
Prevoženih ima 15kkm po generalki. In vedn bolj do izraza prihaja tipičen dizlski klenkajoč zvok....
Zanima me vzrok oziroma ozadje tega saj tega pred generalko ni blo. Kompresijski prostor ima zmanjšan za 0.3mm ( brušenje glave + tanše tesnilo). Da pa je fora vsega še večje je pa u tem da ima iz dneva u dan ta zvok vedn bolj močno obliko. Takoj po generalki ( in tud pred njo) le tega ni blo slišat. A je možn da se obročki počas ulegajo in dobiva posledično s tem večjo kompresijo in tud bolj tipičen dizlski zvok?
Motor je poskočen v vseh pogledih.... se dost lepše pelje kot pred generalko poraba se mu je mal zmanjšala..... vžiga lepše in tud končna in pospeški so za odtenek bolši.
Predvžiga ima 12.7 stopinje ( na bosh servisu je nastavu in reku da je to za te dizle normalno)
Zanima me predvsem če je to normalno ker le prej tega ni blo slišat.