Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
matejs
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Sr sep 06, 2006 6:07 pm

Clio Storia Sklopka.

Napisal/-a matejs Če dec 28, 2006 9:55 am

Zdravo.

Mene pa zanima nekaj o zdrsaanju sklopke. Imam nov avto in prvih par km, nisem opazil hrapavosti sklopke ko menjujem, morda zato, ker še nisem upal malo po gasu stisnit. Sprva sem tanakal super 95 benzin, potem oz. sedaj pa vedno OMV super 100. Je mogoče lahko to narobe, da je pri menjavanju v višjo prestavo čutiti nekako hrapavost pri sklopki, tako se mi zdi kot da sklopka naj nebi bila vredu namazana. Ko pa avta nimam vklopljenega oz. ko se ne vozim, skušam sklopku spuščat in gre zelo gladko. Je morda kriv bencin ali je to normalno za Cliote?

Hvala za odgovore in lp,
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR Če dec 28, 2006 10:40 am

Sklopka kot prvo ni nič namazana. Če jo boš namazu boš ostal na mestu. :P Če je sklopka kriva, je normalno da ko imaš avto ugasnen ni hripavosti, saj se motor ne vrti.

Drugače pa iz teh tvojih simptomov nebi uspel razbrati kaj bi lahko blo narobe.
 
matejs
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Sr sep 06, 2006 6:07 pm

Napisal/-a matejs Če dec 28, 2006 10:49 am

Ojla.

Ja saj mi je to popolnoma razumljivo, samo sem hotel probat, če je z namazanjem sklopke kaj krivo. Do sedaj še nisem imel avtomobila z 16V. Je za to t.i. hripavost kriv motor. Sklopka pa drsi gladko in se ne zatika, samo pri spuščanju oz. menjavi se mi zdi kot da imam motor na sklopki.. :-P . Je to kaj narobe, samo to me zanima in ali lahko bencin vpliva na to?

hvala in lp.
 
Maxxo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Po avg 16, 2004 6:24 pm

Napisal/-a Maxxo Če dec 28, 2006 10:53 am

Jaz sem imel takega cliota, sicer serijo billabong, ampak saj je isto, crkavalo je vse po spisku. Glede na to da imaš nov avto in je še v garanciji ne odlašaj z obiskom servisa.
 
milankregar
Uporabnik
 
Prispevkov: 945
Pridružen: Sr mar 30, 2005 6:24 pm

Napisal/-a milankregar Če dec 28, 2006 10:57 am

Prvo si predpražnike naravnaj tako kot treba, pa bo vse ok.
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider Če dec 28, 2006 11:36 am

:har :har
Ok sj razumem da eni nimajo pojma... Sam takih bedarij pa še ne. Sklopka v olju, sklopka zanič zarad bencina, ki ima tri oktane več... Prosim, pelji avto na pooblaščen servis, da ti ga pregledajo, če boš sam kj drkal boš še avto zakuru. :bow :bonk :noro
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Če dec 28, 2006 11:51 am

Bencin nimam nobene veze z sklopko, sklopko se nikoli ne maže, če sem te prav zastopil ti nagaja pedalo ker je hrapov in te to moti, je z sklopko vse vredu ko daš v peto in prtisneš ga morajo it obrati enakomerno z hitrostjo,aja ti maš nov avto dobr....nikar pa ne smejo obrati kar naenkrat skočt do konca. Po vsej vrjetnosti je kriva zajla,če govorimo o hrapovosti pedala.Pelji na servis pa ti bdodo po vsej vrjetnosti mal z nečem pošprical po zajli al ti bodo pa rekli da ni nič narobe kot je že bilo v večini primerov pol k se pa zjebe pa peleš ke te pa oberejo. Ne vem no nimaš kej za narest pust tako kot je pa se mal voz da se uteče vse skupaj.lp
Zadnjič spremenil sonček, dne Če dec 28, 2006 11:56 am, skupaj popravljeno 2 krat.
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Če dec 28, 2006 11:52 am

ghostrider je napisal/-a::har :har
Ok sj razumem da eni nimajo pojma... Sam takih bedarij pa še ne. Sklopka v olju, sklopka zanič zarad bencina, ki ima tri oktane več... Prosim, pelji avto na pooblaščen servis, da ti ga pregledajo, če boš sam kj drkal boš še avto zakuru. :bow :bonk :noro


Zakaj je potrebno takoj napadati človeka,ki potrebuje nasvet in kaj če nima kej dost pojma o avtih,
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Če dec 28, 2006 1:06 pm

Po mojem tip ni navajen na novo sklopko in jo ne popušča prav ("podrsa"), pol pa normalno da skočijo obrati u luft :roll:
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če dec 28, 2006 1:08 pm

Tudi pri novem avtu lahko eden od centrirnih fedrov na košari poči in nastopi tresenje pri speljevanju, poškodbe fedrov v lameli so redkejše. Če je avto nov, vztrajaj na gladki sklopki in se ne daj odgnati iz servisa v garancijskem roku. Drugače pa pride to ene 70k sit.
 
matejs
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Sr sep 06, 2006 6:07 pm

Napisal/-a matejs Če dec 28, 2006 1:14 pm

Ojla.

Super sonček. Hvala za odgpor. Sem probal menjavat tako, da ne pritisnem takoj in malo manj na pedalo za gas in s tem se tudi hrapavost ne čuti več tako močno. Morda je poanat le v tem, da je nov avto in potrebuje nekaj časa da se malo vpelje. Skratka to se mi dogaja ko ga npr teram v četrti in hočem prestavit v peto pri približno 4000 obratih ali več.

Phoebus - tudi to je res. Nisem navajen na novo sklopko in sploh ne na Cliota, sem imel prej Seata, pa je bilo vse malo drugače. :oops: . Pride tako leto.

ghostrider - Kar se pa tiče tvojega komentarja pa ne bom izgulblal besed. Res je nimam pojma o avtih in zato sem se obrnil na vas in na ta forum. Aja pa btw. do sedaj sem imel že kar nekaj avtov in se jih nisem skuril. :P ..

lp pozdrav vsem. Če bo kaj novega se čujemo spet.
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Če dec 28, 2006 2:40 pm

verjetno imaš prvi avto s hidravlično sklopko.

drgač pa WD40 uporabi :P
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi Če dec 28, 2006 4:06 pm

Clio storia nima nobene hidravlične sklopke, temveč čisto navadno na zajlo. Sicer pa tudi to nic ne pomeni, ker je hidravlična sklopka ponavadi še mehkejša, kako prijemlje pa je primarno odvisno od lamele, ene bolj mehko hm postopno, druge pa je treba bolj z občutkom upravljati oz. si pomagati z gasom sicer avto cuka med menjavanjen prestav.
Don`t worry, be happy:)
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Če dec 28, 2006 4:28 pm

ne mi o hidravlični sklopki na cliotu, ker jo imam sam na cliotu.
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Če dec 28, 2006 4:35 pm

Halo vsi novi avti majo hidravlično.
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi Če dec 28, 2006 5:53 pm

Pred časom mi je nekdo trdil na mobisux forumu, da imajo vsi Clioti sklopke na zajlo, vsaj do leta 2004. Če pa so za storio dali hidravlično pa toliko bolje. :) Ali pa tip ne ve kaj govori. Sicer pa lahko kaksen mehanik pove.
Don`t worry, be happy:)
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Če dec 28, 2006 6:00 pm

Aja fifi pa ni res da so hidravlične mehkejše od tistih na zajlo. V teoriji so lahko, ampak sem imel pod nogo že kar nekaj hidravličnih ki so trde za pop*.
Hecno je ko se iz mojega (safrane) presedem v bejbinega (punto) in imam občutek okt da po spužvi pritiskam in ne po sklopki :D

Matejs: Poišči kakega znanca ki zna vozit (= ima veliko avtov za sabo) pa naj naredi en krog. Bo takoj vedu al je sklopka slaba, ali samo ti nisi navajen nanjo. Na servisu te bodo, če ne boš neomajen itak nategnili.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če dec 28, 2006 9:39 pm

Hidravlična sklopka je mehkejša od tiste na zajlo. Večinoma so to vlečne sklopke in ne potisne. Tudi hidravlična sklopka postane trda, ko je lamela zadosti izrabljena in je kot vilic pri odmikanju prevelik. Pri hidravlični sklopki je način vožnje pomemben, ker je pedal dosledno treba spustiti, da se dvigne do konca (na to bodi pozoren, ker nekateri vosli vozijo radi z nogo stalno narahlo na sklopki). Takrat se hidravlični sistem sprosti, poveže s kontejnerjem svežega olja in spet omogoči poln odmik potisnega ležaja. Običajno se prodaja master in slave cilinder skupaj, povezan z gibljivo cevjo in že napolnjen s hidravličnim oljem (80€). Tak sistem je brez vzdrževanja, obstoja le postopek inicializacije in testiranja hoda slave cilindra.
 
matejs
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Sr sep 06, 2006 6:07 pm

Napisal/-a matejs Če dec 28, 2006 9:58 pm

Ojla.

Danes sem bil še posebej pazljiv . Sem vozil zelo previdno in sem lepo drsel s sklopko. Samo pri speljevanju pa se vseeno pojavi neke vrste hrapavosti, če hitreje speljem. Vozit pa tudi ne morem zelo počasi :-P .

Torej predstavljate si da štartam avto, dam v prvo, spustim malo sklopko in pritisnem malo gas, potem se mi na sklopki zdi kot da ob nekaj drgne... Ker nimam pojma o avtomehaniki ne moram vedeti kaj bi to lahko bilo...Ko se vozim in počasi prestavljam ("lepo") se mi to zgodi včasih, ampak moram res lepo prestavljat. Ko pa prestavim v nižjo prestavo pa ni nobenega drgnjenja oz. hrapavosti, samo višje. Kaj to morda čutim motor? Sklopko vedno spustim do konca pri vsakem menjavanju.

lp,

P.S. Šmentano pa avti...
 
Uporabniški avatar
Tribal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 93
Pridružen: Po nov 20, 2006 9:27 pm

Napisal/-a Tribal Če dec 28, 2006 11:28 pm

Clio storia 1.2 16V l.2006 - Navadna sklopka na zajlo!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov