Napisal/-a mix Po maj 07, 2007 7:52 am
Če se kdo (kakšen stručko) spozna na hyundai Accent, letnik 1997,prevoženih 107.000km, elektronsko vbrizgavanje , bi prosil za pomoč samo tiste, ki stvar res obvladajo, saj je problem zahteven.
Problem je da motor pod obremenitvijo se prav med vožnjo včasih ne potegne oz. začne zgubljat moč.
Npr. v prostem teku motor deluje normalno, človk bi reku da je vse ok.Vendar ko dodam takrat plin (gas) ga ne spreje oz. čisto počasi rastejo vrtljaji, če sploh (se prav pod obremenitvijo). nima tistga zvoka agresivenega, ko dodaš gas ampak ga samo začne dušit bi rekel . Če pa med delovanjem v prostem teku parkrat na hito dodam gas oz.napumpam se mi zdi da hitreje zviša vrtljaje kot pa če sam pritisnem na gas.
Tudi med samo vožnjo se zgodi, da ostane avto brez moči in ne gre nikamor. Pri vožnji v klanec pa avto včasih obstane tako, da ga je potrebno vgasnit in znova speljat.
To se dogaja pri hladnem in segretem motorju.
Najbolj izrazito je npr. če je avto bil vozen se prav segret in ga vstavim na park placu za recmo 1 urco, nato pridem vžgat takrat pa nikamor ne gre.
Na servisu je bil priklopljen na računalnik, kjer je pokazal da je vse ok. Zamenjali so stikalo plinske lopute in senzor temperature. Sam sm sumil na to stikalo. Nč ni pomagalo. Kabli za svečke novi.
Še neki sm pozabl omenit, da je bil drugič prikopljen na računalnik pri drugmu in mu je baje pokazl da je vžigalna tuljava in lambda sonda. Vžigalna tuljava je bila zamenjena z rabljeno (z avta ki je normalno deloval) , problem je še vedno prisoten. Lambda ni bila zamenjena edino je bilo na njej preverjeno če je štrom gor.
Pa me zanim kaj bi lahko bilo. A je lahko lambda? Men se ne zdi lih logično da bi bila za to labmda kriva.
Hvala