sklopko mi včas obrati kr padejo..večkrat ne crkne, včasih pa tud crkne...nimam pojma kua naj bi blo..na testerju ni pokazal nč :evil: Večino časa pa avto lepo dela, vleče in ne cuka...

Intake je sestavljen iz naslednjih senzorjev..če bo komu kej pomagal; TP throttle position, CTP closed throttle position, MAP manifold absolute pressurem, IAT intake air temperature, ISC acutator in ISC acutator position sensor :cry:
no more drift for you :D
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Po nov 15, 2004 6:23 pm

stratus a pa ti to tud u nuli dela?
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Po nov 15, 2004 7:30 pm

Stratos, pomemben je še senzor temperature hladilne tekočnine, lambda in še kaj, kar se trenutno ne spomnem. Lahko so tudi slabe svečke ali kabli ali pa kaka leva stvar, kot sneta vakuumska cev. Iz mule si potegni program Autodata, kjer imaš navodila, kako testirati vse te senzorje. Rabiš samo voltmeter, ki dokaj dober stane pol manj, kot najcenejši senzor, ki bi ga menjal na blef.

Tester ne pokaže napake na senzorju, če ta dela slabo ali včasih sploh ne. Pokažejo samo napake, če je fizično odklopljena kaka žica, ali senzor tako crkne, da kaj ostane v stiku, ali pa če tester iz nelogične vrednosti ugotovi, da ne dela.

BTW, saj vem, da dosti sodeluješ na forumu, ampak jaz še vedno ne vem, ali je tvoj avto dizel, ali 1.3. Pomaga tudi letnik ;)
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 To nov 16, 2004 2:49 am

Ej fantje a mi lahko kdo zrihta autodato za octavio tdi
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
Dugi7
Novinec
 
Prispevkov: 415
Pridružen: Pe jun 04, 2004 11:36 pm
Kraj: bogu izza nogu

Napisal/-a Dugi7 To nov 16, 2004 7:34 am

tom306 je napisal/-a:To je tut men na peugeotu delal sam pol sm zamenu koracn motorcek in je blo v redu.

Pri feliciji pa ne vem tocn kako je.

sorry za offtopic; iz kere dirkalne serije je pa tale tvoj peugeot iz avatarja?
SIMPLY CLEVER
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] in 10 gostov