Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
dunker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 560
Pridružen: To apr 27, 2004 12:54 pm

Skorajda zmanjkalo olja ... kaj bi bil vzrok?

Napisal/-a dunker Sr mar 29, 2006 6:28 pm

Lepo pozdravljeni!

Na mojem Puntu 1.2 letnik 2001 se že odkar ga imam rado nakaplja nekaj kapljic olja pod avtom, kadar parkiram. Zaradi tega sem nivo olja pogosto preverjal, ampak ni kazalo, da bi se to odtekanje na nivoju sploh poznalo.

Sedaj kakšne 3 tedne olja nisem preveril (sem imel toliko drugega dela, da sem nekako pozabil) in danes zjutraj, ko sem avto vžgal, je vse to spremljal grd kovinski zvok, ki se je sicer po nekaj sekundah umiril. Kljub temu sem avto takoj ustavil in preveril olje - ki je bilo povsem na minimumu ali še malo pod njim. :? Lučka pa ni nič svetila ... :?

Torej, po dolitju 1 litra olja avto lepo deluje naprej, mislim da se mu ne pozna čisto nič, ampak seveda sedaj pridno kaplja naprej. Zanima me predvsem, ali so možne kakšne resnejše posledice tega incidenta in seveda kaj bi lahko bil vzrok tega kapljanja olja?

Ko avto zaparkiram, v momentu nastane 2x2 cm velika lužica, potem pa avto ne izpusti nič več olja ...

Hvala za vse nasvete!

Anže
 
Uporabniški avatar
marko01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1918
Pridružen: Če dec 29, 2005 7:51 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a marko01 Sr mar 29, 2006 6:43 pm

lukna v tesnilu ko je avto fejst segret se raztegne tece ven ko je hladn zacne tesnit kupi posebn silikon taki rdeci ki je odpron na olje pa zamazi kartet in cev za pretok olja iz posode(kartera) v motor ce ves kje je to ! :-P
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr mar 29, 2006 7:56 pm

V bodoče najprej preveri olje in potem zaženi motor, tako boš dobil bolj točno informacijo koliko olja je dejansko še v karterju. Ko enkrat zaženeš ga nekaj "razmeče po motorju" ;) Vsaj tako so mene vsi učili.
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Sr mar 29, 2006 8:20 pm

zahec poglej če imaš zategnjen filter, da ni kaka taka malenkost...
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
samekk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1129
Pridružen: To mar 29, 2005 12:37 pm
Kraj: Sevnica

Napisal/-a samekk Sr mar 29, 2006 8:30 pm

Isto se je meni zgodilo na mojem puntotu!Tisti grd zvok iz motorja ki si ga slišal pa je po vsej verjetnosti bil ležaj na ročični gredi,ki ga boš po moje moral zamenjati.
Fiata maš??!Pa ne veš da morš pr fiatu vsak dan olje gledat :P :P :P
 
andrazzupan
Novinec
 
Prispevkov: 360
Pridružen: Ne nov 13, 2005 9:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a andrazzupan Sr mar 29, 2006 8:49 pm

Vedno se meri nivo olja takrat ko je motor hladen in avto stoji na vodoravni podlagi. Ko avto zaženeš pa motor požene olje v glavo motorja iz koder se le počasi izteka, ter po batnicah. Zato je bilo na šibki tako malo olja ko si preverjal nivo. Kovinski zvok pa je bilo slišati, ker olje ni takoj prišlo v glavo motorja in so se ventili odpirali na suho (brez olja). Večkrat se sliši tudi klenkanje.
Mislim da ne bo hudega! :tomidelej:

Če ti avto spušča olje nikoli ne čakaj da pride nivo do minimuma ampak ga dolij že prej. Sploh če se voziš hitro. Pa ne šparat z denarjem pri olju. Imam zelo slabe izklušnje z Petrolovim oljem - zaribala mašina ( Petrolovo olje na minimumu, gas do konca :vrum :arrow: :jy )
 
dunker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 560
Pridružen: To apr 27, 2004 12:54 pm

Napisal/-a dunker Če mar 30, 2006 9:16 am

Okey, hvala lepa za vse odgovore. ;)

Se bom jst kar zdele zapeljal do mehanika, da bo poskusil ocenit, kaj bi bilo ...

Prav lepo se imejte,

Anže
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Če mar 30, 2006 11:40 am

marko01 je napisal/-a:lukna v tesnilu ko je avto fejst segret se raztegne tece ven ko je hladn zacne tesnit kupi posebn silikon taki rdeci ki je odpron na olje pa zamazi kartet in cev za pretok olja iz posode(kartera) v motor ce ves kje je to ! :-P

Nja, ravno obratno, olje se pogreje in potem se lazje "muza" cez razne spranjice .. iz tle tudi zakaj ne mrzlega avta tiscat ..

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Če mar 30, 2006 1:46 pm

Plastiko z avta dol pometat, pa ksn tolarcek na mlicek vrzt ;)
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Če mar 30, 2006 2:29 pm

Ma če ni prižgala lučka (in ti drugače dela ob kontaktu), si imel še nekaj olja noter, ker marsikje je tako da tudi ko je šipka suha, je še nekaj olja noter.
 
dunker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 560
Pridružen: To apr 27, 2004 12:54 pm

Napisal/-a dunker Če mar 30, 2006 2:36 pm

Hehehe, a pri Fiatih je treba posebej poudariti, da sicer lučke ob kontaktu delajo? :D Hecam se, vem, da je bil dobronameren komentar. ;)

Žal vas ne morem obvestiti, kdo ima prav, ker ne utegnem skočit do mehanika ... Jutri dopoldne se bom zapeljal tjakaj.

Lepo se imejte!
 
tešo
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: To sep 28, 2004 7:11 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a tešo Če mar 30, 2006 6:51 pm

če bi mogoče povedal koliko imaš prevoženih bi blo tudi fajn.

če jih imaš okrog 100.000 je možno tudi da je šlo tesnilo na glavi. to se rado dogaja pri teh motrojih.
Slika
Slika
Lep Pozdrav By tešo
 
andrazzupan
Novinec
 
Prispevkov: 360
Pridružen: Ne nov 13, 2005 9:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a andrazzupan Če mar 30, 2006 7:39 pm

Ko bo zasvetila lučka za olje se ti že zdavnaj ne boš mogel več peljati. :roll:
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Če mar 30, 2006 8:34 pm

Zdej to je long shot ampak znancu je prerostal oljni filter in je tam vn puščalo.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
dunker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 560
Pridružen: To apr 27, 2004 12:54 pm

Napisal/-a dunker Pe mar 31, 2006 3:55 pm

Hmnja, sej sem res en buto ... Kilometrov imam 80'200 km, avto je pri mehaniku in nekak mam občutek, da bo šel kar mal na slepo menjat tesnilo na glavi ... Jst upam, da bo pol dobro - če pa ne bo, bo pa treba kj ukrenit, ker to niso poceni špasi. Btw, koliko okvirno stane taka reč, jaz bi rekel kakšnih 30k?

Hvala za odgovore!
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black Pe mar 31, 2006 4:47 pm

Če ti kej pomaga:
Fiat Tipo-menjava teflonov,menjava vseh tesnil,brušenje glave in menjava jermenov je blo 80.000sit

Pomoje boš dal malenkost več kot 30.000 ;)
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Pe mar 31, 2006 5:31 pm

dunker je napisal/-a:Hmnja, sej sem res en buto ... Kilometrov imam 80'200 km, avto je pri mehaniku in nekak mam občutek, da bo šel kar mal na slepo menjat tesnilo na glavi ... Jst upam, da bo pol dobro - če pa ne bo, bo pa treba kj ukrenit, ker to niso poceni špasi. Btw, koliko okvirno stane taka reč, jaz bi rekel kakšnih 30k?

Hvala za odgovore!


puntoti majo probleme s tesnili na glavi, tko da to je lahko vzrok

drugače pa odpreš pokrov in pogledaš kje je mastno, če je mastna cela mašina jo najprej očistiš, potem pa zalaufaš in vidiš od kje pride olje

če je na pokrovu motorja ali na karterju je to hitro rešeno, novo tesnilo ali tesnilna masa in je to to

če je oljni filter, ga zategneš oz zamenjaš

če pa bo problem na glavi, bojo stroški višji, ker je dobr dat glavo brusit, pa traja kar neki časa, da vse razdreš pa nazaj sestaviš, cena pa odvisna od tega kam pelješ
podpis
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss Ne apr 02, 2006 11:23 am

haha ja najprej poglej vizuelno motor č je kej mastn, pol pa poglej še filtr če je zategnen
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
slobender
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Ne sep 04, 2005 5:52 pm

Napisal/-a slobender Ne apr 02, 2006 11:42 am

No, meni na Tipotu tudi rahlo canka. Zdaj tesnilo od ventil dekla je že blo menjano. Kolk okvirno bi me prišla menjava tesnila od karterja ? :)

P.S. Avto ima prevoženik preko 200k km (po števcu 110k).. ne vem točno, ker so se s števcem poigravali. Pije pa (s cankanjem vred) nekje 1l na 10k km.
 
andrazzupan
Novinec
 
Prispevkov: 360
Pridružen: Ne nov 13, 2005 9:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a andrazzupan Ne apr 02, 2006 12:02 pm

Zamenjava tesnila na karterju ne pride veliko. Dela je za pol ure plus tesnilo. Zraven pa boš gotovo zamenjal še olje. Vse skupaj mislim da ne bo čez 10k.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov