Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Sama oljna črpalka niti ni tako velik strošek, v kompletu pa:
- nova oljna črpalka
- novo motorno olje
- oljni čistilec
- tesnilo ali tesnilna masa "karterja" zbiralca olja
- potrošni material in delo mehanika
pri končnem izračunu popravilo ni tako nežen strošek.
Mehanik vam naj pove okvirno ceno popravila in izmeri kompresijo motorja ter pritisk olja ( ležaji ). potem se boste lažje odločali kako in kaj.
Lep pozdrav
lumpii je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Sama oljna črpalka niti ni tako velik strošek, v kompletu pa:
- nova oljna črpalka
- novo motorno olje
- oljni čistilec
- tesnilo ali tesnilna masa "karterja" zbiralca olja
- potrošni material in delo mehanika
pri končnem izračunu popravilo ni tako nežen strošek.
Mehanik vam naj pove okvirno ceno popravila in izmeri kompresijo motorja ter pritisk olja ( ležaji ). potem se boste lažje odločali kako in kaj.
Lep pozdrav
Pa ni nujno da je pumpa za olje šla, ampak je opcija tudi senzor oljnega pritiska .....
Zadeva ravno tako javi napako, kot da bi šla oljna pumpa v karterju.
( imel isti problem pri passatu, lučka sveti že cca 2 leti avto prevoženega 430.000km ).
im nobody je napisal/-a:ja skor zihr je oljna pumpa tole.druga skor ne more bit...za posledice se pa prprav da ti bo od zdaj naprej pil olje kajti 1 km je mašina laufala na suho in je prišlo do poškodb.upajmo da ne...sam skor vedno je tako...
davorz je napisal/-a:Tak odločitev je padla.. mehanik je ugotovil še druge nepravilnosti, torej smo se odločli da se mašina sestavi nazaj ter se proda avto z okvaro!
Kdo mogoče ve kako oceniti avto, ki je dobro ohranjen brez rje in vse z okvaro na motorju. Ne vem kakšen znesek lahko pričakujem od prodaje
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov