Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
TadejL
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Če jan 26, 2006 8:21 pm
Kraj: N.Gorica

Peugeot 20 2.0 HDi - Antipollution fault

Napisal/-a TadejL Če jan 26, 2006 10:05 pm

Do usodnega trenutka je moj P206 2.0 HDi (90KS, 40.000 km) vozil brezhibno, nakar mi je na avtocesti na lepem izgubil moč in izpisal "Antipollution fault" in nadalnja vožnja ni bila mogoča. Pri vžigu avto ful trese, če pa pritisneš na plin potem se da nekako vozit (do 2500 rpm), počasi. Nad 1500 rpm teče dokaj normalno.

Na prvem servisu so mi rekli brez pogledat - pumpa goriva. pri drugem servisu so mi rekli, da naj bi šou senzor tlaka goriva. Ampak ni bilo to, potem so manjali pumpo goriva (sreča da je v garanciji), še vedno dela enako. V bistvu sem že 14 dni brez avta, ker nihče ni sposoben ugotoviti napake.

Komu kaj jasno, kaj bi lahko bilo?
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Če jan 26, 2006 10:11 pm

Po mojem mnenju je težava z visokotlačno črpalko. Bo pa več povedu uporabnik DrMr,ki se spozna na francoze.

Upss...nisem prebral do konca...nimam pametne ideje jst!
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
TadejL
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Če jan 26, 2006 8:21 pm
Kraj: N.Gorica

Napisal/-a TadejL Če jan 26, 2006 10:18 pm

Pa na servisu so še omnili/izmerili da je previsok tlak na vbrizgu.
Toliko po 14 dneh raziskovanja :(
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Če jan 26, 2006 10:34 pm

... jaz sicer nisem tretji servis, so pa simptomi šoba ali več šob vbrizga, ker napaka na njih cel sistem vbrizga preklopi v varen način delovanja (do 2500 rpm) če je to to, lahko pa da je prenizek tlak do visokotlačne črpalke goriva, ali pa,... jao sorry nehvaležna diagnostika... upam, da imaš vsaj kakšno nadomesto 407-ko...me pa full dvigne, ko slišim, da stranki po 14 dneh nekaj odgovorijo, nekaj menjajo, potem pa spet 14+14+14... zgleda da pri nas stranke nihče več ne jeb.....
 
TadejL
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Če jan 26, 2006 8:21 pm
Kraj: N.Gorica

Napisal/-a TadejL Če jan 26, 2006 10:52 pm

Zanimivo da sej ta težava pojavila 2 dni po rednnem servisu (40.000 km).

Se je pa zgodilo tudi ko sem peljal na drugi servis, da je avto prvih 10 km deloval brezhibno, potem pa preklopil v "safe mode".
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Če jan 26, 2006 10:53 pm

... mogoče, pa je kdo kaj iz tvojega avta rabil,... pa saj "njegov" je v garanciji...
 
TadejL
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Če jan 26, 2006 8:21 pm
Kraj: N.Gorica

Napisal/-a TadejL Če jan 26, 2006 11:02 pm

Avto ni v garanciji, samo za pumpo goriva so mi na Peugeotu odobrili 100%, ker baje ima pumpa 3 leta garancije. Avto je star 2 leti in pol.
 
DIZELAŠ
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Pe dec 23, 2005 5:06 pm

Napisal/-a DIZELAŠ Pe jan 27, 2006 9:37 am

Pozdravljeni!
Mislim da ni dobro avtomobila tolko časa na različnih servisih puščat.Nenazadnje bodo našli en kup pomankljivosti,račun pa temu primeren.Verzija DrMr je kar mogoča,čeprav se o teh rečeh malo govori.Če bi bil servis vreden zaupanja bi napako odpravili v korist stranke.Bom malo pretiraval npr 3 dneh.Pa tudi če motor razstavijo in sestavijo,še rezevrni deli iz tovarne bi prišli v enem tednu.Itak si verjetno pri njih pustil dobre 3 miljončke pred leti.Ne bom ugibal o potencialni napaki,ti pa predlagam sledeče.Če imaš namen avto imet še nekaj časa ,sklepam(2.0HDi dober strojček) si najdi enega zaneslivega mehanika,tudi nepooblaščenega če je dober.Plačal boš pa tu in tam.Če ti pa se pojavlja občutek nezanesljivosti,se ga pa po hitrem postopku avta znebi.Saj veš motor je kakor ženska,bolj in več moških jih taca po njej slabše je.
Upam da dobro rešiš problemček pa srečno!
 
TadejL
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Če jan 26, 2006 8:21 pm
Kraj: N.Gorica

Napisal/-a TadejL Pe jan 27, 2006 10:11 am

Avto bom danes po vsej verjetnosti vzel s servisa, če danes ne ugotovijo napake. Ga bom peljal na Bosch servis, kjer sem vozil prejšnji avto in sem bil vedno ful zadovoljen in s ceno in kvaliteto dela.
 
Uporabniški avatar
levak1
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Pe dec 17, 2004 2:03 pm

Napisal/-a levak1 Pe jan 27, 2006 11:00 am

Pri meni se je isto zgodilo, pri 170 kmh sem izgubil moč avtomobila in gas ni deloval! In sem se ustavil na odstavnem pasu in ugasnil avto in spet prižgal in šel normalno naprej. Napisalo mi je napako antipollution fault. Na servisu so mi zamenjail loputo za zrak in je delalo normalno čeprav ne čisto dobro, avto ni imel tiste moči ki bi jo moral imeti. Serviserji so pa za en piiii, ker sem moral 3x iti na servis da so mi napako odpravili in še to je niso odpravili v celoti .:evil:
 
Uporabniški avatar
bergkamp
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:55 am
Kraj: Brezovica pri Lj.

Napisal/-a bergkamp Pe jan 27, 2006 11:15 am

A lahko še poveš ker servis je to. Da še drugi lastniki pugijev vemo kam ne it?LP
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Pe jan 27, 2006 11:28 am

Dobesedni prevod te tvoje napake: Proti onesnaževalna napaka.
To ni pumpa kriva.To je neki druzga.Je treba avto dat na tester in pogledat kaj je.Lahk je tut kaka sistemska napaka.
LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Pe jan 27, 2006 12:03 pm

sicer ugibam - ampka glede na izpisano napako

...enkrat je imel eden iste probleme z (mislim da) Omego - dzel motor, pa nikakor ni delal - dušilo ga je, nobenih obratov, nakoncu ga niti vžat ni mogel. Diagnoze so padale raznorazne - od odpovedi polovice motrja do kaj jaz vem česa - no nazadnje so ugotovili da je bil katalizator oz. filter v izpuhu totalno zamašen.

Ko so ga očistili so vse težave čudežno izginile.
 
Uporabniški avatar
hipy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Pe jan 27, 2006 1:43 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a hipy Pe jan 27, 2006 2:00 pm

Atntipolution fault so mi na servisu rekli da je skupek vse možnih napak.Točno definicijo pove računalnik.Meni se je zabil filter za diesel in je tudi napisalo Antipolution Fault
 
TadejL
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Če jan 26, 2006 8:21 pm
Kraj: N.Gorica

Napisal/-a TadejL Pe jan 27, 2006 2:05 pm

Računalnik po menjavi črpalke goriva, ne javlja več nobene napake, vendar avto še vedno dela enako kot na zaćetku.
 
Uporabniški avatar
levak1
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Pe dec 17, 2004 2:03 pm

Napisal/-a levak1 Pe jan 27, 2006 2:34 pm

Meni isto ni javljal po menjavi in sem šel na avtocesto in je bilo isto! In sem šel nazaj na servis in so mi resetirali in ponovno naložili loputo. In to sem ponovil 3x in 3x bil na servisu v Kranju na koncu pa sem pristal v modrem levu kjer so rekli da niso pravilno naložili na računalnik. :x . En teden je delovalo normalno potem sem pa itak avto razbil tako da naprej ne vem kako bi bilo!!!
 
TadejL
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Če jan 26, 2006 8:21 pm
Kraj: N.Gorica

Napisal/-a TadejL Pe jan 27, 2006 4:37 pm

Uglavnem, danes so z drugega 2.0 HDi motorja preiskušali vse senzorje, šobe, loputo,katalizator,...vedno isto. Zadnja ocena je, da je šel računalnik. :(
 
DIZELAŠ
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Pe dec 23, 2005 5:06 pm

Napisal/-a DIZELAŠ Pe jan 27, 2006 5:11 pm

Le glej da te ne bodo nategnili,če ugibajo kakor da so na tomboli?Če je res računalnik,se malo že zdaj pozanimaj. Poglej za kako zbito 206-ko ki jo prodajajo po delih in ceno računalnika.pa srečno!
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Pe jan 27, 2006 5:47 pm

... ni tako preprosto menjat ECU...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: motom in 8 gostov