Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
stani1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: So mar 12, 2005 10:05 pm

Tesnila šob

Napisal/-a stani1 Sr mar 30, 2005 8:03 pm

Imam Astro 1,7 Dtl, 98l.Ker imam probleme z vžiganjem avta ko je topel ( držim ključ 5 - 7 sek preden vžge), mi je kolega rekel naj menjam - 0 tesnila na šobah.Ali mi lahko kdo pove kaj več o tem?Hladen vžge normalno,topel pa dolgo"vergla"!.Ko se vozim gre odlično brez cukanja ali kaj podobno!
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 So apr 02, 2005 7:58 am

Ti... jaz ne verjamem da je to to.... Jaz sem menjal že o tesnila... ampak zato, k mi je bencin mim šobe scal (neki čistu pa zajebu... pri sestavljanju). Kaka je poraba?
 
Uporabniški avatar
HyundaiGTI
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Pe feb 04, 2005 8:13 pm
Kraj: Še sam ne vem dobr

Napisal/-a HyundaiGTI So apr 02, 2005 9:23 am

Možn da ti ga zaliva al pa da bencin mim teče. Zato ti je reku da zamenji tesnila
Ej štef pazi s kom dirkaš !!!
 
stani1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: So mar 12, 2005 10:05 pm

Napisal/-a stani1 So apr 02, 2005 8:42 pm

Veš da imata mogoče prav, da ga zaliva.Je sicer diesel pa vseeno.Mehanik mislki da luft not vleče, ker ven ne šprica nič
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So apr 02, 2005 8:51 pm

isti problem sm meu js pr enm dizlu, topel ni uzgau pa da ga jebes, mrzu pa k za dobrojutro. problem je v eni dihtngi na bosch pumpi. tm not ti zrak vlece, ne pr sobah za vbrizg. 100%
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr So apr 02, 2005 9:32 pm

Pri oplih so tesnila res problem (po cca 100000 km)! So poceni, dela pa tudi ni veliko!
 
stani1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: So mar 12, 2005 10:05 pm

Napisal/-a stani1 So apr 02, 2005 9:42 pm

Pa še to poraba je zelo dobra 6 - 6.5 L
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne apr 03, 2005 3:27 pm

Če bi luft not vlekl pol bi tut hladn verglu tri dni.Tle je po mojem napaka v sami nastavitvi predvbrizga.
LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne apr 03, 2005 3:52 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Če bi luft not vlekl pol bi tut hladn verglu tri dni.Tle je po mojem napaka v sami nastavitvi predvbrizga.
LP!


ni res. al pravm da mam izkusnje s tem.

ena dihtnga na boschpumpi vlece not zrak.

hladen uzge bp in dela bp, sam ko je vroc pa ne uzge al pa zlo tezko dokler se ne shladi.

been there done that. sam sm kr prodau auto, ker se mi ni dal ukvarjat pa itak sm ga meu kratek cajt, biu je pa golf.

zameni vse dihtnge na sobah pa povsod, pa ti bo to se zmer delal dokler nebos tiste dihtnge na boscpumpi zamenu. pel do kksnga mehanika k obvlada dizle, pa mu sam povej da ti to dela, ti bo takoj povedu kera dihtnga je pa kje je. je pa na boschpumpi.
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Ne apr 03, 2005 7:00 pm

Tesnilo šobe ne tesni in pušča kompresijo v oljni sistem. Odpri pokrov olja in poglej če imaš v tistem trenutku v sistemu prevelik pritisk. Možno pa je tudi, da motor umira in pri vročem nima dovolj kompresije za vžig,...
 
stani1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: So mar 12, 2005 10:05 pm

Napisal/-a stani1 Ne apr 03, 2005 9:33 pm

DrMr praviš da mogoče umira potem bi mi ko merijo kompresijo to ugotovili če je že slabo al ne ?Ko odprem pokrov kjer se naliva olje al kje misliš in v katerem trenutku preden ga poskušam vžgati toplega al pol ko že vžge?
Bom vse z tesnilami poskusil kar ste mi rekli pa se slišimo.Le da mehanikov na našem koncu za dizle skor ni - mislim strokovnjakov, ker vsi belo gledajo ko jim povem kaj mi dela.Sem pa s Koroškega.
Hvala.
Če pa še kdo kaj ve pa naj pove!
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Ne apr 03, 2005 9:57 pm

stani1 je napisal/-a:DrMr praviš da mogoče umira potem bi mi ko merijo kompresijo to ugotovili če je že slabo al ne ?Ko odprem pokrov kjer se naliva olje al kje misliš in v katerem trenutku preden ga poskušam vžgati toplega al pol ko že vžge?
Bom vse z tesnilami poskusil kar ste mi rekli pa se slišimo.Le da mehanikov na našem koncu za dizle skor ni - mislim strokovnjakov, ker vsi belo gledajo ko jim povem kaj mi dela.Sem pa s Koroškega.
Hvala.
Če pa še kdo kaj ve pa naj pove!


Kompresijo je treba zmeriti pri hladnem in "vročem" (primerjava). Če je premalo kompresije ko je vroč, bi moral vžgati na potisk na 5m! (takrat mu daš večji ruker). Pritisk v oljnem sistemu pa je pod pokrovom za nalivanje olja ali pri šipki za olje (preveri pri vročem zagonu). Če bi ti padel podtlak nafte (tesnila na črpalki, filtru goriva, instalaciji, povratne cevke na dizah,...) ti ne bi vžgal (verglal cca. 30 sec), če bi stal par ur, topel ali mrzel. Kaj sploh maš 1.7 Di (X17DT) 82 KM ali (X17DTL) 68 KM.
Več info pokliči Bosch servis Gorenjak - Ptuj, obvladajo
 
stani1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: So mar 12, 2005 10:05 pm

Napisal/-a stani1 Po apr 04, 2005 7:38 pm

Hvala ti za info.Imam X 17 Dtl 68 KM.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po apr 04, 2005 7:50 pm

DrMr je napisal/-a: Če je premalo kompresije ko je vroč, bi moral vžgati na potisk na 5m! (takrat mu daš večji ruker).


:ne :jao: ke si ti se vidu da se dizli na porivanje vzigajo?? jao.

dizli majo za potiskanje in tako vziganje preveliko kompresijo, za razliko od bencincev, zato ob porivanju dizla obstaja fer moznost, da preskoci jermen in se ventili od blizu srecajo z bati.

DrMr je napisal/-a:Pritisk v oljnem sistemu pa je pod pokrovom za nalivanje olja ali pri šipki za olje (preveri pri vročem zagonu). Če bi ti padel podtlak nafte (tesnila na črpalki, filtru goriva, instalaciji, povratne cevke na dizah,...) ti ne bi vžgal (verglal cca. 30 sec), če bi stal par ur, topel ali mrzel. Kaj sploh maš 1.7 Di (X17DT) 82 KM ali (X17DTL) 68 KM.


pa ti si cel biser, pod pokrovom za nalivanje in pri sipki za olje je pritisk olja al kaj?
dej rec da se hecas prosm. ce bi blo pri sipki in zamasku 2-5barov pritiska, bi ti sipko in zamasek v faco odfukal, a se ti ne zdi? pritisk olja je v mazalnem sistemu, ta poteka pa od oljne pumpe, do mazanih delov, pol pa olje ni vec pod pritiskom dokler spet ne pride do pumpe. pod zamaskom in pri sipki je nadtlak kvecjemu par milibarov, ki pa je tam zaradi izpusta kompresije v karter.


pa o kaki kompresiji sanjate ce sm vm lepo povedu kva je narobe. bosch pumpa vlece zrak. amen. al pa bat zajle na pocez laufajo in zato se jedrski vstrajnik pritika srednje do visokonapetostne tuljave za lovljenje zablodelih negativnih elektronov, ki prihajajo iz termonuklearno ogrevanih sedezev.
Zadnjič spremenil Voith, dne Po apr 04, 2005 8:29 pm, skupaj popravljeno 4 krat.
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Po apr 04, 2005 8:09 pm

Voith je napisal/-a:
DrMr je napisal/-a: Če je premalo kompresije ko je vroč, bi moral vžgati na potisk na 5m! (takrat mu daš večji ruker).


:ne :jao: ke si ti se vidu da se dizli na porivanje vzigajo?? jao.

dizli majo za potiskanje in tako vziganje preveliko kompresijo, za razloko od bencincev, zato ob porivanju dizla obstaja fer moznost, da preskoci jermen in se ventili od blizu srecajo z bati, tega pa si lastnik avta ne zeli po moje.

pa o kaki kompresiji sanjate ce sm vm lepo povedu kva je narobe. bosch pumpa vlece zrak. amen. al pa bat zajle na pocez laufajo in zato se jedrski vstrajnik pritika srednje do visokonapetostne tuljave za lovljenje zablodelih negativnih elektronov, ki prihajajo iz termonuklearno ogrevanih sedezev.

Aaaaaaaaaaaa :shock: :shock: :shock:
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters To apr 05, 2005 1:06 pm

Voith je napisal/-a:
DrMr je napisal/-a: Če je premalo kompresije ko je vroč, bi moral vžgati na potisk na 5m! (takrat mu daš večji ruker).


:ne :jao: ke si ti se vidu da se dizli na porivanje vzigajo?? jao.

dizli majo za potiskanje in tako vziganje preveliko kompresijo, za razliko od bencincev, zato ob porivanju dizla obstaja fer moznost, da preskoci jermen in se ventili od blizu srecajo z bati.

pa o kaki kompresiji sanjate ce sm vm lepo povedu kva je narobe. bosch pumpa vlece zrak. amen. al pa bat zajle na pocez laufajo in zato se jedrski vstrajnik pritika srednje do visokonapetostne tuljave za lovljenje zablodelih negativnih elektronov, ki prihajajo iz termonuklearno ogrevanih sedezev.


Haha, dobro si napisal...
Kljub temu, da vstrajaš pri zraku, ki ga vleče bosh pumpa, ni nujno to napaka. Res je lahko že motor tolko zmatran, da pri toplem zaradi slabe kompresije ne vžge.
Tudi sam sem že imel tak primer. Zamenjali smo batne obročke pa je bilo vse rešeno.

Tudi porivanje dizla ni tako problematično. Če pomisliš, glavna gred žene odmično gred v glavi (in ne obratno, kar bi bilo pomembno zaradi kompresije), zato je vseeno ali gre za dizla ali bencinarja. Takrat ko mi tisti golf ni hotel vžigat, ko je bil topel, sem ga nonstop rival, vžgal je takoj, ker je dobil večji moment. Res pa je, da je potrebno to delati z občutkom in delno znanjem. Brez tega je vsako vžiganje na poriv nevarno za jermen, ne glede na tip motorja.

Stani1, tudi moje mnenje je, da je motorček že kar zmatran. Olja nič ne pije? Daj zmerit kompresijo, boš videl, če bi bila dovolj vsaj menjava obročkov.
Krive so lahko tudi dize, ker lulajo, namesto da bi pršile nafto. Vzame se jih ven, nato pa vergla.
Sicer pa verjamem, da je tudi kako tesnilo na bosh pumpi - za preverit je...
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr To apr 05, 2005 7:47 pm

Voith je napisal/-a:
DrMr je napisal/-a: Če je premalo kompresije ko je vroč, bi moral vžgati na potisk na 5m! (takrat mu daš večji ruker).


:ne :jao: ke si ti se vidu da se dizli na porivanje vzigajo?? jao.

dizli majo za potiskanje in tako vziganje preveliko kompresijo, za razliko od bencincev, zato ob porivanju dizla obstaja fer moznost, da preskoci jermen in se ventili od blizu srecajo z bati.

DrMr je napisal/-a:Pritisk v oljnem sistemu pa je pod pokrovom za nalivanje olja ali pri šipki za olje (preveri pri vročem zagonu). Če bi ti padel podtlak nafte (tesnila na črpalki, filtru goriva, instalaciji, povratne cevke na dizah,...) ti ne bi vžgal (verglal cca. 30 sec), če bi stal par ur, topel ali mrzel. Kaj sploh maš 1.7 Di (X17DT) 82 KM ali (X17DTL) 68 KM.


pa ti si cel biser, pod pokrovom za nalivanje in pri sipki za olje je pritisk olja al kaj?
dej rec da se hecas prosm. ce bi blo pri sipki in zamasku 2-5barov pritiska, bi ti sipko in zamasek v faco odfukal, a se ti ne zdi? pritisk olja je v mazalnem sistemu, ta poteka pa od oljne pumpe, do mazanih delov, pol pa olje ni vec pod pritiskom dokler spet ne pride do pumpe. pod zamaskom in pri sipki je nadtlak kvecjemu par milibarov, ki pa je tam zaradi izpusta kompresije v karter.


pa o kaki kompresiji sanjate ce sm vm lepo povedu kva je narobe. bosch pumpa vlece zrak. amen. al pa bat zajle na pocez laufajo in zato se jedrski vstrajnik pritika srednje do visokonapetostne tuljave za lovljenje zablodelih negativnih elektronov, ki prihajajo iz termonuklearno ogrevanih sedezev.


Najprej si dobro preberi, potem bodi pameten. Če pa misliš budale delat iz ostalih, delaj to tvoji mami! Sicer pa naj se Stani sam odloči kako in kaj. Ti pa si poglej kako zgleda tesnilo pri oplu med kompresijskim in oljnim (oddušnim ali karterskim) sistemom, ker ga med kompresijskim in oljnim tlačnim (mazalnim) sistemom še niso naredili! Če pa boš avte kdaj vžigal na potisk, pa ne delaj to v Rally prestavi, kot to delajo tebi podobni biseri l!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To apr 05, 2005 8:28 pm

ok mogoce se motm, sam sm 100% preprican da se vi.

clovek, vem za diesel motor ki ima cca 500.000km na stevcu pa se zmeri priziga mrzu topu kakorkoli in tud dela bp. in pol bo ena astra letnik 98 tok zluftana cez bate da bo vn pihala kompresija do te mere, da nebo uzgal? ah nevem no, teoreticno mozno, v praksi pa khm..

ce je biu auto vozen kokrtok normalno, niti pod razno ni pogojev da bi biu tok zluftan kokr ti pravis.

pred cca 1 mescom smo podrl masino golfa2 diesel, ki je imeu na uri 350k km, in vse te kilometre je pridobil kot avto halo pice po lj. torej si lahk mislis kok so ga sparal. ko smo dal glavo dol so mel bati za vsaj 3mm lufta levo desno, tle ne pretiravam nc, pa je golf pred tem lepo uzgau tako mrzel kot topel. edin problem je biu da je kadiu plavo in ni prsu cez tehnicnega.

tko, da bi prosu da tisti k res pojma nimajo sploh o cem govorijo nej se vzdrzijo komentarjev, ker to je enostavno brezveze. covek pride po koristno informacijo, pol ga pa nekdo se bol zavede kot je biu prej.

kakorkoli ze, lahk pa recem da sm meu isti problem, in sm se mogu tut kr dost nafukat da sm prsu do vzroka, to pomen da sm obletu kup mehanikov, in se pogovarju s kupom folka k ma isti problem in nakonc sm pac naletu na prave mehanike ki majo dizle v malem prstu, in so mi tocno obrazlozil zakaj se je to dogajal.

uglavnem kakorkol, pejd k mehaniku k sraufa ze ceu lajf dizle in ti bo on takoj povedu kaj je. tle gor pac nebos dobu nobenga pametnga odgovora.

ps: enga tazga mehanika mas v ivancni gorici, od akrapovica ene 300m bl proti ivancni. ne spomnm se zdele kako mu je ime.

aja pa diesel motorjev se na potisk ne priziga ! zarad mene pa do what thou wilt.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To apr 05, 2005 8:49 pm

Nehite se kregat... al kakorkol..... u glavnem dost ok?
Tist glede korenjak servisa..... in jaz in kolega sma peljala avtke k njemu..... mastno računo..... nardil pa tako rekoč nič..... en dan po servisu so se pojavli isti simptomi.... ampak sem reku vredu k temu niti blizu več ne grem...... bom pač mel te simptome še naprej...
Mam pa lih obratne simptome ( sem že napisu enkrat) vžiga kot mrzel kot topel.....ampak mrzel vžge s prve..... pol pa začne kašljat..... in kadi hudo črno moder dim..... pol pa se po kakih 10tih sekundah umiri ( med tem pa hoče motor ven fuknit) Do zdej še noben mehanik ni pogruntu.... bil že celo na original renault servisu...... topel pa vžge lepše kot novi.... kompressija je 27 pri hladnem motorju..... ampak pravim da vžge takoj sam pol začne kašljat ko že laufa..... Povratna ventila sta dva na dovodu nafte..... tko da nafta mu ziher ne stelče nazaj u tank..... nekje drugje mu potegne zrak ( sumim) sam kje?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
stani1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: So mar 12, 2005 10:05 pm

Napisal/-a stani1 To apr 05, 2005 8:58 pm

DrMr res ti hvala,pa tudi tebi Voith, pa ostalim.Naslednji teden grem v akcijo ker sem ta teden še v gužvi.
Še to, motor ni tolk zmatran,avto je ohranjen,na števcu je 130.000pa če rečemo da je bilo zbitih 100.000 je še zmeraj zmerno, olja skor ne pije.Vleče kar dobro.So mi menjali glavo motorja na servisu ker je bila razpokana in tudi tesnilo je šlo, pa sem videl da so cilindri še kar dobri, rob na cilindrih je bil dokaj mali.Z prijateljem pa sem že dogovorjen da mi zmeri kompresijo.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov