Vulkanizer mi je menjal gume + optika. In peljem danes po AC okoli 100km/h in avto je nenormalno tresti zacelo. Volan, armaturka vse

A je mozno da je kej z optiko zajebal? Jutri bom sel kar nazaj do njega da se pomeniva.
Josephe je napisal/-a:Po menjavi gum je zelo pomembno da se vozi 1 dan počasi brez močnih pospešanj in zaviranj. Ker tist "lim" med gumo in feltno še ne prime dobro in guma zdrsne po fletni. temu seveda sledi tresenje.
No vsaj pri alu platiščih je tako.
LP Joseph
Josephe je napisal/-a: Ker tist "lim" med gumo in feltno
Josephe je napisal/-a:Po menjavi gum je zelo pomembno da se vozi 1 dan počasi brez močnih pospešanj in zaviranj. Ker tist "lim" med gumo in feltno še ne prime dobro in guma zdrsne po fletni. temu seveda sledi tresenje.
No vsaj pri alu platiščih je tako.
LP Joseph
INFINITI je napisal/-a:Josephe je napisal/-a:Po menjavi gum je zelo pomembno da se vozi 1 dan počasi brez močnih pospešanj in zaviranj. Ker tist "lim" med gumo in feltno še ne prime dobro in guma zdrsne po fletni. temu seveda sledi tresenje.
No vsaj pri alu platiščih je tako.
LP Joseph
Da ni mogoče neostik?Ta zadeva je da se guma lažje namontira gor na feltno, je pa res kar si napisal - ne smeš prbijat gas takoj po montaži, ker je zadeva spolzka in lahko obrne feltno, guma pa ostane na mestu - ergo; centriranje je šlo v 3 pm.
Če trese kljub natančnemu centriranju - najverjetneje imaš feltno zvito, kar stroj ne zazna ko je guma scentrirana. Najlažje je dati avto na dvigalo in dati v prvo lerflauf - pa se bo takoj videlo ali guma kaj "pleše"
šmeks je napisal/-a:lisko mal sm se zmotu....mišljeno je za 180 stopinj da se obrnejo....torej jo na platišču ko gumo stisneš iz obeh straneh (da jo lahko obračaš) jo obrneš za pol kroga....zdj pa upam da razumeš...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov