Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Gasper`
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Po okt 18, 2004 5:11 pm

Menjava gum + centriranje = avto trese!

Napisal/-a Gasper` Če mar 17, 2005 9:07 pm

LP

Vulkanizer mi je menjal gume + optika. In peljem danes po AC okoli 100km/h in avto je nenormalno tresti zacelo. Volan, armaturka vse :? Tako da po AC nisem peljal vec kot toliko, ker se dobesedno ni dalo.

A je mozno da je kej z optiko zajebal? Jutri bom sel kar nazaj do njega da se pomeniva.
Lp, Gašper
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Če mar 17, 2005 9:13 pm

jao pa kakšna optika?!!
Optika in centriranje ni isto!!!

vulkanizer ti je naredil menjavo in centriranje.Če je centriranje zajeb@l pol je posledica tresenje gum!
verjetno je to razlog.

Zjeb@na optika pa ponavadi nič ne trese, ampak ti avto vleče v eno stran, al pa ti neenakomerno pobira gume....
 
Gasper`
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Po okt 18, 2004 5:11 pm

Napisal/-a Gasper` Če mar 17, 2005 9:16 pm

Aja hvala za razlago :) Sem mislil, da je to eno in isto.

Jah kaj pa nej.. najboljse je da grem jutri do njega. Reklamacija :)
Lp, Gašper
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Napisal/-a Josephe Če mar 17, 2005 9:19 pm

Po menjavi gum je zelo pomembno da se vozi 1 dan počasi brez močnih pospešanj in zaviranj. Ker tist "lim" med gumo in feltno še ne prime dobro in guma zdrsne po fletni. temu seveda sledi tresenje.
No vsaj pri alu platiščih je tako.

LP Joseph
 
Gasper`
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Po okt 18, 2004 5:11 pm

Napisal/-a Gasper` Če mar 17, 2005 9:22 pm

Sem mu prinesel gume na feltnah (alu). Tako da je samo optiko naredil potem pa jih dal gor. Nic dol jemal ali kaj podobnega.
Lp, Gašper
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Če mar 17, 2005 9:30 pm

Josephe je napisal/-a:Po menjavi gum je zelo pomembno da se vozi 1 dan počasi brez močnih pospešanj in zaviranj. Ker tist "lim" med gumo in feltno še ne prime dobro in guma zdrsne po fletni. temu seveda sledi tresenje.
No vsaj pri alu platiščih je tako.

LP Joseph

tisto ni noben lim, ampak maža, da rob gume lažje zdrsne na platišče.Da je mastno.
Eni majo neko žajfnico za to.

Kakor vem se ta žajfnica hitro posuši, v vsakem primeru pa rob gume naleže na rob feltne, da ga ne premakneš kar tako!!! oz ga sploh ne moreš
Probej enkrat gumo spustit in skači po gumi, da rob gume pade iz roba feltne.Ti ne bo ratalo, tako močno naleže.

tko da to o počasni vožnji :? da bi se guma zavrtela :?
nevem no, mogoče če bi na fulll bremzal, pa še to neverjamem.

2bad4u kakšno optiko??? A ti je podvozje štimal??!
Optiko se dela na podvozju avtomobila, gumo pa se centrira!
 
Gasper`
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Po okt 18, 2004 5:11 pm

Napisal/-a Gasper` Če mar 17, 2005 9:35 pm

Ceprav nekaj mi ni jasno. Stal sem zraven ko je centriral.. pa so bila neka odstopanja potem ko je scentriral pa je bilo lepo na desni pa na levi nula. Tako da scentrirane pomoje morajo biti.
Lp, Gašper
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Če mar 17, 2005 9:38 pm

trese ti lahk tud, če ti je zamenju lev kolo za desnga
podpis
 
Gasper`
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Po okt 18, 2004 5:11 pm

Napisal/-a Gasper` Če mar 17, 2005 9:41 pm

aja da sej zajebou.. ja mozno. Sej tanajboljs da grem jutr koj do njega pa pol on to prever pa proba ustimat an;) ?
Lp, Gašper
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če mar 17, 2005 10:21 pm

Ti kr idi nazaj pa povej kak in kaj..... pol bo pa že vidu kaj je za nardit...
Kaj slučajn si mel gume čez zimo shranjene tko da so ležale na profilu?
Ker pol je možn da so jajčaste ratale in zato trese.... se da lepo centirat in vse..... ampak avto trese.
Druga možnost ki pa je ( kar se je men zgodlo pri nekem fušarju) da je u gumi kamen ( ampak to med gumo in felno) in ko ga da na centrirko.... se lepo zasuče prie ta kamen na obod gume.... in lepo počaže kje je treba uteži nabit... pol ko pa gumo zmontiraš... pa se tistz kamen premakne... in posledično guma ni več centrirana.... jaz sem se kr ornk dolg jebal s tem da smo pogruntal kaj je blo :) :shock:
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Mare9mm
Uporabnik
 
Prispevkov: 805
Pridružen: Če jul 24, 2003 12:16 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Mare9mm Če mar 17, 2005 10:34 pm

Josephe je napisal/-a: Ker tist "lim" med gumo in feltno

:bow Poznavalska...
Vsak dan neki novga zvem na tem forumu... :clapclap

Lah da ti je slabu scentriral, al ti je pa kakšno utež slabo prbov, pa ti je na AC odletela. Pel nazaj, naj razdre in še enkrat nardi oboje centriranje in montažo.
Če ma mašino naj ti kolesa opere. Ker so stale, bo mogoče pomagal če jih spusti, pa mal obrne gumo po feltni.
Pa nehaj že mešat optiko s centriranjem, no. ;)
Pa nobenih limov ni... Gumo ti na feltni drži rob ali "peta" gume, ampak ko je prazna bi to s kakšnim heblom še spravu dol, ampak ko je pa notr 2,5 bara pritiska pa tud v sanjah ne boš po feltni vrtel gume.
...ampak to je samo moje mnenje.
Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če mar 17, 2005 10:40 pm

Josephe je napisal/-a:Po menjavi gum je zelo pomembno da se vozi 1 dan počasi brez močnih pospešanj in zaviranj. Ker tist "lim" med gumo in feltno še ne prime dobro in guma zdrsne po fletni. temu seveda sledi tresenje.
No vsaj pri alu platiščih je tako.

LP Joseph


Da ni mogoče neostik? :lol: Ta zadeva je da se guma lažje namontira gor na feltno, je pa res kar si napisal - ne smeš prbijat gas takoj po montaži, ker je zadeva spolzka in lahko obrne feltno, guma pa ostane na mestu - ergo; centriranje je šlo v 3 pm.

Če trese kljub natančnemu centriranju - najverjetneje imaš feltno zvito, kar stroj ne zazna ko je guma scentrirana. Najlažje je dati avto na dvigalo in dati v prvo lerflauf - pa se bo takoj videlo ali guma kaj "pleše"
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Če mar 17, 2005 10:42 pm

res da je gume centriral in je bla nula,sam naj ti da gume še 1x na centrirko pa dejansko poglejta takrat ko se bo vrtela a guma kaj opleta oz. če opleta platišče ker če lahko ravn zaradi tega trese počral je pokazal 0.

drugač naj ti pa prvi dve gumi na platišču obrne za 180 stopinj....vulkanizer bo že vedel zakaj....
Zadnjič spremenil RedBull™, dne Če mar 17, 2005 11:00 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Če mar 17, 2005 10:44 pm

INFINITI je napisal/-a:
Josephe je napisal/-a:Po menjavi gum je zelo pomembno da se vozi 1 dan počasi brez močnih pospešanj in zaviranj. Ker tist "lim" med gumo in feltno še ne prime dobro in guma zdrsne po fletni. temu seveda sledi tresenje.
No vsaj pri alu platiščih je tako.

LP Joseph


Da ni mogoče neostik? :lol: Ta zadeva je da se guma lažje namontira gor na feltno, je pa res kar si napisal - ne smeš prbijat gas takoj po montaži, ker je zadeva spolzka in lahko obrne feltno, guma pa ostane na mestu - ergo; centriranje je šlo v 3 pm.

Če trese kljub natančnemu centriranju - najverjetneje imaš feltno zvito, kar stroj ne zazna ko je guma scentrirana. Najlažje je dati avto na dvigalo in dati v prvo lerflauf - pa se bo takoj videlo ali guma kaj "pleše"


dajte folk ne stakimi vn hodt no :?
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če mar 17, 2005 10:47 pm

Za 90 stopinj? pol jih bo mel bočno na avtek ? :D
Glede onga da se guma lahk spelje..... jaz sem do zdej vedn po menjavai kopal že kr po parih metrih..... pa se še nič ni premaknilo..... nardim pa to po vsaki menjavi..... že par let zapored..... kaj vem filing pač :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Če mar 17, 2005 10:50 pm

Prvo kao prvo se bos mal pozanimu kaj je optika pa kaj je centriranje ;)

Drugo kt drugo: vulkanizer je ze mogoce scentriral kot je treba vendar je ob montazi kj prslo med feltno in disk oz mesto na katero se feltna uleze. Najvecrkat je to rja ki nepusti feltni da bi lepo lezala. ZAto zacne opletat. Je pravilo med kamionarji ko menjas gume al pa kadar kol das feltno dol da moras posmirglat se bobn oz use okol sraufov :)

LP PiLLLe
p.s tolk o tem smart assi
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Če mar 17, 2005 10:59 pm

lisko mal sm se zmotu....mišljeno je za 180 stopinj da se obrnejo....torej jo na platišču ko gumo stisneš iz obeh straneh (da jo lahko obračaš) jo obrneš za pol kroga....zdj pa upam da razumeš...
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če mar 17, 2005 11:42 pm

šmeks je napisal/-a:lisko mal sm se zmotu....mišljeno je za 180 stopinj da se obrnejo....torej jo na platišču ko gumo stisneš iz obeh straneh (da jo lahko obračaš) jo obrneš za pol kroga....zdj pa upam da razumeš...


Sej sem vedu da si se zmotu...... zato pa smeško poleg :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Gasper`
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Po okt 18, 2004 5:11 pm

Napisal/-a Gasper` Pe mar 18, 2005 6:57 am

No saj grem sedaj k vulkanizerju pa bom potem sporocil kaj je blo :)
Lp, Gašper
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Pe mar 18, 2005 7:01 am

kako si pa gume skladiscil?
upam, da ne tako, kot so na avtu, da je na tekalni povrsini pocivala...upam, da si mel eno na drugi, z bokom na tleh
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov