Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Dejan-k
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Ne okt 21, 2007 8:05 pm

Passat 1.9tdi po menjavi olja vse skup slo nekam??

Napisal/-a Dejan-k Sr nov 21, 2007 7:36 am

No zadnic sem menjal olje z tistim ki ste mi ga priporocali tukaj na foromu.nekaj casa je blo vredi vceraj pa mi je pod stangasom dva krat neke poknilo v masini in ne gre vec zaverglat.poki so se culi tako tk tk.cist na kratko pol pa nic vec.pred tem ko sn se ustavil pa avto ni so vec kot 100.olja je bilo noter dovolj se malo prek maximuma, temperatura je bila normalna.kaj bi lahko bilo to??

LP Dejan
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Sr nov 21, 2007 8:04 am

Spoštovani Dejan
a sem ti napisal [ In NE se vozit dokler ne porihtaš ]
in ti si ga celo ganal če jamraš da ni šel več kot 100 :roll:
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr nov 21, 2007 12:11 pm

Najprej povohaj odprtino olja, če je svež duh po olju je o.k., če je karakteristično zatohlo prismojen, je avto zaribal. Ob slabo prepustnem filtru pride do prežganin in modrikastih površin na tekalnih jeklenih drsnih površinah. Četudi zamenjaš drsne ležaje, ojnične in glavne je material pregret. Shrani filter za morebitna tožarjenja z dobaviteljem, kar zelo malokrat uspe. Morebiti je bil filter od bencinarja gor, ki je običajno pol manjši. Količina olja v karterju ne vpliva na pritisk, dokler črpalka ne zajame v prazno. Za pritisk olja pa je kazalec samo lučka, če olje ne gre skozi filter gre pritisk skozi iberlauf na feder, ali kakor ima posamezni tip avta to izvedeno. V vsakem primeru pride do pomanjkljivega mazanja. To se redko vidi, en teden nazaj sem videl zariban V8 najsodobnejši motor, vzrok je bila poškodba filtra. Lahko ti je šlo kaj drugega, ki se je pojavilo sočasno, saj o Passatu je znanja na forumu kar precej.
 
Uporabniški avatar
R 26
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: To maj 15, 2007 1:27 pm
Kraj: dolenjska je moja mati

Napisal/-a R 26 Sr nov 21, 2007 3:02 pm

frendu na petki se je zgodilu neki podobnga. avto je sel zmeri bl pocas na konc je zacelu u masini tolct tok tok k da bi nekdu z macolo po masini tolkel. k se je mau zejbavou kua bi blu je eno svecko stran odsraufou da je iz cilindra vn smeti zmetalu kaku so not prsle ni benmu jasnu. od tkrt avto dela samu en cilindr ne k so ventili najvrjetneje zviti, sej za tu k jo on rab je se predobru.
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Sr nov 21, 2007 4:24 pm

ti si mi cudak prve vrste, pa kva misls da ti bodo zdej tle na daljavo povedal kva je z masino narobe, smo ti ze prej povedal (k ti je lucka za olje utripala) pa se ne voz pa pejd na servis. zdej ti si itak najbl pameten ocitno tko da sem preprican da bos sam resu problem. lahko naprimer probas se mal verglat pa mogoce bo uzgal pol se pa spet voz z njim dokler nau spet crknu... :roll:
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Sr nov 21, 2007 4:26 pm

pi**o materno kaj se spravlaš olje menjavat če sploh ne veš koliko ga mora bit noter! ki si te vido da se tolko olja noter nalije jebote
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Sr nov 21, 2007 11:24 pm

Sej nima zdaj olje tu veze da je počlo, pa če je malenkost prek tud ne pokne v motorju.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Sr nov 21, 2007 11:48 pm

prijetno vzdušje :lol: :lol: :lol:
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Dejan-k
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Ne okt 21, 2007 8:05 pm

Napisal/-a Dejan-k Sr nov 21, 2007 11:58 pm

cuj ti pacijent ce je olja prevec se neo zaribo sit je ce ga bi blo premalo.pa ko sn pelo pa mi je zasvetla lucka sn takoj ustavo pa pogleo nivo olja pa to trikrat v 10 kilometrih pa pocako sn da se olje vleze da neo pardona pa je blo malo cez maximum pol sprobo sem ce olje pride do gor tak da sn roko nastavo tam pri stoplu ko je avto laufo pa so male pikice spricale vun razumes.avto sem pol vozo do prvega placa ki sn ga lahko pusto do 1500 obratov na minuto do teh obratov se mi lucka ni prizigala.pol pa tam ko sn postavo avto sem gledo kaj bi blo narobe sem odpr haubo pa malo okoli gleo ce se vidi kaj ki masno al pa kaj takega pa mi je pol na stangasu zruzlo sao 2x tk tk pa gotovo.dans sem avto premakno malo sem pa tja v brzini pa je pol slo zaverglat sao vergla v prazno.bom vjutro pogleo ce bi bla moznost da je jermen preskoco.pa pred tem avto ni dajo cudnih zvokov nic od sebe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Patrik_A3
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če nov 22, 2007 12:39 am

olja ne sme bit nad max :!: :!: :!: :!: med max in min je taprava meja...oljna pumpa zna bit problem
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Če nov 22, 2007 8:01 am

Lumpy_ je napisal/-a:Sej nima zdaj olje tu veze da je počlo, pa če je malenkost prek tud ne pokne v motorju.



s tem pa se ne strinjam! olje mora bit med max in min.... če je preveč ni ravno kul ;)
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Če nov 22, 2007 8:26 am

no sej sem reku, mal v brzini porines pol pa lohk verglas... jutr se mau poglej ce je jermen preskocu pol pa probi se mau verglat, ce nau slo probi se mal olja not nalit... sej ce lucka za olje sveti ni nic panike, to je tam sam tko da peljes na servis pa te pol oni opizdijo za mastne pare... aja, dej ce nau uzgal probite porint zadevo (najboljs ce mas kaksen mal mocnejsi avto od frenda pa probite mal poslepat). das v prestavo (2) spustis sklopko un te nej pa ene par kilometrov slepa pa bo mogoce vzgal. aja, ce nau pol lohk probas spet mal verglat... ce pa nau hotu pa mal v prestavi porin pa pol spet mal vergli...

drugac mam pa jest tut enga prjatla od brata k ma soseda k mu je tut tko "tk tk" nardil pa ni hotu vec avto vzgat pa ce hoces ti lohk vprasam kva je blo pa bomo mogoce lohk tko na daljavo resil...

ajde
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Če nov 22, 2007 9:49 am

Dejan-k je napisal/-a:cuj ti pacijent ce je olja prevec se neo zaribo sit je ce ga bi blo premalo.pa ko sn pelo pa mi je zasvetla lucka sn takoj ustavo pa pogleo nivo olja pa to trikrat v 10 kilometrih pa pocako sn da se olje vleze da neo pardona pa je blo malo cez maximum pol sprobo sem ce olje pride do gor tak da sn roko nastavo tam pri stoplu ko je avto laufo pa so male pikice spricale vun razumes.avto sem pol vozo do prvega placa ki sn ga lahko pusto do 1500 obratov na minuto do teh obratov se mi lucka ni prizigala.pol pa tam ko sn postavo avto sem gledo kaj bi blo narobe sem odpr haubo pa malo okoli gleo ce se vidi kaj ki masno al pa kaj takega pa mi je pol na stangasu zruzlo sao 2x tk tk pa gotovo.dans sem avto premakno malo sem pa tja v brzini pa je pol slo zaverglat sao vergla v prazno.bom vjutro pogleo ce bi bla moznost da je jermen preskoco.pa pred tem avto ni dajo cudnih zvokov nic od sebe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Patrik_A3


Sploh ne vem zakaj si naforumu če ne poslušaš nasvetov nekej pa le vemo ampak zate očitno premal da si naredil po svoje.Zdej če ti je jermen preskoču je ena stvar,druga pa lahko da ti je crknila oljna črpalka(poznam zadevo)nasty thing,tretja pa to kar sem ti že napisal premale luknje na oljnem filtru. :ue
 
Uporabniški avatar
paskvale
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Če jul 21, 2005 8:54 pm
Kraj: Liberty City

Napisal/-a paskvale Če nov 22, 2007 11:27 am

Dejan-k - ti si ena prismoda. Pa lahko bi se potrudil in pisal v razumljivi slovenščini ! Konec koncev si ti tisti, ki rabiš pomoč. :x
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Če nov 22, 2007 5:22 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:
Lumpy_ je napisal/-a:Sej nima zdaj olje tu veze da je počlo, pa če je malenkost prek tud ne pokne v motorju.



s tem pa se ne strinjam! olje mora bit med max in min.... če je preveč ni ravno kul ;)


Ja dobro ni, ampak pokne pa vseeno neja kar tak zarad deci olja preveč. Preverjeno. Tud z mamine strani, glede na to da so nalili na servisu v pugija 206 vsaj pol litra preveč olja, pa se je vozla leto dni tak, pol me je pa skor kap ko sem prevero olje pred skor leto dni po tem, kolk ga je blo preveč.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
Dejan-k
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Ne okt 21, 2007 8:05 pm

Napisal/-a Dejan-k Če nov 22, 2007 6:29 pm

evo se bom potrudil slovnicno in se opravicujem za nerazumljive besede.danes sem rastavil zadevo malo in je tak:ker sem avto pred kratkim kupil nisem vedel da prejsni lastnik ni redno menjaval olja zato sem našel po glavi od motorja in vseposod usedline in debelo skorjo , ki je zamašila tiste luknjice na eni strani ko mažejo odmično gred tam ko leti po aluminijastem delu glave.zato tam ni dobil avto olja na drugi strani ga e.na tisti strani ko ga ni dobil je odmična gred zapikala in dobiš ven isto kot da ti presokoci jermen.odmična je stala na miru ventili so sli gor in so nabili v ventilšteslare(temu ne vem kak se rece slovnično)bati so ostali vsi celio celindri so kot novi.tako da je potrebno zamenjati glavo ker je prevec stroskov da bi rihtal ventile in steslare ker dobim za tako ceno komplet drugo glavo pa motor bom mogo celi dobro prečistit ker je tota skorja od olja starega po celem motoru.menjal se bom ojnične ležaje()preventiva) in vse kar bo treba da bo to to.mislim da tui nivo olja nia dobene vloge?lucka pa je vrjetno utripala ker ni bilo pritiska dovolj?ali se motim??verjetno je tudi pupmpa zamašena s tistimi skorjami:Dno na koncu je vse se kolko tolko vredi šlo skozi:D

LP Dejan

Pa se to:ne znam vsega zato pa vprasam!!pa tistega odgovora da ne vozim ce gori lucka nisem videl takoj ker sem dva dni delal cel dan in nisem bil nic na netu tak da od tu razlog zakaj nisn tak nardil ok.
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Pe nov 23, 2007 1:04 am

Dejan-k je napisal/-a:Pa se to:ne znam vsega zato pa vprasam!!pa tistega odgovora da ne vozim ce gori lucka nisem videl takoj ker sem dva dni delal cel dan in nisem bil nic na netu tak da od tu razlog zakaj nisn tak nardil ok.


O.K. samo škoda je pa narejena. :!:
 
Kyuss
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: So jun 04, 2005 11:47 am

Napisal/-a Kyuss Pe nov 23, 2007 7:14 am

Dejan-k je napisal/-a:cuj ti pacijent ce je olja prevec se neo zaribo sit je ce ga bi blo premalo.pa ko sn pelo pa mi je zasvetla lucka sn takoj ustavo pa pogleo nivo olja pa to trikrat v 10 kilometrih pa pocako sn da se olje vleze da neo pardona pa je blo malo cez maximum pol sprobo sem ce olje pride do gor tak da sn roko nastavo tam pri stoplu ko je avto laufo pa so male pikice spricale vun razumes.avto sem pol vozo do prvega placa ki sn ga lahko pusto do 1500 obratov na minuto do teh obratov se mi lucka ni prizigala.pol pa tam ko sn postavo avto sem gledo kaj bi blo narobe sem odpr haubo pa malo okoli gleo ce se vidi kaj ki masno al pa kaj takega pa mi je pol na stangasu zruzlo sao 2x tk tk pa gotovo.dans sem avto premakno malo sem pa tja v brzini pa je pol slo zaverglat sao vergla v prazno.bom vjutro pogleo ce bi bla moznost da je jermen preskoco.pa pred tem avto ni dajo cudnih zvokov nic od sebe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Patrik_A3


A si ti že kdaj slišal za hidravliko? Potem ti mora biti jasno, da olja ne moreš stiskati kar tako. Če imaš preveč olja, bo pri vsakem hodu bata navzdol bat lepo zaplaval v olje. Pri višjih obratih to pomeni večji udarec v ribnik olja, olje ima fino gostoto, kar povzroči šok na batnih obročkih, glavni gredi, batnicah, ki se zvijajo, pokajo ('tk tk'). :D

Ampak zanimivo je, da veš, kako pogledat za preskočenim jermenom oziroma imaš čas, da vse to preveriš, ne veš pa, da ni pametno nalivati preveč olja. :D
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe nov 23, 2007 7:18 am

Temu se strokovno reče oil sludge ali "black death.
Oilsludge je usedlina, ki se pojavi v izrabljenem motornem olju. Je navzven neopazna, vodi pa lahko do katastrofalnih okvar motorja. Zaradi nalaganja usedlin na površine motorja pride do zmanjšanega pretoka (oz. celo prekinitve pretoka) olja v motorju, povišanega tlaka olja, slabšega hlajenje in večjega trenja med gibajočimi deli. Oilsludge je usedlina, ki se pojavi v izrabljenem motornem olju. Je navzven neopazna, vodi pa lahko do katastrofalnih okvar motorja. Zaradi nalaganja usedlin na površine motorja pride do zmanjšanega pretoka (oz. celo prekinitve pretoka) olja v motorju, povišanega tlaka olja, slabšega hlajenje in večjega trenja med gibajočimi deli. Posledica tega pa je večja obraba motorja, višja poraba goriva ali/in celo totalna odpoved motorja.

Oilsludge oz. »black death« se je začel pojavljati že v '80 letih, v večjem obsegu pa leta '97 in '98. V teh letih je avtomobilska industrija pod pritiskom zniževanja škodljivih emisij in zmanjševanju porabe goriva (Euro III norma je stopila v veljavo leta 2000. Slučaj?) v avtomobilih zvišala delovne temperature v motorjih (in s tem povečala izkoristek). Višja temperatura pa je hkrati pomenila, da so se produkti izgorevanja v valjih lažje vezali na olje, in to se je hitreje obrabljalo. In ne glede na to, da je bilo olje že zaradi višjih zgorevalnih temperatur bolj obremenjeno, pa so proizvajalci avtomobilov v tem obdobju servisne intervale še občutno podaljšali (od 5000km sredi osemdesetih let, do tudi 30000km danes).

Usedline so posledica združevanja produktov zgorevanja (saje, voda, ...) v večje kepe. Te kepe se nato usedejo na površine motorja, ter tako ovirajo pretok in packajo filter olja. Zoper temu pojavu so bili za avtomobilska olja razviti aditivi kontrole kontaminacije. Ti aditivi ohranjajo kislost olja, ter preprečujejo aglomeracijo (vezanje večjih delcev v olju v kepe). Po načinu delovanja ločimo dve vrsti aditivov, detergente in disperzente. Detergenti polarnim substancam v olju preprečujejo da bi tvorili kisline (vežejo se z snovmi v olju), disperzenti pa napadejo trdne delce v olju, ter jim preprečujejo vezanje med seboj.

Ti aditivi se med delovanjem porabljajo (razlog, da olje postaja črno), in ker jih v olju ni neskončno, jih zaradi že prej omenjenih višjih temperatur ter podaljšanih servisnih intervalov začne primanjkovati in se enostavno začne pojavljati oilsludge.



Slika
Slika
Slika

Ampak to ne pomeni, da boš moral menjat samo glavo, cela mašina je zabasana s tem in je potrebno celo mašino spucat, lažje pa jo je stran vršt in novo vzet, ker jo u bistvu ne boš nikoli tok spucal, da bi ti avto še normalno delal.

Več o tem tukaj v enem izmed boljših člankov.
http://www.saabslo.com/index.php?option=com_content&task=view&id=369&Itemid=1

IN TO JE TISTO, KAR JAZ GOVORIM, SERVISNI INTERVALI SO PREDOLGI, OLJA PA ŠE VEDNO PRESLABA IN POTEM PRIDE DO TEGA!!! Sam nebi na novem avtu imel nikoli servisnega intervala na 30.000km, ker vem, da se bo to zgodilo na kateremkoli avtu, ker olja ne zdržijo tega.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Pe nov 23, 2007 7:26 am

Dejan-k

Lepo bi bilo če tudi ti poslikaš in pokažeš v kašnem stanju je bilo pri tebi.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov