Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

temperature hladilne tekocine

Napisal/-a Dariooo Če mar 08, 2007 9:14 pm

zdravo

mene zanima ena stvar kaka naj bi bila temperature vode v avtu.
pri meni je tko pac, ce avto mirue se hladilna tekocina segreje na 90°C in pol se pac vzge ventiator in tam temperatura tudi ostane.druga stvar je pa ko se js z avtom vozim.Predvsem me zanima sledece....avto se segreje na 90°C in ko se js vozim bi temperatura mogla taka ostat ali se lahko toliko avto ohladi da mi kazalcek pade cisto dol (pod 70°C)?? ker dejansko ko se voda ohladi pod doloceno temp se termostat zapre (pri kolikih stopinjah?) in bi temperatura mogla ostat pri doloceni toploti (delovni temperaturi) pa me zanima ce se js mogoce motim..?Med voznjo se najpogosteje ogladi ko se vozim po avtocesti ali po klancu navzdol......avto corsa C 01 letnik 1.816v
Lep pozdrav pa hvala za pomoc ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Če mar 08, 2007 9:21 pm

Temperatura pri veliki večini avtov ostane nekje med 80 in 95°C. Temperatura pa je več ali manj stabilna, ker hladilni sistem tusi ni tako močan. In pravzaprav to niti ni njegov namen, ampak je ta da prepreči da voda zavreje. Sicer pa to kar ti kaže merilnik je itak bolj približno. Poleg tega so v motorju še "hot spots" kjer je temperatura preko 100 stopinj. Tak da ni nič skrbi.

paranoiki
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
Hartkor
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: So sep 03, 2005 8:05 pm
Kraj: Ajzoula

Napisal/-a Hartkor Če mar 08, 2007 9:21 pm

Ja verjetno maš že star termostat pa ti ne dela več prav pa se ne zapira pri pravi temperaturi ali pa se sploh več ne zapre... zato se tudi avto verjetno dlje časa ogreva... zamenjaj ga ker ne stane dosti pa je
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 Če mar 08, 2007 10:16 pm

zanič (odprt) imaš termostat... zamenjaj ga (par jurjev stroška), pa bo...
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Če mar 08, 2007 10:48 pm

Zamenjaj termostat, se je tud pri meni dogajalo isto, en čas 90 stopinj, čez 5 minut 70, potem spet gor, pa dol, sam jst sm še poleg tega zamenju termostikalo. Zdej je v redu in mam skoz 90 stopinj. Dej ti najprej termostat zamenji in če se ne bo nič izboljšalo, še termostikalo. Pa najbolje, da daš original, da se ti bo odpiral in zapiral pri tovarniško določeni temp., ker kopije ne delajo vedno najbolje ---> to se govori po forumu
 
Uporabniški avatar
Sigor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Pe avg 06, 2004 8:48 am
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Sigor Pe mar 09, 2007 11:16 am

Tud jaz mislim,a da je kriv termostat ali pa termostikalo. Tempratura oziroma kazalec temperature bi naj bil med vožnjo skoz na enakem položaju. Smo melo doma pred časom Corso, sicer 1996 letnik, pa je tud včsaih prišel kazalec skor do konca, pa spet padel ...
Ja, pa daj original, ker ponaredki ne odpirajo vsi pri istih temperaturah kot originali.
Sem sam dal pred leti v Roverja 214SI neoriginal, pa saj delal v redu, temperatura je konstantna, kazalec kot pribit na istem mestu, ampak je pa za spoznanje nižje kot je bil prej pri originalnem.

Imam pa še sam eno vprašanje, če bo kod odgovoril. Kto že rečeno sem pred leti menjal termostat, ker so bili vsi znaki taki, da je ostal odprt. Avto je potreboval zelo dolgo, da je dosegel delovno temperaturo, pozimi je sploh ni dosegel. In ta termostat imam doma, večkrat sem ga probal v vroči vodi , dogreval vodo in se je vedno lepo odprl in nazaj zaprl, ko je temperatura padla. Zakaj je takrat ostal odprt ne vem, zgleda pa kot da je nekje kao zataknil, je par risov na tistem notranjem delu. Razmišljal sem že, da bi ga dal nazaj not vgradit, če pa vedno lepo odpre in zapre, ko ga probam. Vaše mnenje?
LP in hvala
Slika
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' Pe mar 09, 2007 12:07 pm

termostat je lahko poceni ali draga zadeva, odvisno od modela in znamke.


jaz sem dal za mojega bmwja 7.000 bivših SIT, kolega za esperota 18.000 bivših SIT, punca za cliena '93 1.500 bivših SIT :? ;)
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
vw-polo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Ne jan 28, 2007 8:12 pm

Napisal/-a vw-polo Pe mar 09, 2007 12:15 pm

jaz sem pa menjal termostat in je bil zopet odprt, kupil orginal enako. napaka je bila da se prirobnica in notranje ohišje nista najbolj ujemala in je zato ostal odprt ter se je težko sagrel na delovno temp. skoraj nikoli. zato svetujem menjavo komplet kar te pride cca. 70 eurov pa boš imel nov termostat in tipalo pa tudi celotno ohišje.
 
Uporabniški avatar
MortaL
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: So sep 03, 2005 8:26 am

Napisal/-a MortaL Pe mar 09, 2007 1:18 pm

Pred kratkim menjal termostat, ker sem imel podobne probleme, da se pri voznji temperatura ni dvignila preko 65st. C. Kupil sem en termostat za okoli 10 EUR, na katerem pise, da odpre pri 92st. C. Kak teden mi je odpiral pri napisani temperaturi, nato pa je pocasi zacela ta vrednost padat in je sedaj ze dober mesec nekje med 82 in 85st. C.
Naceloma je to vredu, saj se bi naj original termostat odpiral tudi tu nekje (baje pri 84).

Zanima me ce je tako obnasanje v mejah normale ali lahko cez cas pricakujem ponovno menjavo termostata.
Bolje vrabec v roki kot rak na grlu!
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Pe mar 09, 2007 4:30 pm

Jap jaz tud menjal termostat pa zdaj kaže temperaturo 90 stopinj. Za Esperota je dal 18 000 sit za termostat? Bolše avto prodat. Za audija stane 3 jurje sit. :lol: smeh
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe mar 09, 2007 4:58 pm

hmm ok naj bi bll termostat.zanima me se ena stvar...recimo da js pustim avto da miruje in ga vzgem gladnega......
in se more avto segret do dolocene temperature, pol termostat se odpre in bi mogla temp malo se spustit, glede na to da se pol voda pomesa s hladno vodo, pol se more zopet segret in pol se se ventilator vzge ne?
aja a kdo mogoce ve pri kolko C°C se termostat odpre, tko da js to kokretno ugotovim ce je v tem problem, ker imam lih novo hladilno tekocino v sistemu ;)

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Pe mar 09, 2007 5:22 pm

Ko vžgeš avto, je termostat zaprt in se odpre pred delavno temperaturo in ne, ko je že na delavni, zato ne boš opazil, da se ti bo kazalec spustil, ker bo takrat termostat bil odprt že kšno minuto. Če lavfaš na mestu, imaš potem 2 brzini ventilatorja. Pri prvi ne slišiš ventilatorja, pri drugi pa ga.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe mar 09, 2007 5:25 pm

Cash je napisal/-a:Ko vžgeš avto, je termostat zaprt in se odpre pred delavno temperaturo in ne, ko je že na delavni, zato ne boš opazil, da se ti bo kazalec spustil, ker bo takrat termostat bil odprt že kšno minuto. Če lavfaš na mestu, imaš potem 2 brzini ventilatorja. Pri prvi ne slišiš ventilatorja, pri drugi pa ga.


hmm da imam dve stopnji ventilatorja ti se nism vedu.....si 100%? :)
ma js bi pac avto vzgal in sledil temperaturi na stevcu in drzal cev, ki gre iz termostata v gladilnik, in ce bi bla vroca tkoj, pred 70°C (pod pogojem da se termostat more odpret pri 80-85°C) bi bil siguren da je termostat fuc...zastopis? ;)
LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Pe mar 09, 2007 11:39 pm

Ne vem, če je to pri vseh avtih, vendar na mojem P206 sta 2 stopnji.
Glede tega, da bi ti držal cev pri segrevanju pa te zastopm, tko, da kr probi.
 
vw-polo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Ne jan 28, 2007 8:12 pm

Napisal/-a vw-polo Ne mar 11, 2007 3:20 pm

Zanima me če je normalno da se pri škodi felici 1.3 ventilator zažene šele pri temperaturi 105- 108 C. In sicer je v vožnji temp. vedno okoli 90 dokler pa ko avtomobil laufa v mestu naraste do omenjen temperature, sicer jo pa po zagonu vetilatorja ohladi na kakšnih 98-100 C
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' Ne mar 11, 2007 5:04 pm

nevem, če je to normalno pri škodi, ampak zagnat bi se moral prej. ne bi smel pustit, da se zagreje preko 100°C. nikakor.
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Ne mar 11, 2007 5:47 pm

Ma sej tud pr meni se vžge 2 stopnja ventilatorja, ko je čez 100 stopinj in se ravno tako, kot pri tebi, izklopi tm med 95-100 stopinj
Zadnjič spremenil Cash, dne Ne mar 11, 2007 6:38 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
vw-polo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Ne jan 28, 2007 8:12 pm

Napisal/-a vw-polo Ne mar 11, 2007 6:27 pm

Ja sej v tem pa je stvar da se men ventilator šele takrat vklopi ni prve hitrosti. nek mehanik je reku da ima samo eno hitrost vendar mu nekako ne verjamem.
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Ne mar 11, 2007 6:44 pm

Ko se boš vozu, boš meu na 90 stopinj, potem ustavi avto in pejd pogledat pod haubo in počakaj, da se vžge ventilator. Če se bo vžgal in bo skoraj neslišen, je to prva hitrost, nato se mora vžgat še druga, kjer pa ga je malo bolj slišat. Pa takoj, ko se bo vžgal, pejd pogledat, kolko stopinj ma voda. Lahko se termostikalo pokvari, pa ti recimo prva hitrost ne dela ---> ta stavek vzemi z rezervo, ker nisem čisto prepričan!
 
vw-polo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Ne jan 28, 2007 8:12 pm

Napisal/-a vw-polo Ne mar 11, 2007 6:47 pm

sem že spremljal se vžge samo 2 hitrost. se pravi da prva ne deluje. v čem bi lahko bila še težava če ni termostikalo. kako bi povezal ventilator na stikalo da ga lahko ročno vklopim.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov