Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
vR5GTT
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po nov 10, 2003 9:13 pm

Ventil plus?

Napisal/-a vR5GTT Če okt 21, 2004 12:01 pm

Je ta dodatek za kej al je bl prodajni artikel in zaslužek, ma kšno funkcijo naredi kakšno prevleko na sedeže ventilov? Konkretni odgovori! Thanx :?
Zadnjič spremenil vR5GTT, dne Če okt 21, 2004 12:11 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
R5 GTT
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Če okt 21, 2004 12:08 pm

spljoh ne vem kaj je to :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
pubi2cv
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Pe apr 19, 2002 9:51 am
Kraj: Breg pri Polzeli

Napisal/-a pubi2cv Če okt 21, 2004 1:02 pm

To je za avtomobile brez katalizatorja, ki so bili delani za osvinčen bencin. Ventil plus se dodaja kot dodatek k neosvinčenemu gorivu pri uporabi v omenjenih vozilh :wink: Je nadomestek svinca....Ta namreč deloma ščiti ventile in sedeže ventilov.....v neosvinčenem gorivu pa ga ni :cry: Motorji za neosvinčeno gorivo imajo navadno dotične motorn elemente izdelane iz drugih (kvalitetnejših) materialov 8)
pubi
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Pe okt 22, 2004 9:21 pm

Mene ne bo nihce preprical, da lahko neka rahlo obarvana vodica nadomesti svinec, ki je tezka kovina... 8) To so zgodbice za majhne otroke in nacin za praznjenje denarnic lahkovernih kupcev :P Eno je kemija, nekaj drugega pa je carovnija... :cry
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Pe okt 22, 2004 9:34 pm

_Jerry_ je napisal/-a:Mene ne bo nihce preprical, da lahko neka rahlo obarvana vodica nadomesti svinec, ki je tezka kovina... 8) To so zgodbice za majhne otroke in nacin za praznjenje denarnic lahkovernih kupcev :P Eno je kemija, nekaj drugega pa je carovnija... :cry



pa voz brez
sam ne se čudt če bo šlo kej narobe
če je auto na osvinčen bencin in tankaš not neosvinčnga je zlo dobr dt not dodatek
pa ker je biu prej za mazanje uporablen svinc, to še ne pomen da so težke kovine edino sredstvo, preber si kaj je not
podpis
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Pe okt 22, 2004 9:46 pm

lublancan je napisal/-a:pa voz brez
sam ne se čudt če bo šlo kej narobe
če je auto na osvinčen bencin in tankaš not neosvinčnga je zlo dobr dt not dodatek
pa ker je biu prej za mazanje uporablen svinc, to še ne pomen da so težke kovine edino sredstvo, preber si kaj je not


Za mazanje ima 4 taktni motor olje v mazalnem sistemu, v izgorevalnem prostoru ga ne potrebuje... Sicer je bilo pa govora o zasciti sedezev ventilov :wink: Jaz sicer vozim novejse avtomobile (z oldtimerji naredim bolj malo kilometrov), sicer pa se nisem slisal, da bi kdo zaradi tega imel probleme, razen z lezisci ventilov seveda, pa se za to je potrebno kar precej prevoziti -zaenkrat jih namrec sciti se stari nanos svinca. Ce ne bi bilo mazanja, bi pa avto kar hitro zaribal, ampak to se pri 4 taktnem motorju ne more zgoditi (2 taktni je pa druga pesem)...
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao So okt 23, 2004 2:05 am

_Jerry_ je napisal/-a:Mene ne bo nihce preprical, da lahko neka rahlo obarvana vodica nadomesti svinec, ki je tezka kovina... 8) To so zgodbice za majhne otroke in nacin za praznjenje denarnic lahkovernih kupcev :P Eno je kemija, nekaj drugega pa je carovnija... :cry


:?
a se zajebavaš?
če ne vrjameš probaj, sedeži bodo šli kmalu v večna lovišča nato pa še ventili.
in ne, ta "obarvana vodica" ni nadimestni svinec, ampak je NADOMESTEK za svinec, ki je kakor si že omenil težka kovina in zato okolju neprijazen- ta nadomestek pa ni težka kovina in je bojda okolju prijazneša zadevščina, ščiti pa še vedno dovolj

če nič drugega lahko takoj opaziš da avto bolj klenka če tega ne vlivaš notri
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ So okt 23, 2004 4:59 pm

shusuglao je napisal/-a: :?
a se zajebavaš?
če ne vrjameš probaj, sedeži bodo šli kmalu v večna lovišča nato pa še ventili.
in ne, ta "obarvana vodica" ni nadimestni svinec, ampak je NADOMESTEK za svinec, ki je kakor si že omenil težka kovina in zato okolju neprijazen- ta nadomestek pa ni težka kovina in je bojda okolju prijazneša zadevščina, ščiti pa še vedno dovolj

če nič drugega lahko takoj opaziš da avto bolj klenka če tega ne vlivaš notri


Saj sem napisal, da "naj bi bil" nadomestek za svinec :wink: Pa se en popravek: ropot, ki ga slisis, ko ventil udarja ob sedez, ni klenkanje. Izraz "klenkanje" je v strojnistvu rezerviran za tocno doloceno stvar in to je ropot, ki se slisi zaradi prezgodnjega (spontanega) vziga, ki je posledica premalo oktanskega bencina. Tisto je pac navaden ropot...

Glede sedezev pa takole: vcasih, ko smo tankali se bencin s svincem, se je ta kot obloga nabiral na sedezih ventilov, to pa je trajalo leta in leta in na koncu je tam nastala kar lepa obloga. Zdaj, ko se tega bencina ne dobi vec, je ta obloga (ce vmes motorja nisi razdrl in ocistil) se vedno tam. Tako ne more kar cez noc priti do obrabe omenjenih elementov, se bo pa seveda ta plast scasoma izrabila, odluscila, in slej ko prej bo potrebna obnova glave motorja. Tega neka "vodica" nikakor ne more prepreciti, razen ce bi z nekim elementom v bencinu kemicno reagirala v spojino, ki bi imela podobne lastnosti kot svinec. Sicer nisem ravno doktor kemije, ampak vem dovolj, da lahko recem, da je to v danem primeru neizvedljivo. Ce se kljub temu se vedno bojis za svoje ventile, pa raje tankaj tisto rec, bos vsaj mirno spal :P

Morda se to: na zahodu imajo s tem vec izkusenj, kot pri nas, ker so prej opustili osvinceni bencin in kot sem slisal, so nekateri starejsi avtomobili po tistem naredili tudi se 100.000 km ali vec, preden je bilo treba obnoviti glavo. Pri starih avtomobilih je obnova vsake toliko casa tako ali tako neizbezna, razlika je samo v tem, da se v tem primeru interval malo zmanjsa. Ob menjavi ti seveda vstavijo nove dele iz boljsih materijalov, tako da potem skrbi za precej casa ni vec. Je pa predvsem od vrednosti avtomobila odvisno, ali se to sploh izplaca. To pocnejo predvsem na (bolj ali manj) dragocenih oldtimerjih, drugo gre raje na odpad ali pa jih prodajo na vzhod -k nam, naprimer... :hi
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR So okt 23, 2004 5:50 pm

Jst vozim Favoritko letnik 90, v katero prejšnji lastniki nikoli niso tankali osvinčenega bencina, ko je ta še obstajal, vsaj za zadnja dva sem ziher da ne, pa tega dodatka tut niso zraven dajal. Tut jst ne dajem tega dodatka not. Pa mašina že zmeraj prede.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko So okt 23, 2004 6:12 pm

_Jerry_ glede tvojih komentarjev o vodici -NO COMENT!!!
tko kot je ljubljančan in shusuglao reku!!! Če maš mašino ki je delala na osvinčen benz kupi ta dodatek ,drugače pa ne (če imaš katalizator), ker ga uničiš!!!
glede stroška -ta je minimalen!!!!
jaz sem z motorjem naredil 6000 km pa imam še polovico dodatka, ki stane manj kot 1000 sit!!!
in glede na strošek, zakaj nebi probal zaščititi motorja??!!

_Jerry_ zakaj pol ti daješ dobro olje v avto- to je pol tud samo trgovski trik! raje kupi INO delta 5!! je pocen in leta 80 je bilo to olje zelo kvalitetno!!! :?

tako kot so rekli že pred mano, ščiti ventile in njihova ležišča in je zelo priporočljivo!!!!
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ So okt 23, 2004 8:00 pm

Gricko & Co., najprej nekaj razcistimo: Jaz se trudim, kolikor se le da, da bi svoje avtomobile obdrzal v cimboljsi mozni kondiciji :wink: Sem pa tudi clovek in del cloveskega znacaja je tudi LENOBA :!: Evo, cisto odkrito in naravnost priznam, da se mi ne da vedno vlivat v tank tiste G*d d*mned vodice... :ppppp Nekaj casa sem jo tudi jaz pridno nalival, potem sem se pa zacel sprasevati, ce ima vse skupaj sploh kaksen smisel :roll: In ko sem zadevo malo logicno razmislil, sem ugotovil, da so tudi mene potegnili za nos :P Res je, da se s kaksnim velikim stevilom kilometrov, ki sem jih prevozil brez tega dodatka, ne morem ravno pohvaliti (iz dveh razlogov: ker pogosto menjam avtomobile in ker z oldtimerji -ki so od vseh najbolj obcutljivi- ne prevozim veliko km), sem se pa zato pozanimal pri prijateljih in prebral nekaj tujih komentarjev, zato sem se na koncu odlocil tako, kot sem povedal. Nic nimam proti temu, da vi to uporabljate -se vec: s tem ste dokazali, da vam ni vseeno za vas avto! Napisal sem samo svoje mnenje, ki pa ga bom spremenil takoj, ko mi bo kdo DOKAZAL nasprotno. Zaenkrat na to se vedno cakam... 8)
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ So okt 23, 2004 8:30 pm

Samotar je napisal/-a:Jst vozim Favoritko letnik 90, v katero prejšnji lastniki nikoli niso tankali osvinčenega bencina, ko je ta še obstajal, vsaj za zadnja dva sem ziher da ne, pa tega dodatka tut niso zraven dajal. Tut jst ne dajem tega dodatka not. Pa mašina že zmeraj prede.


Po mojem ni razloga, da ne bi predla se naprej :wink: Bomo videli, ce ima se kdo kaksne podobne izkusnje...
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Ne okt 24, 2004 12:38 am

_Jerry_ je napisal/-a:
Pa se en popravek: ropot, ki ga slisis, ko ventil udarja ob sedez, ni klenkanje. Izraz "klenkanje" je v strojnistvu rezerviran za tocno doloceno stvar in to je ropot, ki se slisi zaradi prezgodnjega (spontanega) vziga, ki je posledica premalo oktanskega bencina. Tisto je pac navaden ropot...



vem kaj je klenkanje, pa vseeno hvala za strokovno razlago iz strojniških krogov :P

Res je, da se s kaksnim velikim stevilom kilometrov, ki sem jih prevozil brez tega dodatka, ne morem ravno pohvaliti (iz dveh razlogov: ker pogosto menjam avtomobile in ker z oldtimerji -ki so od vseh najbolj obcutljivi- ne prevozim veliko km)


lepo to, kajne?
nekje si prebral....nekdo ti je povedal....ne bit pameten če nimaš izkušenj s tem




edit:

HA!

sem vedel da mora biti neka povezava med klenkanjem in svincem
ne da se mi ravno doktorirati iz tega zdaj, ampak po ekspres googlanju, je na več straneh zaslediti to:

Benefits of Lead

Lead in petrol has two effects: one is to prevent knock or pinking and thus permit the use of higher compression ratios, the second is to protect against very rapid wear, or recession, of the exhaust valve seats.
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Ne okt 24, 2004 9:06 am

Samotar je napisal/-a:Jst vozim Favoritko letnik 90, v katero prejšnji lastniki nikoli niso tankali osvinčenega bencina, ko je ta še obstajal, vsaj za zadnja dva sem ziher da ne, pa tega dodatka tut niso zraven dajal. Tut jst ne dajem tega dodatka not. Pa mašina že zmeraj prede.


Večina avtov tega letnika ki se je prodajala tudi na zahodnih tržiščih je že prilagojenih za delovanje na neosvinčen bencin. = drugi sedeži ventilov.

Tud če so se pri nas še prodajali brez katalizatorja.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Ne okt 24, 2004 9:10 am

_Jerry_ je napisal/-a:Mene ne bo nihce preprical, da lahko neka rahlo obarvana vodica nadomesti svinec, ki je tezka kovina... 8) To so zgodbice za majhne otroke in nacin za praznjenje denarnic lahkovernih kupcev :P Eno je kemija, nekaj drugega pa je carovnija... :cry


Koliko pa misliš da je bilo svinca v bencinu? 2 kg na liter?
 
Uporabniški avatar
furious
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Po maj 26, 2003 6:50 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a furious Ne okt 24, 2004 9:33 am

pri puncinem sunnyju ki ima za seboj cca 600.000km se avto že 10 let voz na neosvinčen bencin pa dela BP.tko da zgodbce da bojo šli ventili :roll: :roll: :roll: :roll: :shock: LP!
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Ne okt 24, 2004 9:46 am

furious je napisal/-a:pri puncinem sunnyju ki ima za seboj cca 600.000km se avto že 10 let voz na neosvinčen bencin pa dela BP.tko da zgodbce da bojo šli ventili :roll: :roll: :roll: :roll: :shock: LP!


kateri letnik je?
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Ne okt 24, 2004 9:47 am

Mislim na avto , ne na... ;)
 
Uporabniški avatar
furious
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Po maj 26, 2003 6:50 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a furious Ne okt 24, 2004 9:48 am

letnik 1987 je pa delan za ameriški trg in je motor od pulsarja 1.6.LP!
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Ne okt 24, 2004 10:09 am

furious je napisal/-a:letnik 1987 je pa delan za ameriški trg in je motor od pulsarja 1.6.LP!


in je avto že prilagojen za delovanje z katalizatorjem = drugi sedeži ventilov.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov