Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
cuoresportivo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Po dec 09, 2002 2:17 pm

Vztrajnik - kako vedet kdaj je v okvari?

Napisal/-a cuoresportivo So mar 18, 2006 9:36 pm

Ne vem sicer, če je dejansko to v okvari. V eni temi sem prebral, da če ti avto trese pri speljevanju, da obstaja možnost, da je kaj narobe z vztrajnikom. Imam hyundai pony, pa me zanima kdaj približno to crkne ter približen strošek . Hvala za odgovor/-e.
Ni važno kak stojiš zraven avta, ampak kako ga voziš.
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan So mar 18, 2006 9:38 pm

a to k na hard speljuješ??
k to ponavad pomen da so hin nosilci motorja
podpis
 
Uporabniški avatar
cuoresportivo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Po dec 09, 2002 2:17 pm

Napisal/-a cuoresportivo So mar 18, 2006 10:09 pm

ne na hard. Če recimo sklopko spuščaš brez da dodajaš plin, mi tak trese pa udarja.

Kak to misliš, da ne more crknit, mi lahko razložiš prosim. Hvala.
Ni važno kak stojiš zraven avta, ampak kako ga voziš.
 
Uporabniški avatar
51M3K
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: So avg 20, 2005 1:40 pm

Napisal/-a 51M3K Ne mar 19, 2006 12:23 am

Ja menda da se trese če samo sklopko spuščaš pa ne dodajaš gasa ne..
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Ne mar 19, 2006 1:15 am

Lahko je tut lamela sklopke kriva za tresenje.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne mar 19, 2006 1:59 am

1.Sklopka al pa
2.nosilc mašine

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
xyxyxy
Novinec
 
Prispevkov: 161
Pridružen: Po okt 24, 2005 2:38 am

Napisal/-a xyxyxy Ne mar 19, 2006 8:14 am

cuoresportivo je napisal/-a:ne na hard. Če recimo sklopko spuščaš brez da dodajaš plin, mi tak trese pa udarja.

Kak to misliš, da ne more crknit, mi lahko razložiš prosim. Hvala.


Vztrajnik je masiven okrogu kos jekla in na njemu nima bit kaj dosti hin. Lahko sicer spoka na površini kjer po njem drsi lamela sklopke, vendar so šanse, da imaš problem z vztrajnokom manjše kot da te poč strela.
Če čutiš tresenje predvsem na pedalu sklopke, potem je sklopka, drugače je pa lahko še marsikaj drugega.
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss Ne mar 19, 2006 10:20 am

lahko so res nosilci motorja
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Ne mar 19, 2006 12:06 pm

Pri vsaj malo starejših avtih res ne, vztrajnik je samo težko kolo, ki v bistvu duši vibracije od batov. Kaj pa če je kaki takšen, kot pri Peugeotu 307? V neki objavi tu so bile slike od njega, videlo pa se je da ima v sebi še neke teleskopske blažilce ali kaj takega.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Ne mar 19, 2006 12:22 pm

Vztrajnik ne crkne....razen dvomasni (npr. pri močnejših VW) aja pa pri navadnih vztrajnikih se naredi (predvsem škodah favoritkah) da so uničijo zobje,tako da je potrebno zamenjati venec...
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss Ne mar 19, 2006 1:11 pm

vztrajnik je zato da se bati premikajo še potem v 3. in 4. takt, temu rečeno enakomerno delovanje motorja, in če le-tega ne bi bilo bi ble vibracije neznosne, sej bi bat zabilo v dolno mrtvo točko in bi tam tut ostau,
Priponke
popravilo sklopke.jpg
kle je neki o vztrajniku
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
cuoresportivo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Po dec 09, 2002 2:17 pm

Napisal/-a cuoresportivo Ne mar 19, 2006 1:37 pm

hvala za nasvete, sem kar pomirjen :D . Bom mehaniku rekel naj preglede vse te dele kaj ste omenili. Hvala še enkrat.
Ni važno kak stojiš zraven avta, ampak kako ga voziš.
 
Uporabniški avatar
omega2.3td
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Pe dec 09, 2005 9:48 pm
Kraj: Near the withe kiosk

Napisal/-a omega2.3td Ne mar 19, 2006 9:21 pm

jest mislim da je počla košara
Srečna budala
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne mar 19, 2006 11:48 pm

Če b košara počla,pol tut šaltat ne bi mogu.
Vrjetn res ali nosilci ali lamela.


LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
sitar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: So mar 11, 2006 5:48 pm

Napisal/-a sitar Po mar 20, 2006 10:24 am

potrebno je samo pravilno nastavit zajlo za sklopko pa ne bo več tresu
mam izkušnje s tem....
 
Uporabniški avatar
omega2.3td
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Pe dec 09, 2005 9:48 pm
Kraj: Near the withe kiosk

Napisal/-a omega2.3td Po mar 20, 2006 3:21 pm

eh tist štelanje zajle je namenjeno pravilnemu odvajanju ko ti stisneš pedalo da lamelo doknoca razmakne>se lepše šalta, drgač vemo kako rado melje k daš v R :lol:
Srečna budala
 
andrazzupan
Novinec
 
Prispevkov: 360
Pridružen: Ne nov 13, 2005 9:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a andrazzupan Po mar 20, 2006 4:51 pm

@lexuss! Ali mi lahko poveš kako ne naslov in avtor te knjige ki si jo skenirov? Zgleda zelo dobra zadeva.
 
andrazzupan
Novinec
 
Prispevkov: 360
Pridružen: Ne nov 13, 2005 9:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a andrazzupan Po mar 20, 2006 4:52 pm

@lexxus! Ali mi lahko poveš kako ne naslov in avtor te knjige ki si jo skenirov? Zgleda zelo dobra zadeva.
 
Uporabniški avatar
peroa
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: So apr 16, 2005 9:22 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a peroa Po mar 20, 2006 5:16 pm

OK, mam isti problem na protonu (mitsubishi):

Ko speljujem moram dat dost gasa
(2k rpm), če ne, se začne cel avto trest. Olja je dost.

A to pomeni, da je sklopka že na koncu?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov