Sem bil na optiki pri Spanu, pa mi je rekel, da imam prednjo levo manseto pretrgano.
Sem nasel pravi rezervni del?

Hvala.
mitja320 je napisal/-a:Tudi če sam doma kaj šraufaš ti priporočam, da to pelješ k mehaniku, ker je menjava manšete res "usrano" delo. Problem pa je, če nimaš dobrega mehanika.
mitja320 je napisal/-a:Sicer ne vem, kako ima narejeno SAAB, ampak bom tole napisal zato, da ga malo prestrašim in tebi razložim, zakaj je bolje, da to dela mehanik.
Mast, ki je notri (še posebej pri tako starem avtu) smrdi za popi**it. Ker je ponavadi jeba razdreti homokinetični zglob obrišeš celo polos v sebe. Mast gre težko ven iz kože, smrdi pa tako, kot da bi si brez papirja brisal rit :P. Uničiš vse obleke, ki jih imaš na sebi. Skoraj sigurno bo moral vzeti celo polos ven, ker če ne poznaš avtomobila težko najdeš obroček, ki drži skupaj homo-zglob. Zaradi tega je treba razdreti še pri menjalniku. Zaradi tega je potem treba tudi izpustiti olje iz menjalnika. Tisti trije ležaji pri menjalniku so pri nekaterih avtomobilih brez varnostnih objemk in padejo narazen. Ko bo razdiral polos bojo verjetno vsi trije šli narazen. To potem sestaviti je jeba in rabiš tri roke, da ne omenjam, da je to potem treba spet vstaviti nazaj v diferencijal. V manšeto je potem treba dofilati še masti, ker jo je v tistih vrečkah, ki so zraven premalo. In sedaj sem se spomnil, da je se ponavadi zapeče tudi končnik v pesto. Ne sme se tolčti po roki, da pade narazen, ampak po pestu, tam ko je palčka od končnika notri v pestu. Verjetno sem še kaj pozabil.
Puško, če se prav spomnem sprašuješ za manšeto že drugič in na dveh forumih naenkrat. ZakajSvetujem ti, da menjaš vse štiri manšete, ker se zna zgoditi, da boš čez pol lete menjal še kakšno. Strošek dela je 10-15.000 pri normalnem nepooblaščenem servisu.
mitja320 je napisal/-a:Sicer ne vem, kako ima narejeno SAAB, ampak bom tole napisal zato, da ga malo prestrašim in tebi razložim, zakaj je bolje, da to dela mehanik.
Mast, ki je notri (še posebej pri tako starem avtu) smrdi za popi**it. Ker je ponavadi jeba razdreti homokinetični zglob obrišeš celo polos v sebe. Mast gre težko ven iz kože, smrdi pa tako, kot da bi si brez papirja brisal rit :P. Uničiš vse obleke, ki jih imaš na sebi. Skoraj sigurno bo moral vzeti celo polos ven, ker če ne poznaš avtomobila težko najdeš obroček, ki drži skupaj homo-zglob. Zaradi tega je treba razdreti še pri menjalniku. Zaradi tega je potem treba tudi izpustiti olje iz menjalnika. Tisti trije ležaji pri menjalniku so pri nekaterih avtomobilih brez varnostnih objemk in padejo narazen. Ko bo razdiral polos bojo verjetno vsi trije šli narazen. To potem sestaviti je jeba in rabiš tri roke, da ne omenjam, da je to potem treba spet vstaviti nazaj v diferencijal. V manšeto je potem treba dofilati še masti, ker jo je v tistih vrečkah, ki so zraven premalo. In sedaj sem se spomnil, da je se ponavadi zapeče tudi končnik v pesto. Ne sme se tolčti po roki, da pade narazen, ampak po pestu, tam ko je palčka od končnika notri v pestu. Verjetno sem še kaj pozabil.
Puško, če se prav spomnem sprašuješ za manšeto že drugič in na dveh forumih naenkrat. ZakajSvetujem ti, da menjaš vse štiri manšete, ker se zna zgoditi, da boš čez pol lete menjal še kakšno. Strošek dela je 10-15.000 pri normalnem nepooblaščenem servisu.
Puško, če se prav spomnem sprašuješ za manšeto že drugič in na dveh forumih naenkrat. Zakaj Svetujem ti, da menjaš vse štiri manšete, ker se zna zgoditi, da boš čez pol lete menjal še kakšno. Strošek dela je 10-15.000 pri normalnem nepooblaščenem servisu.
BY_JOVICH je napisal/-a:no bl k ne ste že vse povedal oz napisal niste pa omenl da treba zrak spustil iz manšete ko daste notr mast a ne fantje?!?
Drugač pa kok je napisu mitja320 da eni mehankarji pomagajo drugim zakaj? zato ker nimajo primernega orodja? npr. jst sm delu pr subarujih cca 2 leti in recmo da sm menju manšete vsak dan! Tako da če nimaš pri roki primernega oroja (beri: univerzalnega) teško nazaj gor dobiš če ne druzga zarad ripn pa tud dostkrat se je zgodil da sm popucu ripne in še zmer nism mogu nazaj nataknt dokler nism dobu pravga orodja v roke... Pa če se zgodi da vozte s počeno manšeto in je po možnosti zglob recmo da suh ga raztavte operte (bencin) in v zglob nafilite mast pa še v manšeto. Preveč masti tud ni potrebno dat.
Pa nekateri avti imajo še kajle pr menjalniku tko da nauste klel če nau komplet polosovina šla dol
Puško, če se prav spomnem sprašuješ za manšeto že drugič in na dveh forumih naenkrat. Zakaj Svetujem ti, da menjaš vse štiri manšete, ker se zna zgoditi, da boš čez pol lete menjal še kakšno. Strošek dela je 10-15.000 pri normalnem nepooblaščenem servisu.
@mitja320 napisu da svetuješ da zamenja vse štiri manšete ko pač menjaš eno! zakaj? Zakaj bi menju še preostale 3 če so cele in ne napokane? ne vidm logike? tko in tko se boš je*u na drugi strani razdirat za brezveze? Pogledaš pač vse in če je slučajno kakšna napokana jo greš menjat. Če pa ne boš naredu 10.000 in bo počla in ne boš vedu pa boš menju še zglob! Upam da se nisem preveč razpisal...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov