Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
jl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Če feb 12, 2004 7:25 pm

Ropotanje spredaj - Clio

Napisal/-a jl To apr 24, 2007 9:55 pm

Pozdravljeni,

imam Clio II, letnik 98. Pred časom sem opazil, da pri vožnji ropota nekje spredaj pri desnem kolesu. Najbolj opazno je na npr na avtocesti, ko pri hitrosti 130kmh spustim gas, takrat začutim kot neko bobnenje (čuti se tudi na volanu) oz kot neke vibracije. Opazi se tudi pri manjši hitrosti ali na kakšni neravnini, ampak ne tako občutno kot pri višji... Avto sem imel pred kratkim na servisu in sem rekel, naj pregledajo končnike, in ti so bili OK. Nato sem peljal avto še na AMZS da mi testira amortizerje in rezultat je bil, da so spredaj odlični, zadaj pa tako-tako. Ima pa avto 150k km, ter zamenjane serijske vzeti za eibach vzeti (ko je imel avto okoli 75k km).
Ima kdo kako idejo kaj bi lahko bilo še narobe, kaki ležaji...mogoče nosilec motorja??

Hvala in lp
 
blazp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 658
Pridružen: So sep 24, 2005 8:21 pm

Napisal/-a blazp To apr 24, 2007 10:15 pm

ruži tudi, ko so pakne na koncu
 
jl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Če feb 12, 2004 7:25 pm

Napisal/-a jl To apr 24, 2007 10:34 pm

blazp je napisal/-a:ruži tudi, ko so pakne na koncu


Pakne so bile menjane pri zadnjem servisu. Je pa ropotalo prej in po servisu, tako da po mojem to ni vzrok.
 
Uporabniški avatar
ludvik
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po okt 09, 2006 3:23 pm

Napisal/-a ludvik Pe apr 27, 2007 4:33 pm

najbrs lezaj
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ So apr 28, 2007 6:11 pm

Kaj pa pri manjši hitrosti ti ropota ko spustiš gas al samo na AC in pa po luknjah?
Men se je dogajalo to pri vseh hitrostih ko sem spustil gas in sem ugotovil da ni bila kola dobro pritegnjena :roll: :? ...bemti vulkanizerje.... pa je bilo potem vredu. ( vem ja, brezvezna fora, kaj češ... ) Nevem pa kaj se je dogajalo, al je zavorni disk opletal ali kaj, vglanem bobnelo je tak ko da se letalo pelje :lol: .
Pač preveri šraufe na kolesu če še nisi tega naredil.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
jl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Če feb 12, 2004 7:25 pm

Napisal/-a jl Po apr 30, 2007 5:45 pm

Men sebolj pozna pri višjih hitrostih še najbolj pa se pozna, ko volan obrnem v desno. Sumim, da je problem res v ležaju... Pozna kdo dober servis v okolici LJ, ki se ukvarja predvsem s podvozjem (morda bo potrebna tudi menjava amortizerjev)?

Hvala in lp
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po apr 30, 2007 5:47 pm

ludvik je napisal/-a:najbrs lezaj


bi znal bit ja
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
jl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Če feb 12, 2004 7:25 pm

Napisal/-a jl Če maj 03, 2007 6:39 pm

Še eno vprašanje... Pregledal sem podobne teme in nekje je omenjeno, da je ležaj dokaj komplicirano (sploh če nimaš pravega orodja) dobit ven, če prav razumem pa če bi vzel komplet s pesto, bi bila menjava bistveno bolj enostavna. Gre namreč za to, da mi bo to naredil znanec (avtomehanik) doma, pa ne verjamem da ima vso potrebno orodje (bo šlo bolj na lepe oči...). Cena samo ležaja je okoli 20€, komplet pa okoli 90€ (oz če kdo ve kje je kaj ceneje se tudi priporočam ;)). Na koncu me bo verjetno še vseeno ceneje prišlo kot na uradnem servisu, pa še naročati in čakati mi ni potrebno...

Hvala in lp
 
Uporabniški avatar
cliort
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: To dec 05, 2006 8:08 pm

Napisal/-a cliort Če maj 03, 2007 6:44 pm

Feder se ti je odlomu!
To je bolezen. S prstom potipaj feder, sigurno se ti je odlomu manjši košček zvmeti!
Pri meni je bilo enako!
 
jl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Če feb 12, 2004 7:25 pm

Napisal/-a jl Če maj 03, 2007 6:48 pm

cliort je napisal/-a:Feder se ti je odlomu!
To je bolezen. S prstom potipaj feder, sigurno se ti je odlomu manjši košček zvmeti!
Pri meni je bilo enako!


Original fedre sem zamenjal (sicer pred časom), sedaj imam gor eibach fedre menjane pri Amortizer s.p.. Imam jih pa gor ene 70k km, ampak skor težko verjemem da bi to bilo...
 
jl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Če feb 12, 2004 7:25 pm

Napisal/-a jl Pe maj 04, 2007 7:20 am

Ve mogoče kje se da dobiti ležaj skupaj s pesto, ter koliko manj zahtevna je montaža le-tega? Kot vem, potrebuješ v nasprotnem primeru prešo...


LP
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 Pe maj 04, 2007 7:54 am

jl je napisal/-a:Men sebolj pozna pri višjih hitrostih še najbolj pa se pozna, ko volan obrnem v desno. Sumim, da je problem res v ležaju... Pozna kdo dober servis v okolici LJ, ki se ukvarja predvsem s podvozjem (morda bo potrebna tudi menjava amortizerjev)?

Hvala in lp


po tem ti lahko rečem da je 99.9% ležaj,mei je tut to delalo,samo rajši menjaj spredaj oba da ne boš pol 2krat na optiki denarja ven metal
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 Pe maj 04, 2007 7:56 am

jl je napisal/-a:Ve mogoče kje se da dobiti ležaj skupaj s pesto, ter koliko manj zahtevna je montaža le-tega? Kot vem, potrebuješ v nasprotnem primeru prešo...


LP


ne splača se ti pesta še menjavat.od kod si pa ti dam od enga št,pa ti to za drobiž naredi.
 
jl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Če feb 12, 2004 7:25 pm

Napisal/-a jl Pe maj 04, 2007 8:11 am

[/quote]

ne splača se ti pesta še menjavat.od kod si pa ti dam od enga št,pa ti to za drobiž naredi.[/quote]

Iz okolice LJ. A se poleg ležaja menja morda še kaj (ker videl sem da obstajajo tudi kit variante, dobiš poleg ležaja še neke podložke)?
 
jl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Če feb 12, 2004 7:25 pm

Napisal/-a jl Ne maj 06, 2007 1:21 pm

Čisto za info, če bo kdo imel podobne težave. Zanič desni končnik, se pa zdaj, ko sem zamenjal gume z letnimi, skoraj ne čuti več. Smo hoteli potem zamenjati zadevo, pa očitno imajo pri Renault-u za en model avta 5 različnih modelov končnika. Prvega sem vzel je bil od letnika 98 naprej (bil prekratek), zamenjal za končnik, ki je bil za modele do novembra 98 (tudi prekratek), zdaj čakam na ponedeljek, da se trgovina odpre :) V glavnem, zgleda da so v prvo serijo Clio II 'zmetali' še kake dele od prejšnjih modelov, ta končnik je dolg 175mm, tista pa sta vila za cc 2 in 4 cm krajša... :roll:
 
jl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Če feb 12, 2004 7:25 pm

Napisal/-a jl Po maj 07, 2007 9:05 pm

A je normalno, da se nov končnik vrti, ko se ga vijači na pesto? Kako zadevo v tem primeru zamenjati, sem dal nazaj starega, ker se novega ni dalo zategniti do konca?
 
Uporabniški avatar
SCANIA
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Pe okt 06, 2006 7:13 am

Napisal/-a SCANIA Po maj 07, 2007 9:19 pm

jl je napisal/-a:Čisto za info, če bo kdo imel podobne težave. Zanič desni končnik, se pa zdaj, ko sem zamenjal gume z letnimi, skoraj ne čuti več. Smo hoteli potem zamenjati zadevo, pa očitno imajo pri Renault-u za en model avta 5 različnih modelov končnika. Prvega sem vzel je bil od letnika 98 naprej (bil prekratek), zamenjal za končnik, ki je bil za modele do novembra 98 (tudi prekratek), zdaj čakam na ponedeljek, da se trgovina odpre :) V glavnem, zgleda da so v prvo serijo Clio II 'zmetali' še kake dele od prejšnjih modelov, ta končnik je dolg 175mm, tista pa sta vila za cc 2 in 4 cm krajša... :roll:


ta clio je mešanc med tastarmu in tanoumu tko da ja mal delou je takih mal takih :?

drugač pa jst isti problem z ležajom ko sem zaviju v desno mi je ropotal k sam hodič pol sm se pa naravnost pelu pa še kr ropotal pol sm pa na pouno zabremzu ni pa več.
tko da to bo ležaj
Kula mamo racing team
 
Uporabniški avatar
Festina
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Po sep 12, 2005 8:40 pm
Kraj: Ankaran

Napisal/-a Festina Po maj 07, 2007 9:42 pm

hehe moje mnenje je da je problem to da mas renoja ;)
...::: i am tha one you would like to have it baby :::...
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 Po maj 07, 2007 9:58 pm

jl je napisal/-a:Čisto za info, če bo kdo imel podobne težave. Zanič desni končnik, se pa zdaj, ko sem zamenjal gume z letnimi, skoraj ne čuti več. Smo hoteli potem zamenjati zadevo, pa očitno imajo pri Renault-u za en model avta 5 različnih modelov končnika. Prvega sem vzel je bil od letnika 98 naprej (bil prekratek), zamenjal za končnik, ki je bil za modele do novembra 98 (tudi prekratek), zdaj čakam na ponedeljek, da se trgovina odpre :) V glavnem, zgleda da so v prvo serijo Clio II 'zmetali' še kake dele od prejšnjih modelov, ta končnik je dolg 175mm, tista pa sta vila za cc 2 in 4 cm krajša... :roll:

tak clio kot je moj so ga delali še v letu 1998 in takrat začeli delat še tak model kot je tvoj in do 2000 letnika je podvozje do mosta in vsega ostalo nespremenjeno
 
jl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Če feb 12, 2004 7:25 pm

Napisal/-a jl Po maj 07, 2007 10:03 pm

Festina je napisal/-a:hehe moje mnenje je da je problem to da mas renoja ;)


Dobr, ne bom reku, da je briljantna znamka, ampak kljub temu, avto ima 150k km, nisem pa imel z njim še nobenih večjih problemov, pač redni servisi...menjava prvega končnika pri teh kilometrih pa se mi tudi ne zdi kritičen poseg (glede na to, da stane 15€). Smo imeli več problemov z Oplom, Peugoetom ali Mazdo kot pa z Renaultom...
Se vedno pa, ali kdo ve, kako zamenjat končnik, ki se vrti? Bo kaj narobe, če primem s kleščami, toliko, da zatehnim vijak...?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Mojca558 in 9 gostov