Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
izotop
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Če jul 13, 2006 11:22 pm

kolk "dima" je še dopustno pr dizlih?

Napisal/-a izotop To avg 01, 2006 8:28 pm

ok, še tole morm vprašat, ker me malenkost skrbi. nič nenavadnega ni, da vidiš na dizlih tist črn, sajast dim pr psopeševanju, me pa zanima, do kje je še stvar dopustna, da se ni treba sekirat glede okvare ipd.
zadevo sem videl tudi na več avtih, renoji ipd, tudi na mojem focusu je opazit, sploh ko pospešiš iz nizkih vrtlajajev in je malce več obremenitve (hrib ipd). včasih kr pošteno pokadi (no, ne spet oblak dima, je pa opazna). na audiju (a4, 1.9) recimo tega nisem tolk opazil, tudi če ga malce bolj obremenim in pospešeim iz nizkih obratov (je pa njabrž res, da ima 1.9 mašina malce več navora ipd).
 
SkIDiver
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če mar 24, 2005 7:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a SkIDiver To avg 01, 2006 8:34 pm

Če sem prav razumel imaš focusa?

No če je tako potem snemi dol EGR, ga spucaj in daj nazaj gor pa ne bo več kadilo ;) Revež se je zapacal in zato sedaj pokadi.

EGR skrbi za izkorevanje izpuha. Torej plini se vrnejo v motor, da ponovno izgorijo. Neki v tem stilu.
 
izotop
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Če jul 13, 2006 11:22 pm

Napisal/-a izotop To avg 01, 2006 8:41 pm

hja, sej v tej smeri sm nekje razmišljal, samo avto je star dobre pol leta, 17k prevoženih. kadi pa ne non-stop, kot pravim, ampak poredko v že opisanih situacijah.
 
SkIDiver
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če mar 24, 2005 7:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a SkIDiver To avg 01, 2006 8:43 pm

V začetku pa tega ni blo opazt?
 
izotop
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Če jul 13, 2006 11:22 pm

Napisal/-a izotop To avg 01, 2006 8:49 pm

sej pravim, da mogoče malce preveč kompliciram s tem, ni spet tako močno, avto pa je bil kupljen rabljen oz. tesno/službeno vozilo. stsitiran ivse, mašina dela kot urca, tudi dima ni nasploh, pač sem opazil, ko sem peljal v en orenk hrib, pa še poln avto nas je blo, ko sem malce iz nižjih obratov pohodil plin.
itak bo servis zdej vkratkem, pa bodo pogledali.
 
izotop
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Če jul 13, 2006 11:22 pm

Napisal/-a izotop To avg 01, 2006 8:55 pm

a je možno, da je še kaj poleg tega egr filtra, kakšna nepravilna zmes goriva ipd (oz. nastavitev elektronike za vbrizg ipd)?
 
SkIDiver
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če mar 24, 2005 7:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a SkIDiver To avg 01, 2006 8:58 pm

Jah pod tako obremenitvijo bi tud švic teku od tebe. Avto more pa mal pokadit ne :D Če ne kadi stalno pol ni za neke skrbi zganjat. V težkih trenutkih pa normalno, da bo malo zakadil. Sej ti zakadi tud, ko se pripravljaš na prehitevanje in boš prestavil navzdol. Sam tega ti ne vidš.
K vsemu temu pa mal pripomore kvaliteta goriva.

Bi ti pa priporočal, da pri vsakem servisu zamenjaš filter za nafto. Lažje boš požru tistih par jurju za filter kot pa za nove šobe al pa pumpo. Čeprav je menjava filtra na 60k km, samo jz na tvojem mestu ne bi čakal tolk časa, ker je pri nas kvaliteta goriva ne preveč briljantna.
 
izotop
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Če jul 13, 2006 11:22 pm

Napisal/-a izotop To avg 01, 2006 9:06 pm

ja, najbrž res, sej tist filter ne more bit tolk drag ipd. bom pa videl zdej z novim tankom, čist možno, da sem tudi kakšno bolj "zapacano" nafto natankal, kr mi je šele zdej padlo v uč (bolje rečeno v špegl, hehe).
torej, iz nizkih obratov in v hrib ni nič narobe, če malo pokadi.najbrž olje nima nič s tem, sem čekiral in bo kr potrebna menjava že, semi zdi, pa ne mislim na nivo.
 
SkIDiver
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če mar 24, 2005 7:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a SkIDiver To avg 01, 2006 10:05 pm

Olje nima veze. Če bi imelo bi ti avto modro pokadil. Pr teb gre pa za saje. Da gre za napačno mešanico goriva pa ne vrjamem.

Lahko pa povprašaš na fordovem forumu. Sodeluje gor tud en serviser pa ti bo lahko on povedu svoje mnenje.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Sr avg 02, 2006 12:05 am

Da v hrib polno naložen zakadi ko kamjon,je čist normalno.Če si pa skeptičen,te pa ga pelji na tehničnega,kjer ti bo čiko za 200g kofeta zmeru dimnost.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Sr avg 02, 2006 11:25 am

Če dizl kadi, je to lahko zaradi več vzrokov:
1. Zračni filter zapacan (to je največkrat)
2. Zaradi katerega od senzorjev (senzor temperature motorja, senzor temperature vstopnega zraka, lambda sonda) prihaja do prevelikega vbrizga goriva.
3. Napaka pri delovanju EGR ventila, to je pa manj možno, ker EGR z recirkulacijo izpušnih plinov znižuje temperaturo v cilindrih pri izgorevanju goriva in bi, če bi bil zapacan, bilo kvečjemu manj saj. Bi pa na testu izpošnih linov padel.

Filter za nafto tudi ne more biti vzrok za saje... ker se saje praviloma pojavijo takrat, ko je goriva preveč in zraka premalo.
 
izotop
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Če jul 13, 2006 11:22 pm

Napisal/-a izotop Sr avg 02, 2006 5:56 pm

ja, sej kr sumim malce drugo opcijo, ker se mi zdi, da malenkost več žre kot bi moral, sem kr imel v glavi nekaj podobnega. no, upam, daje prvo, hehe, malce spihat zadevo,pa bo.
ni pa nič resnega, kakor pravim, pač malo bo treba poglihat zadevo na servisu, pa je.
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Če avg 03, 2006 7:21 am

izotop je napisal/-a:ja, sej kr sumim malce drugo opcijo, ker se mi zdi, da malenkost več žre kot bi moral, sem kr imel v glavi nekaj podobnega. no, upam, daje prvo, hehe, malce spihat zadevo,pa bo.
ni pa nič resnega, kakor pravim, pač malo bo treba poglihat zadevo na servisu, pa je.


Pred kakšnim letom dni sem na moji Cordobi imel zanič senzor temperature motorja. Kadila sicer ni, je pa bila poraba malo večja, saj je ECU imel podatke, da je motor haden...
 
Uporabniški avatar
[DocX]
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: To jun 22, 2004 5:12 pm

Napisal/-a [DocX] Pe avg 04, 2006 10:32 pm

Po mestu opažam kar nekaj novejših avtomobilov (novi passat naprimer), ki se jim kr konkretno pokadi če pospešujejo iz nižjih obratov s polnim plinom.
Baje je to normalno, kljub temu, da vsi izpolnjujejo euro4 normo.
Ne vem pa, ali so imeli filter sajastih delcev ali ne.

Sprašujem pa se, ali potem isti euro4 motor s filtrom sploh ne kadi več, al kako je s tem? :?
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Po avg 07, 2006 7:13 am

[DocX] je napisal/-a:Po mestu opažam kar nekaj novejših avtomobilov (novi passat naprimer), ki se jim kr konkretno pokadi če pospešujejo iz nižjih obratov s polnim plinom.
Baje je to normalno, kljub temu, da vsi izpolnjujejo euro4 normo.
Ne vem pa, ali so imeli filter sajastih delcev ali ne.

Sprašujem pa se, ali potem isti euro4 motor s filtrom sploh ne kadi več, al kako je s tem? :?


He, he! To je kar splošen pojav pri turbincih, ko pač ECU odredi malo večji vbrizg, turbina pa temu sledi z zamikom. S filtrom za saje je pa hecno... Pri možici saj (pospeševanje iz nizkih obratov) prav gotovo precej saj pride skozi filter. Tiste pa, ki naj bi jih filter "ujel" pa na vsake toliko časa skurijo - pri ustrezno velikih obratih se za kratek čas dvigne izgorevalna temperatura (verjetno ECU zapre EGR ventil) in saj naj bi se sežgale - beri iz 10 mikronskih delcev se transformirajo v cca. 1 mikronske ni manjše delce (take ima izpuh bencinarjev).
Tako nekako sem razumel članek v neki reviji, ko so prišli HDI-ji.
 
izotop
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Če jul 13, 2006 11:22 pm

Napisal/-a izotop Po avg 07, 2006 10:01 am

ok, sem malo poguglal za zadevo in kaj hitro najdeš kaj zanimivega (in zaskrbljajočega). namreč, v tem članku
http://www.motorevija.si/l3.asp?L1_ID=31&L2_ID=179
je napisano, so so z julijem (ni pa datuma zraven, tako da ne vem al je 05 al 06) začeli na petrolu v gorivo dodajat 5% biodizla. vsi, ki imate forde tdci veste, da vam v knjigici piše, da ne smete tankat biodizla! mislim, da je s tem, ko petrol ni nikjer napisal, da je v nafto dodan biodizel, naresil eno veliko napako in je zadevo trela za eno resno tožbo, saj je čist možno, da gre pri raznih okvarah, manjavah filtrov ipd veliko odgovornosti pripisat ravno temu dodatku (tudi vprašanj je, kakšna je kontrola dodanja, že tako je problem z vsedlinami voda po rezervoarjih, vsedlinami itd).
ne me rezumet narobe, vsaka ekološka novost je dobrodošla, vendar z pokvarjenimi motorji naredijo več škoda kot koristi, če mene vprašate, dodajao pa itak samo zaradi nekih novih direktiv iz evrope, da imajo mir (kontrolira pa itak teg ne noben razen njihovih plačanecev).
vse skupaj mi ni preveč všeč, ne udaru niso samo fordi, kolkr vem, enako zasnovo motorja nucajo tudi pr mazdi, volvu ipd, tako da je lahko kr precej lhjudi oškodovanih.
sej je bilo že nekaj govora o tem, da je slaba nafta velik razlog za pokvarljivost dci motrjev na renojih, mislim, da je srž problema v tem in bi bilo prav, da cela javnost zve za te zadeve.
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Po avg 07, 2006 10:49 am

izotop je napisal/-a:ok, sem malo poguglal za zadevo in kaj hitro najdeš kaj zanimivega (in zaskrbljajočega). namreč, v tem članku
http://www.motorevija.si/l3.asp?L1_ID=31&L2_ID=179
je napisano, so so z julijem (ni pa datuma zraven, tako da ne vem al je 05 al 06) začeli na petrolu v gorivo dodajat 5% biodizla. vsi, ki imate forde tdci veste, da vam v knjigici piše, da ne smete tankat biodizla! mislim, da je s tem, ko petrol ni nikjer napisal, da je v nafto dodan biodizel, naresil eno veliko napako in je zadevo trela za eno resno tožbo, saj je čist možno, da gre pri raznih okvarah, manjavah filtrov ipd veliko odgovornosti pripisat ravno temu dodatku (tudi vprašanj je, kakšna je kontrola dodanja, že tako je problem z vsedlinami voda po rezervoarjih, vsedlinami itd).
ne me rezumet narobe, vsaka ekološka novost je dobrodošla, vendar z pokvarjenimi motorji naredijo več škoda kot koristi, če mene vprašate, dodajao pa itak samo zaradi nekih novih direktiv iz evrope, da imajo mir (kontrolira pa itak teg ne noben razen njihovih plačanecev).
vse skupaj mi ni preveč všeč, ne udaru niso samo fordi, kolkr vem, enako zasnovo motorja nucajo tudi pr mazdi, volvu ipd, tako da je lahko kr precej lhjudi oškodovanih.
sej je bilo že nekaj govora o tem, da je slaba nafta velik razlog za pokvarljivost dci motrjev na renojih, mislim, da je srž problema v tem in bi bilo prav, da cela javnost zve za te zadeve.


Ja, packi... Jaz že kar nekaj časa tankam dizla samo na MOL-u. Petrol ali OMV uporabim samo kadar res ne gre drugače.
Glede EU direktiv: Ja to mešanje je res rezultat tega, vendar so se gospodje uradniki na MOP-u narobe lotili zadeve (Pertol to dela po direktivah, ki jih je MOP odobril). V tujini so začeli (s strani držav) sponzorirati predelave avtov na LPG (za dizle pa je itak nepomembno, ker imajo prav vsi nižje izpuste toplogrednih plinov kot bencinarji), pri nas pa se grejo mešanje biodizla v navaden dizel. Potem se ti pa zgodi tako kot tistim revežem v NM, ki so menjavali rotacijske črpalke na svojih avtih, ker so se Petrolčkom v podzemnih rezevarjih zaredili mikroorganizmi, ki so prebavili nafto v nekaj neuporabnega.
 
izotop
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Če jul 13, 2006 11:22 pm

Napisal/-a izotop Po avg 07, 2006 10:55 am

a potem vsi dodajo biodizel, al kako? kje recimo v lj ali do relacije ivančna gorica se potem splača (glede teh "nesnag") tankat dizel?
še to me zanima, če si opazil kaj drugačno delvanje motorja po tem, ko si nehal tankat na petrolu, tudi glede dimljenja ipd.
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Po avg 07, 2006 11:04 am

izotop je napisal/-a:a potem vsi dodajo biodizel, al kako? kje recimo v lj ali do relacije ivančna gorica se potem splača (glede teh "nesnag") tankat dizel?
še to me zanima, če si opazil kaj drugačno delvanje motorja po tem, ko si nehal tankat na petrolu, tudi glede dimljenja ipd.


Glede na to, da so v Delu pred časom opravili test goriv in ugotovili, da ima MOL najustreznejše gorivo, bi rekel, da na MOL-u ne dodajajo biodizla.
Pozimi sem enkrat moral tankat na Petrolu in sem takrat, ko je bilo cca -18 stopinj imel težave pri vžigu. Izpuh pa je bil modrikast - zaradi izločanja parafina. No, potem sem, ker sem k sreči imel le kakšnega pol tanka, zadevo razredčit na MOL...
Modrikastega dima, kjub še malo nižji temperaturi naslednje jutro ni bilo več.
Pa še nekaj: Če je gorivo neustrezno, gre tudi garancija...
Če pa se prav spomnim, so pa vsa goriva, ki so bila testirana, bila ustrezna (po naši zakonodaji), vendar so le redka ustrezala zahtevam prozvajalcev (Peugeot, Renault, VW)...
 
izotop
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Če jul 13, 2006 11:22 pm

Napisal/-a izotop Po avg 07, 2006 11:10 am

mislim, tole je pa kr resna zadeva potem. izgubiš garancijo, ker si tankal dizel, za katereg misliš, da ga lahko, saj nikjer ni označeno, da je v njem biodizel. tole more en na sodišče pravit, jst bi kr referndum nardil, naj petrol ipd povrnejo stroške servisiranje itd, hehe, prodajalcem pa vsem naložil zako, da so dolžni stranke obestit, kako je s tem dizlom pr nas.
p.s. če je tist test goriv na netu, mi daš prosim kakšen link.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: danci1973 in 10 gostov