Močno dvomim, da je problem v gumah, ker ti trese samo pri 140. Če se gume ne bi dale normalno zbalansirat (torej, da bi imele problem v materialu ali na kakšnem spoju), bi ti treslo več ali manj ves čas. Pomojem imaš samo resonanco.
Slaba novica pa je, da se tega u bistvu ne da čist odpravit. Lahko stvar mal razstavš, spucaš peste (del kamor se nasloni feltna, ko jo naširavfaš), po potrebi očistiš zavore ali pa zamenjaš ploščice, če imaš slabe, prosiš vulkanizerja, da ti naredi optimizacijo gume na feltni (da obrne gumo po feltni, da bo treba manj uteži dat), da ti kolesa očisti pred centriranjem in še enkrat zmontira, itd...
Konc koncev bo mogoče zginl, al pa bi začel trest pri 180, če bi se kdaj tok hitr vozu, mogoče ti bo pa potem tresl pr 90 al pa pr 120...
Z zimskimi pa je mogoče tud tresl, sam nisi tok opazu, ker so zimske gume mehkejše in vseen to še mal ublažijo.