Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Če nov 09, 2006 1:11 pm

tko sm jst naredu, sam če boš lakiral, daj najboljši lak, ki ga dobiš. Da ne boš slučajno dajal unga v spreju!!!Drgač pa lahko prašno barvaš, pride še bolj obstojno, kot navadno barvanje s pištolo.
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em Če nov 09, 2006 1:14 pm

heheh kitat nimaš kej... vsaj tko se mi zdi da se pač prvelike sile na platišče prenašajo pa da lak oz. kit n bo zdržu pa ti bo vse spet popokal..

če niso praske prevelike prgloboke.. se ti pol če te že mot splača pšobrust z ene 3 različnimi brusnimi papirji... zadn naj bo tok fin da niti pravokitno na brušeno podlago ..... se prav če boš brusu v tej ---> smeri ne smeš pol v smeri ki je pravokotna na to nč čut't praskic..... pol zadna faza je poliranje, ki je pa vrjetno neboš delu..... tko da ti ostane sam še barvanje pa lakiranje...

če so pa prevelike oz globoke več ko 1/10 mm al pa še večje se ti pa ne splača sam delat.. ker neboš zadovoljen z rezultatom

sam lak dol dat s feltne bo jeba....
nevem... jest sam to nebi delu....če te praske ne motjo ful jih probi sam dol lak dt pa na novo gor pa pobarvat... drugač dej pa strokovnjaku.. ker enostavno je preveč dela okol tega
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Če nov 09, 2006 1:43 pm

Laka ti ni treba dati dol s teh felten, moraš samo zbrusiti tako, da pride mat površina. Prvo zbrusi s 400 papirjem, pokitaj, kar se da, potem ponovno s 400 papirjem, potem vrži 2-3 roke šprickita-odvisno kakšen nanos boš naredil, raje 3 tanke, nato zbrusi s 400, zatem z800 in na koncu s 1000. Površina mora biti čisto gladka, zapomni si, da tako površino, kot jo boš naredil s 1000, taka bo na koncu, ker z barvo ne boš nič prask prekril. Nato barvaš z barvo (2 roki), ki se ti posuši v cca 10-20 min in zatem prelakiraš z lakom (2 roki). Pazi, da ne pretiravaš, da ti ne poteče.Lak se suši cca 24 ur. Delaj nad 18 stopinjami, da se ti lak lepo zgladi. Sicer so pa vsi postopki opisani tudi na škatlah, ki jih kupiš. V prostoru ne sme biti čisto nič prahu, najbolje, če prej pošpricaš vse zidove z vodo, tla tud in ko boš polakiral, prostor zakleni in naj ne hodi nobeden noter! Pa še to, bolj kot bo vroče v prostoru, bolje bo!
Zadnjič spremenil Cash, dne Če nov 09, 2006 1:47 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Če nov 09, 2006 1:54 pm

Pa vse delaj z vodobrusnim papirjem
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Če nov 09, 2006 2:16 pm

No, kr na delo :lol:
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Če nov 09, 2006 2:21 pm

kaj pa mogoče peskanje da se usa stara barva dol spravi
kakšen je postopek PO peskanju kr šprickit al kkšno temeljno prej?
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če nov 09, 2006 9:18 pm

to da nemores kitat lite felge je bedarija, sej pa se felga nene prepogiba da bi kit poco nevem odkod vam to.
Na eni felgi ki sem jo popravljal mi je falilo 0,5centimetra roba dolgega 5centi, pa se danes drzi. Ce mas manjse jamice pol uporabi navadn poliestrski kit, ce mas kaj globjega pa je fajn kaki trsi kit kot je metalic ali pa z vlakni.
Idealna temeperatura za barvanje je 25stopinj. Ce je premalo se nerada barva susi, ce je prevec se barva ze pred tem ko pride na povrsino napol posusi.
Lakiranje je malo jeba, priporocam tri do stirikraten tanki nanos, medmes pa pocakas tako dolgo da se ti prst zacne lepit gor takrat ves da je idealen cas za naslednji nanos.
Ce delas v garazi pol je fajn da se felga susi kaki teden da dobi lak svojo trdnost, preden das gumo gor.
Sem v komori susil platisce pa po par urah montiral gumo pa sem skoro lak dol potegno pri montazi :lol:
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em Če nov 09, 2006 9:26 pm

pomoje boš zajebu lepo feltno če boš barvu......
jest na tvojem mestu nebi nč delu.... lohk ti pa nardim kako bi zgledu bel rob pa bela notranjost...

sam jest bi pustu tako kot je...
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black Če nov 09, 2006 9:44 pm

Pred barvanjem ali kitanjem aluminija naj se bi dalo podlago za aluminij.Podobno kot plastik primer.
 
triker
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: Če nov 09, 2006 2:34 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a triker Pe nov 10, 2006 7:58 am

Monster pa Cash sta dobr napisala, ostali pa ??
Glede peskanja pa tako. Če je feltna preveč poškodovana, da se lak že lušči, potem se splača peskat. Peskanje namreč nardi precej grobo površino, odvisno sicer kakšen je način peskanja. Najmanj rani površino peskanje z inox kuglcami.
Iz izkušenj ti pa povem, da je cel postopek precej drag, peskanje cca 3-4000 sit,temeljna barva(epolor),špric kit,lak,...
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo Pe nov 10, 2006 8:34 am

dj_em je napisal/-a:heheh kitat nimaš kej... vsaj tko se mi zdi da se pač prvelike sile na platišče prenašajo pa da lak oz. kit n bo zdržu pa ti bo vse spet popokal..


:har :/:o:/

sicer pa jaz sem prek kratkim rihtu litke ;)
prvo sm jih dav speskat sm dav 2k za vse 4 litke > veze 8)
pol sm pokitov praske s kitom ki ima delce aluminija > je zelo dober ker s časoma kit nč not ne potegne >ličarji že vejo
no pol sm lepo use prešmerglu najprej s 500 in na koncu še 800, prešmerglu sm celo litko sicer je pa velik lažje prešmerglat ko maš že speskan samo mal potegneš pa je površina spet gladka :)
no pol sm dav lepo u šprickit da so se še tiste luknce skrile kokr jih je blo drug dan spet prešmerglu s 1200 in pol mi jih je frend pobarvu najprej smo jih pobarval na belo pol na perla (ker perla slabo prekriva smo dal belo podlago) in na koncu lak in vse lepo na 70 stopinj zapekl 8)
....
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo Pe nov 10, 2006 8:36 am

black je napisal/-a:Pred barvanjem ali kitanjem aluminija naj se bi dalo podlago za aluminij.Podobno kot plastik primer.

drži kupi se primer za aluminij ;)
ampak samo če barvaš platišča ki so speskana oziroma prešmerglana do aluminija če so samo mal zamaterane ti ni treba :)
....
 
Uporabniški avatar
golf_c
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: To avg 24, 2004 2:32 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a golf_c Pe nov 10, 2006 10:14 am

triker je napisal/-a:Monster pa Cash sta dobr napisala, ostali pa ??
Glede peskanja pa tako. Če je feltna preveč poškodovana, da se lak že lušči, potem se splača peskat. Peskanje namreč nardi precej grobo površino, odvisno sicer kakšen je način peskanja. Najmanj rani površino peskanje z inox kuglcami.
Iz izkušenj ti pa povem, da je cel postopek precej drag, peskanje cca 3-4000 sit,temeljna barva(epolor),špric kit,lak,...



v Kranju dela to edn
peskanje in prašno lakiranje (mislm da črna ali srebrna, lahko pa pomoje tut druga barva)
računa pa 3k na feltno ;)

http://www.lakiranje-cinkanje.si/
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk Pe nov 10, 2006 10:02 pm

jz sem se danes spravil doma popravit alu platišča- farbanje ter popravilo praskic (najglobja je malo več ko 1mm).

Platišča sem že komplet razmastil z nitro razredčilom ter zbrusil najprej z 400, potem še z 800 papirjem. Jutri me čaka kitanje praskic vendar se pa tukaj ustavi, ker se ful bojim oz. ne znam zmešat kita pa trdilca :oops: Kupil sem mobihel PE kit od heliosa, namenjen alu materialom. Na embalaži je samo ta slikca:
Slika

uglavnem, prosil bi da mi nekdo razloži kako se to čudo zmeša, da ne bom vse skp za***** :?
EJ6
 
Uporabniški avatar
smile4me
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe maj 28, 2004 9:05 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a smile4me Pe nov 10, 2006 10:12 pm

Bolj da je več trdilca kot manj oz. ne šparat na njem.Več kot ga daš prej se bo strdu

Piše da moraš dt min. 2% od količine kita trdilca.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So nov 11, 2006 1:11 am

kaWsk je napisal/-a:jz sem se danes spravil doma popravit alu platišča- farbanje ter popravilo praskic (najglobja je malo več ko 1mm).

Platišča sem že komplet razmastil z nitro razredčilom ter zbrusil najprej z 400, potem še z 800 papirjem. Jutri me čaka kitanje praskic vendar se pa tukaj ustavi, ker se ful bojim oz. ne znam zmešat kita pa trdilca :oops: Kupil sem mobihel PE kit od heliosa, namenjen alu materialom. Na embalaži je samo ta slikca:
Slika

uglavnem, prosil bi da mi nekdo razloži kako se to čudo zmeša, da ne bom vse skp za***** :?


pise gor 2% ja tole se se poleti ti ne vtrdne ko je vroce, kaj sele ko je hladno.
Daj tam ca 10% pa bo ok.
Ce res pretiravas s trdilcem se ti naredi v kitu zrak in mas notr pol jamice. Pa fajn ga premesaj.

Sicr pa jaz osebno 1mm praske nebi kital, bi samo zalil s sprickitom.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov