Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Clio_16V
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Pe jul 02, 2004 4:45 pm
Kraj: No Adress

Avto trese

Napisal/-a Clio_16V Ne apr 09, 2006 12:02 pm

No zadeva je sledeca...avto ni bil nikoli karamboliran, platisca so centrirana optika ql, avto se pelje naravnost, moti me pa to da na AC pri cca. 140km/h volan zacne trest, ko pa se bolj pospesis pa neha. Kaj bi bil lahko vzrok temu?

Gre pa se za avtomobil renault clio 2004 l., prevozenih 36 000km.
 
Uporabniški avatar
ThugBoy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To feb 24, 2004 10:18 pm
Kraj: Morje

Napisal/-a ThugBoy Ne apr 09, 2006 12:11 pm

ma to so najvrjetneje gume krive....
meni je treslo pri cca. 110km/h.. ko sem menjal gume , pa blo vse okey
Even When They Kill Me They Can't Never Take A Game From Young G
 
Uporabniški avatar
levak1
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Pe dec 17, 2004 2:03 pm

Napisal/-a levak1 Ne apr 09, 2006 12:20 pm

Kakor je rekel so lahko gume ali pa krivi diski in jih je treba brusit. :D
Zadnjič spremenil levak1, dne Ne apr 09, 2006 12:43 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Clio_16V
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Pe jul 02, 2004 4:45 pm
Kraj: No Adress

Napisal/-a Clio_16V Ne apr 09, 2006 12:30 pm

Gume so vozene 5000km, pol so ble pa skladiscene cez zimo zdj pa nazaj dane. Pa vulkanizer ko jih je gledu ni nic omenu da bi blo kej narobe :roll:
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Ne apr 09, 2006 12:47 pm

katere gume pa maš?
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
SkIDiver
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če mar 24, 2005 7:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a SkIDiver Ne apr 09, 2006 1:16 pm

Guma je lahko deformirana v sami sestavi in se napake z očesom sploh ne vid. Lahko je sam gostota materiala drugačna na enem delu pa guma ni uravnotežena in se takoj pozna.
Neki podobnga se mi je dogajalo pri Sava Intensa. Po menjavi gum je blo pa vse OK.
 
Uporabniški avatar
Clio_16V
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Pe jul 02, 2004 4:45 pm
Kraj: No Adress

Napisal/-a Clio_16V Ne apr 09, 2006 1:19 pm

Gume so barum bravuris 195/50R15 dimenzije...letnik 04...lani kupljene nove z ALU platisci in vozene 5000km. Prejsni teden sem jih pri vulkanizerju centriral in montiral na avtu...ko sem imel jeklena platisca in zimske gume, je bilo vse normalno.

P.S.: Kdo mogoce ve, ce je ponavadi za gume tudi 1 letna garancija ob predlozitvi racuna?
 
Uporabniški avatar
zcmr
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne jul 18, 2004 8:48 pm
Kraj: GO

Napisal/-a zcmr Ne apr 09, 2006 2:33 pm

seveda imajo garancijo ! sicer pa kaj pricakujes ko kupis gumo barum ' saj to je se 10 X slabse od save.
Mercedes Benz service
 
Uporabniški avatar
106
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 561
Pridružen: Sr mar 15, 2006 1:06 pm
Kraj: Tukaj

Napisal/-a 106 Ne apr 09, 2006 3:34 pm

Jaz mam nalite gume pa mi recimo pri 150 na uro ne trese nic tak da neabo pasalo gume niso krive nic kaj pa je pa ne vem ceprav sem po profesiji mehanik hehe

:roll:
 
Uporabniški avatar
Mare9mm
Uporabnik
 
Prispevkov: 805
Pridružen: Če jul 24, 2003 12:16 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Mare9mm Ne apr 09, 2006 3:34 pm

Močno dvomim, da je problem v gumah, ker ti trese samo pri 140. Če se gume ne bi dale normalno zbalansirat (torej, da bi imele problem v materialu ali na kakšnem spoju), bi ti treslo več ali manj ves čas. Pomojem imaš samo resonanco. 8)

Slaba novica pa je, da se tega u bistvu ne da čist odpravit. Lahko stvar mal razstavš, spucaš peste (del kamor se nasloni feltna, ko jo naširavfaš), po potrebi očistiš zavore ali pa zamenjaš ploščice, če imaš slabe, prosiš vulkanizerja, da ti naredi optimizacijo gume na feltni (da obrne gumo po feltni, da bo treba manj uteži dat), da ti kolesa očisti pred centriranjem in še enkrat zmontira, itd...
Konc koncev bo mogoče zginl, al pa bi začel trest pri 180, če bi se kdaj tok hitr vozu, mogoče ti bo pa potem tresl pr 90 al pa pr 120... :?

Z zimskimi pa je mogoče tud tresl, sam nisi tok opazu, ker so zimske gume mehkejše in vseen to še mal ublažijo.
...ampak to je samo moje mnenje.
Slika
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em Ne apr 09, 2006 3:40 pm

men pr 50 trese sam sem opazu da mi guma spusti na 1.5 bara ko pa napumpam je pa ok... verjetno je kriv ventilček... za enkrat bom dal not zračnico pa bo... vsaj upam

torej lahko da maš kero gumo slabo napumpan

al pa da so roke zanič oz. tisti ležaji al gumi silniki al kaj je že ... to je tut ena izmed opcij
 
Uporabniški avatar
Clio_16V
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Pe jul 02, 2004 4:45 pm
Kraj: No Adress

Napisal/-a Clio_16V Ne apr 09, 2006 4:10 pm

Mare hvala za dober odgovor... ;)

Zadeva pa je taksna, da te gume so bile ze lani na avtu, pa tega ni bilo...tudi na zimskih sem 100% da tega ni bilo. Bom pa ocistil pesta ipd, pa se vseeno jutri zapeljal do vulkanizerja da mu povem kako in kaj. Je mozno da je kaka guma slabo centrirana?

Kolesa so bila pa pred centriranjem kot nova, ker sem jih pred koncem sezone temeljito ocistil.

Pa je mozno da se je ta resonanca pojavila sele zdaj, al bi naj bila prisotna ze od zacetka?

Sem pa prej sel probat spet na drugi odsek AC kot vceraj in je zdej treslo ze pri 120km/h...vceraj ko sem probaval pa tam 140km/h, pa zacuda je enkrat treslo, drugic spet ne :roll: :roll: :?:
 
Uporabniški avatar
just_in
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2119
Pridružen: Pe jun 27, 2003 11:40 am
Kraj: gorenjska :)

Napisal/-a just_in Ne apr 09, 2006 4:31 pm

na gume vpliva tud kraj izdelave! Npr. Sava intensa (delajo na poljskem in v turčiji) naj bi imela povsod kao isto sestavo, iste sestavine, skratka nj nebi blo razlike... ko pa primeš eno iz tručije pa eno iz poljske (obe novi), pa občutiš razliko... turška je mehka, poljska je trda. sestavine pa "ista"!?

možno je tud, da ti je kaka utež dol padla, da je blo slabo nabita in trese zato... nenazadnje preveri kolko so gume napumpane! mogoč si zapelju čez vijak, se ti je zapiču in ti guma počasi spušča (in zato trese)! ;) če najdeš vijak ga ne vleči ven, ker bo guma spustila v trenutku, pust notr pa pejt do vulkanizerja! :)
Slika
 
Uporabniški avatar
Clio_16V
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Pe jul 02, 2004 4:45 pm
Kraj: No Adress

Napisal/-a Clio_16V Ne apr 09, 2006 4:55 pm

Ce bi se zapelju cez vijak bi mi guma spustila ze v teh parih dneh( platisca so montirana 5 dni)...gume sem gledal...tlak je 2,2bar-a, tako da res vec ne vem kaj nej nrdim...jutr bomo vidl kaj bo vulkanizer na to poreku...ce ne bo druge bom mogu nove gume vzet, ampak pol upam da ne bo treslo.
 
OLI
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: So avg 27, 2005 3:41 pm

Napisal/-a OLI Ne apr 09, 2006 5:29 pm

Barum so gume za traktorje in delovne stroje.
Če misliš, da zmoreš, zmoreš.
Če misliš, da ne zmoreš, imaš prav.
 
Uporabniški avatar
Pollo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne feb 12, 2006 10:07 pm

Napisal/-a Pollo Ne apr 09, 2006 5:52 pm

Jst sm dons isto opazu na avtocesti k sm se pelu 160km/h. čim sm dodau gas se je začel volan trest, če sm pa spustu gas je pa nehal. Mam gume Dunlop Sport(185/65/14) stare so okol 3-4 leta stem da so ble 2 leti malo rabljene.
 
Uporabniški avatar
shalej
Novinec
 
Prispevkov: 473
Pridružen: Po maj 16, 2005 7:54 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a shalej Po apr 10, 2006 8:16 am

@Clio_16V: Tud js sem imel enak problem lansko leto da mi je od 130 do 140 treslo potem pa ne več (zadne gume). krivo je pa bilo to da niso bile vredi nacentrirane, ker ko sem jih dal scentrirat ni nič več treslo. Gume so pa good year na alu platiščih.
 
Uporabniški avatar
Clio_16V
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Pe jul 02, 2004 4:45 pm
Kraj: No Adress

Napisal/-a Clio_16V Po apr 10, 2006 10:03 am

Evo problem odpravljen...gume so bile slabo centrirane, pa so jih dons se enkrat centriral in je OK...je pa bilo tut neki lufta med distancnikom in pestom.
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi Po apr 10, 2006 2:45 pm

Mene pa zanima, če je normalno, da moj avto v prostem teku, ko stojim na primer na semaforju malce bolj vibrira zaradi mašine kot med vožnjo. Ne gre za nobene resne vibracije, kot so na primer prisotne pri starih dieslih ala Golf 2, vseeno pa se opazi razlika med vožnjo, ko teh vibracij sploh ni, in med prostim tekom, ko je avto pri miru. Malce je moteča zadeva le zaradi zadnjih sedežev, ki ne stojijo dobro v "tračnicah" in se zato zaradi teh dokaj blagih vibracij v prostem teku sliši tak kovinski zvok občasno, saj veste kaj mislim. Aja, merilnika vrtljajev moj Twingo nima, zato ne morem ugotovit, če se kej spreminja število vrtljajev motorja v prostem teku, mašina je pa tut malce pretiha, da bi to lahko ugotovil samo mislim, da ni s tem povezano. ;) Itak bom pa ob prliki sedeže vzel ven in jih popravil, da ne bo več lufta in ne bojo več vibriral pod nobenim pogojem. Še to, je možno, da se te vibracije pojavijo zaradi izpušne cevi? Nedavno sem jo namreč menjal in me zanima, če lahko auspuh kaj vpliva nanje. :twisted:
Don`t worry, be happy:)
 
Uporabniški avatar
alexmazda
Novinec
 
Prispevkov: 461
Pridružen: To jul 05, 2005 9:30 am

Napisal/-a alexmazda Po apr 10, 2006 3:20 pm

gume
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: berlonso in 6 gostov