Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
bencinaj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Ne sep 17, 2006 7:55 pm

Zadnje zavore primejo neenakomerno

Napisal/-a bencinaj To jan 29, 2008 5:27 pm

Imam en problem katerega so odkrili na tehničnem pregledu.
Zadnje zavore mi namreč primejo na eni strani preveč na drugi pa premalo. Tam kjer primejo premalo ponavadi očistim ali pa zamenjam ploščice.
Kaj pa tam kjer primejo preveč?
Kaj bi lahko bil vzrok tej napaki?
Slika
 
Bucko99
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 778
Pridružen: Če apr 13, 2006 9:14 pm
Kraj: Around Ljubljana

Napisal/-a Bucko99 To jan 29, 2008 5:45 pm

Kaksen avto pa imas?? Diski ali boben??
 
Uporabniški avatar
bencinaj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Ne sep 17, 2006 7:55 pm

Napisal/-a bencinaj To jan 29, 2008 6:03 pm

Aja pardon...citroen saxo z bobni.
Slika
 
Uporabniški avatar
michelin
Uporabnik
 
Prispevkov: 1101
Pridružen: To avg 15, 2006 7:07 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a michelin To jan 29, 2008 6:08 pm

po menjavi ploščic in pakn je treba malo zvozit in narahlo zbremzat,da se lepo vse usede na svoje mesto :idea:
Slika
Slika
Slika
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice To jan 29, 2008 6:23 pm

Kako ti pa lahko na en stran prevec prime :lol: :lol: :lol: pišuka mate eni cvetke.
Dela ali nedela druge ni, in ocitno imas eno stran razstelano. Vecina jih ko menja nezna nazaj nastelat (vcasih se jih tudi neda ker so bobni zviti) tko da je treba obe strani razdret pa pogledat.
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND To jan 29, 2008 6:39 pm

Meni pri Regati je tudi to parkrat nardilo, da je na eni strani bolj prijemalo kot na drugi. Bla je pa kriva zajla ker je mela tri škripce, zdej če se je zajla na eni strani zarjavela je štopala in je potegnilo samo drugo. Pol sm zamenju zajle in je bil en cajt mir.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky To jan 29, 2008 6:55 pm

a ni tak, da se pri bobnih nastavi odmik pakn od bobna?? In to je treba nastavit, ko menjaš pakne. Zajla pa ti lahko sam pri ročni to nardi, ker zavore so hidravlične tut zadaj.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
bencinaj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Ne sep 17, 2006 7:55 pm

Napisal/-a bencinaj To jan 29, 2008 7:00 pm

Ročna zavora je bila na tehničnem pregledu OK.
Torej je nekaj na hidravličnem delu ali pa tisti odmik nimam prav nastavljen.
Kako se pa nastavi tisti odmik, če je slučajno to narobe?
Ali se ne nastavi samodejno z nekaj prevoženimi kilometri?
Slika
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND To jan 29, 2008 7:34 pm

Ups. Se opravičujem. Sem mislu, da je govora o ročni. :oops:
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 To jan 29, 2008 10:32 pm

Če je ročna vredu, pol je problem kakšen cilinder, ki ga je z leti treba zamenjati.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Sr jan 30, 2008 10:52 am

Očitno je na eni strani odmik paken od bobna večji kot na drugi strani, zato ne zavira enakomerno. Predlagam da zadevo razdreš, preveriš če je pravilno sestavljeno, preveri tudi v kakem stanju so obloge, morda je ena poškodovana. Glede regulacije odmika, pa preveri če nima slučajno samodejno regulacijo in je s tistim mehanizmom kaj narobe.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
burka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: Ne maj 29, 2005 8:54 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a burka Sr jan 30, 2008 4:54 pm

Tole bo kar cilinder. Je mel ata isti problem na cliotu.
 
Uporabniški avatar
bencinaj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Ne sep 17, 2006 7:55 pm

Napisal/-a bencinaj Sr jan 30, 2008 6:45 pm

burka je napisal/-a:Tole bo kar cilinder. Je mel ata isti problem na cliotu.


A da je na eni strani preveč prijel kot je dovoljeno?
Slika
 
Uporabniški avatar
primozek69
Novinec
 
Prispevkov: 330
Pridružen: Ne nov 04, 2007 2:43 pm

Napisal/-a primozek69 Sr jan 30, 2008 6:52 pm

Verjetno,da ni cilinder,če ti ne pušča olja. Po menjavi ploščic je treba zadaj,ročno nastavit,maš ene majhne ripne,ki jih premakneš tako,da gre boben še lahko gor. Priporočljivo je podrejat rob,ki nastane na robu bobna,ti bo lažje. Pr vw se pa te ripne same nastavijo,ko prvič potegneš ročno.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jan 30, 2008 7:05 pm

bencinaj je napisal/-a:
burka je napisal/-a:Tole bo kar cilinder. Je mel ata isti problem na cliotu.


A da je na eni strani preveč prijel kot je dovoljeno?


Ne more ti ena prijet preveč.....lahko samo druga manj .Torej teb prime ena premalo ne pa druga preveč :D

Glede na to da je ročna vredu so vredu verjetn tudi pakne.... po tem bi se dal sklepat da je nakaj na hidravličnem mehanizmu.....mogoče treba samo odzračit zadevo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
bencinaj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Ne sep 17, 2006 7:55 pm

Napisal/-a bencinaj Sr jan 30, 2008 7:39 pm

Ali je možno, da je teh hidravličnih cilindrov več vrst in da mi je prodajalec prodal napačnega? Tega sem namreč nekaj časa nazaj zamenjal, kateri sedaj preveč prime. Ampak, ko sem ga kupoval je prodajalec pogledal v katalog in naj bi izbral pravega. Kako bi pa vedel, če je pravi?!? A ima kdo kak katalog, da preveri koliko vrst jih obstaja?
Slika
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Sr jan 30, 2008 7:45 pm

za skor vsak avto je drugačen.
 
Uporabniški avatar
burka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: Ne maj 29, 2005 8:54 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a burka Sr jan 30, 2008 8:06 pm

Tocno tako kot je lisko napisal. Levo kolo je prijelo premalo. Je pelu do mehanika in je zadevo odzracu in premza tko k je treba, sem glih dons mel family rent-a-car tega cliaca...
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice Sr jan 30, 2008 8:07 pm

bencinaj je napisal/-a:Ali je možno, da je teh hidravličnih cilindrov več vrst in da mi je prodajalec prodal napačnega? Tega sem namreč nekaj časa nazaj zamenjal, kateri sedaj preveč prime. Ampak, ko sem ga kupoval je prodajalec pogledal v katalog in naj bi izbral pravega. Kako bi pa vedel, če je pravi?!? A ima kdo kak katalog, da preveri koliko vrst jih obstaja?

Cilindrov mas ti ze v seriji avtomobilov vec vrst, se pravi en isti avto in 3je tipi cilindrov. Ponavadi se razlikujejo po obliki, stevilu in pozici sraufov in pa po oblikah potisnih ploscic, in velikokrat nepasejo kar tako malo sem malo tja. Pase ali nepase, ce pase dela, ce nepase well guess what, it doesn't fit.
V katalogih je vse lepo in prav, ce si prvi lastnik bi moral pasat, razen ce je prehodno obdobje, takrat se ve po VIN stevilki (pri vecini proizvajalcev). To da pa ti se vedno imas problem, je pa tvoja nestrokovnost, in se zapeli do kakega ki je sposoben zadevo popravit. Zadeva ima lahko vec moznih okvar, za katere ti sploh neves da obstajajo.
 
Uporabniški avatar
bencinaj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Ne sep 17, 2006 7:55 pm

Napisal/-a bencinaj Če jan 31, 2008 6:51 pm

Sem še enkrat preveril v katalogu vrste teh zavornih cilindrčkov in ugotovil, da imajo vsi saxoji vseh letnikov enake cilinderčke fi19.
Ostane mi edino to, da poderem in preverim premer najbrž.
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov