Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1328
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Problem na octaviji tdi

Napisal/-a mevden Ne jun 03, 2007 8:25 pm

torej, že par dni se pojavla na fotrovi octaviji 1998, tdi, prevoženih 155 000km, redno servisiran, 1 lastnik en problem. avto kr med vožno ugasne. enkrat mu je ugasnu pri 100km/h, sam pol se je takoj sam zagnal in je delu naprej. v sredo al četrtek je pa blo da mu je crknu pri počasni vožnji. kr ugasne. vendar je takrat tudi hotel užgati pa ni mogel. avto ni vžgal. čez pol ure proba še enkrat in takoj kresne. dans je blo pa spet, crkne mu na semaforju, več ne užge. počaka par minut in takoj kresne. prej se nobena lučka ne pojavi, sam tiste pač ko je kontakt, al pa ko crkne avto. kaj bi to lahko bilo?elektronika? naj povem da do sedaj v 9 letih ni še nič crknilo na motorju. mnenja?
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Ne jun 03, 2007 8:40 pm

Sigurno nekaj z elektroniko. Verjetno s to ki krmili črpalke in vbrizg goriva. Edino servis te bo rešu!
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1328
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Napisal/-a mevden Ne jun 03, 2007 8:50 pm

a je možno da je LMM?

ker to baje gre pri teh motorjih, pri nas pa še to ni blo menjano nikoli?
 
Uporabniški avatar
aygo
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Če sep 07, 2006 3:05 pm
Kraj: slovenija

re

Napisal/-a aygo Ne jun 03, 2007 9:05 pm

Če ne dela LMM se računalnik postavi v varni način delovanja in ne spusti motorja v višje vrtljaje pa tudi s hitrostjo prideš samo tja do 130km/h.
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1328
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Napisal/-a mevden Ne jun 03, 2007 9:30 pm

no, pol LMM verjetno ni.

še kdo imel kej podobnega?
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Ne jun 03, 2007 9:37 pm

mislm da se gre za en senzor...mi smo meli isti problem na citroen evasionu 2.0 ct turbo...avto je kr ugasnil...pol so pa menjali en senzor mislm da je tam pr menjalniku in zdaj dela tako kokr more ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Ne jun 03, 2007 10:25 pm

mislim da je nekaj v zvezi z elektroniko na bosch pumpi.Razmisljam neki, da bi vlekel zrak, ampak to ni mozno ker pol ne bi vlekel in bi cukal.Kdaj je bil filter nafte nazadnje menjan, ker je mozno da je potegnil neko smet in potem je ta smet v filtru ki se malce premetava in ob dodajanju plina lahko pride do zamasitve dotoka in s tem ugasnitev motorja, ker se je pri 100 km/h ugasnil se nato spet prizgal(pac ker je bil v prestavi...)
PS:čez pol ure proba še enkrat in takoj kresne. dans je blo pa spet, crkne mu na semaforju, več ne užge. počaka par minut in takoj kresne.------med tem casom se po moje uleze smet na dno filtra in pol je spet dotok in pol spet pride in zamasi...to je moje razmisljanje.
Po drugi strani pa obstaja verjetnost da je v nafti voda, zato predlagam da se nafta vn iz kestla potegne in natanka sveza-to se mi zdi se bolj verjetno.Filter pa nujno zamenjat.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Ne jun 03, 2007 11:46 pm

Jaz mislim, da je kakšna šoba (ali dve) zaštopana. Ultrazvok pa akcija.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Napisal/-a Pavka Po jun 04, 2007 3:58 am

V takšnih primerih v rezervoarju velikokrat najdemo kurilca!!!??? Ampak, to že ni - ali pač?? :lol: :lol:
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1328
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Napisal/-a mevden Po jun 04, 2007 7:02 am

kurilca ni fotr nikol tanku. Do zdej smo ful ful čuval motor, zato nas je ta napaka tok presenetla. ker drugače je motor odličen.

to z filtrom bi pa blo pa res možno. če me spomin ne vara že kr dolg časa ni bil menjan. zadnje čase menja sam zračni filter, filter za kabino, olje in filter za olje. filter za nafto že kr en čas ni menju.
 
Tečko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Sr sep 20, 2006 5:43 pm

Napisal/-a Tečko Po jun 04, 2007 7:59 am

Jaz bi rekel, da je senzor za položaj odmične gredi ali za obrate če se ti to dogaja, men se je pri tipotu to dogajal ko je bil topel in sicer kdaj je delal kdaj pa topel sploh ni hotel vžgati, čez čas pa je.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jun 04, 2007 8:06 am

Lahko je senzor odmične gredi, ali pa vakum, ali pa LMM.

Pri nas smo imeli 2003 letnik
- 84000km šla bosch pumpa
-112000km šla turbina
-160000km ribnla mašina
vmes so bili stalno problemi z elektroniko, tako da smo jo na koncu prodal in povedal človeku, kaj vse je narobe in tip jo je razstavil za dele.

Uglavnem jetra da ni večjih, ki stalno crkujejo.

Aja - vozil jo je stalno en in isti voznik, ki ni nikoli poteral avta čez 150km/h. in nikoli ni bilo drugega kot navadna nafta, nobenga kurilca ali bele nafte.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Po jun 04, 2007 9:15 am

Možno je tudi, da je v nafti voda.
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1328
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Napisal/-a mevden Po jun 04, 2007 10:29 am

nebivedu je napisal/-a:Lahko je senzor odmične gredi, ali pa vakum, ali pa LMM.

Pri nas smo imeli 2003 letnik
- 84000km šla bosch pumpa
-112000km šla turbina
-160000km ribnla mašina
vmes so bili stalno problemi z elektroniko, tako da smo jo na koncu prodal in povedal človeku, kaj vse je narobe in tip jo je razstavil za dele.

Uglavnem jetra da ni večjih, ki stalno crkujejo.

Aja - vozil jo je stalno en in isti voznik, ki ni nikoli poteral avta čez 150km/h. in nikoli ni bilo drugega kot navadna nafta, nobenga kurilca ali bele nafte.


a to govoriš za octavio? pri nas še čist nič ni šlo na motorju. zanimivo je slišat tud kdaj kakšno kritiko. :)
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po jun 04, 2007 2:13 pm

im nobody je napisal/-a:mislm da se gre za en senzor...mi smo meli isti problem na citroen evasionu 2.0 ct turbo...avto je kr ugasnil...pol so pa menjali en senzor mislm da je tam pr menjalniku in zdaj dela tako kokr more ;)

no pri nas je šel senzor za zgornjo odmično gred,tako da ti tudi to poglej...simptomi so bili pa čisto isti
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Po jun 04, 2007 2:25 pm

mare dj naftnega najprej zamenji pa od STP pol zlij še dodatek za pucanje šob.
pa hitr predn ribne pumpa :!:

PS: LMM zihr ni ker bi posvetla lucka za elektroniko in bi vrgel v zasilni program.
zarad šobe zihr ne crkne,ampak bi šoba ropotala in bi se slišalo da ne odpre oz. ne razprši goriva.
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1328
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Napisal/-a mevden Po jun 04, 2007 2:54 pm

bomo zamenjali naftni filter, pol pa naprej raziskovat
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p Po jun 04, 2007 3:16 pm

imilet1 je napisal/-a:zarad šobe zihr ne crkne,ampak bi šoba ropotala in bi se slišalo da ne odpre oz. ne razprši goriva.
In kaksen zvok naj bi to bil?
 
Uporabniški avatar
napi
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po dec 27, 2004 3:04 pm

Napisal/-a napi Po jun 04, 2007 4:35 pm

Bi prej reku da je kak senzor zapacan za položaj gredi kot pa voda v nafti al pa smet v filtru.
Ob nekonstantnem dovodu goriva ali ob vsebnosti vode v gorivu bi avto "cukal" ne pa kr ugasnil na sem lepem. Js bi tule iskal napako
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Po jun 04, 2007 7:52 pm

kot bi nekaj notri pokalo v šobi, pač šteka.Pa se po vseh cilindrih ne laufa.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov