Priblizno dva tedna po menjavi gum sem opazil cuden problem. Pri hitrosti visji od 100km/h se pojavi naslednje: ce volan cuknem in takoj nazaj poravnam, se avto na spremembo odzove (morda malo prepozno) potem pa parkrat zaniha (predvsem je cutiti da plese zadek) okrog ravnovesne lege (smeri naravnost). Zanimivo je morda to, da ko se je ta problem pojavil, je po 40km voznje in 3h mirovanja zginil za dva dni in enih 150km, potem pa se je ponovno pojavil in sedaj ne zgine. Pa zdi se mi, da je moc tega odvisna od temperature - bolj ko je toplo bolj se pozna. Je pa zelo odvisna od hitrosti. Pri 100km/h opazis, ce ves kaj moras opazitit, pri 140 je pa ze zelo motece (in morda tudi nevarno).
Sklopi podvozja (koncniki, zglobi, ...) so bili pregledani in nimajo lufta. Pri prijatelju in na uradnem servisu.
Volan ima cisto malo lufta. Takoj ko se obrne volan se premaknejo tudi gume.
Zamenjani so bili zadnji amortizerji.
Zamenjal sem gume nazaj na 205/55R16 91V 4 leta stare Nokian, kjer se problem tudi pojavlja, se ga pa ne cuti toliko kot pri 17". Potem sem dal nazaj gor 17".
Po razlagi Amortizerja so za tako obnasanje krive gume, ker so mehke in imajo dolge in globoke kanale vmes pa relativno ozko sticno povrsino s cesto - naj bi se ukrivila. Men se sicer zdi, da gume tolk ne morjo vplivat, mi je pa Turnsek vse razlozu, tako da razumem na kaksen nacin naj bi to vplivalo. Bral sem tudi temo o tramliningu pri teh gumah, a je bil opisan drugace kot moj problem.
Ima kdo kaksno idejo ali ve kako bi problem resil. Lahko se zmenimo tudi za kaksno pijaco in voznjo, ker jest res nimam vec idej. Avto se ceste dobro drzi, pri vecjih hitrostih je pa zelo slab obcutek, tako da se hitreje od 160 sploh se peljal nisem, odkar mam te gume.

Kdor ugotovi, dobi najmanj eno pijaco!
