Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
GoGo
Uporabnik
 
Prispevkov: 807
Pridružen: Sr okt 13, 2004 9:34 am
Kraj: Severna Primorska

Pravilno čiščenje rje in barvanje?

Napisal/-a GoGo Ne apr 13, 2008 12:53 pm

No, kot sem že omenil smo pred kratkim za sestro kupili accenta,
pri katerem je treba sanirati rjo na zadnjih pragovih. Zaradi pomanjkanja časa je
avto nekaj časa stal, zdaj pa sem se lotil popravil...Ko sem razmontiral zadnji
del in zdrgnil stran rjo, sem ugotovil, da pločevina ni ražrta, rjavi le zgornji sloj.
Zadevo sem pošlifal in zbrusil, tako da je pločevina sedaj čista.

Sedaj pa me zanima, kako zadevo zaščititi in kakšen je postopek barvanja...Predvidevam, da gre nekako tako:

1.golo pločevino zaščitim z osnovno barvo
2.čez nanesem kit in pobrusim
3.pobarvam z barvo (nekje sem zasledil, da se da lahko barva po kodi v sprej?)
4.pobarvam z lakom...

Prosim za mnenja in nasvete, na tem področju sem totalen laik...
Zanima me še, kje v ljubljani ali okolici, se da zmešat barvo in da jo dajo v
sprej, kje se dobi lak, kit in kako ta kit izgleda...

BTW, ne gre se nevem kako za estetiko, tako da se ne bom obremenjeval
z nekimi prehodi, gre se predvsem za to, da ne bo takoj naprej rjavelo...
Lep dan!
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer Ne apr 13, 2008 1:08 pm

ves material lahko dobiš v Mavrici na Tržaški (nasprot štromarskega faxa)
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Ne apr 13, 2008 1:10 pm

No skratka, ko imaš pripravljeno površino (očiščeno do čistega pleha) jo najprej z nitrotom očisti. ko se posuši čez nanesi temelno 2k barvo. Se pravi se mešata dve komponenti. Čezenj naneseš kit, ki ga lahko dobiš v manjši tubi (npr merkur) od IMPA-e, ki bo zate verjetno ravno pravšnji. Po barvo se lahko napotiš v ljubljani v mavrico v črnuče, ugodno... tudi v sprej varianti :)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
GoGo
Uporabnik
 
Prispevkov: 807
Pridružen: Sr okt 13, 2004 9:34 am
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a GoGo Ne apr 13, 2008 1:11 pm

Kaj pa postopek, je tako kot sem napisal ok?
A bi blo pametno pred osnovno barvo zadevo premazat še sa kakšnim protikorozijskim premazom? Ferosan ste odsvetovali...
Lep dan!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne apr 13, 2008 1:19 pm

Kot so že povedali..... pobrusiš do golega pleha, naneseš osnovno barvo....skitaš in prebarvaš. Iz mojih izkušen se ferosan ne obnese..... nekateri ga sicer zagovarjajo..... ampak ko sem sam delal sem nekje premazal s ferosanom.... nekje pa ne... in kjer je blo premazano s ferosanom je rjavelo dalje.... kjer pa ni blo pa ni.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer Ne apr 13, 2008 1:21 pm

a je nujno dat osnovno pred kitom?....ker ko sem delal clean havbo sem zašvasal,pobrusil....kit gor..pa pol osnovno pa končno barvo gor?....pa nič ne rjavi ne nič zdei
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne apr 13, 2008 1:42 pm

yugo_tuning je napisal/-a:a je nujno dat osnovno pred kitom?....ker ko sem delal clean havbo sem zašvasal,pobrusil....kit gor..pa pol osnovno pa končno barvo gor?....pa nič ne rjavi ne nič zdei

Nekak naj bi blo nujno..... ker osnovna barva je lih zarad vezave kovine-barve.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Ne apr 13, 2008 1:51 pm

no da ne bo pomote. Temelna pa osnovna barva sta dve različni zadevi. Temelna je tako kot je lisko napisal vezava kovina barva, osnovna ima funkcijo podlage, da ko nanašaš barvo ne pride do kasnejših lis oziroma odstopanj v niansah :)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
Airborne
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Če apr 10, 2003 12:19 pm

Napisal/-a Airborne Ne apr 13, 2008 2:06 pm

V Mavrici v Črnučah ne mešajo barve v sprej, delajo pa to v MaxMeier na Fužinah blizu Modrega Leva. Cena namešane barve v enem spreju je 15EUR.

lp
Born to be wild !
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black Ne apr 13, 2008 5:17 pm

Brez temeljne se dela.
Na gol pleh direkt kit,čez kit pa šprikit-konc komedije
Ni pogojev da rjavi.
 
Uporabniški avatar
GoGo
Uporabnik
 
Prispevkov: 807
Pridružen: Sr okt 13, 2004 9:34 am
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a GoGo Ne apr 13, 2008 6:08 pm

Hvala vsem, upam da bom ta teden najdu kaj cajta in da zrihtam..
Lep dan!
 
Uporabniški avatar
paskvale
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Če jul 21, 2005 8:54 pm
Kraj: Liberty City

Napisal/-a paskvale Po apr 14, 2008 9:08 am

black je napisal/-a:Brez temeljne se dela.
Na gol pleh direkt kit,čez kit pa šprikit-konc komedije
Ni pogojev da rjavi.


× 1.9 (pogoji za rjavenje pa žal ostajajo)
 
Uporabniški avatar
skeey
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Pe dec 24, 2004 10:48 am

Napisal/-a skeey Po apr 14, 2008 11:08 am

Go Go,

Ti lahko daš kar direkt kit, pa pol špric kit, čez pa pol barvanje, za same lise pa je bolj pomembmbo da ne prebrusiš špric kita.
Sej drgač to ti drži ene 2 leti pol bo pa spet udarlo ven.
Drugače pa obstaja en premaz, ki se spoji z rjo, prej je bila neka ameriška zadeva, sedaj sem pa zasledil, da to proddaja tudi Wurth, ko naneseš čez nekaj časa rata tam kjer je rja čisto vijola barve.
Spric kit pa najdi kaj boljšega kot IMPA, ker tisto je trdo za brusit, sej obstaja dosti boljših špric kitov, MaxMeier ima sigurno boljšega.
Pa kupi še tesnilo maso in zadaj za robcem dobro zaščiti da ne bo ti kmalu udarlo ven.

Drgače pa za stalo nešitev, kar je bilo rjastega odrzat proč pa novo privarit gor :lol:
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Sr apr 16, 2008 11:34 pm

lisko je napisal/-a:Iz mojih izkušen se ferosan ne obnese..... nekateri ga sicer zagovarjajo..... ampak ko sem sam delal sem nekje premazal s ferosanom.... nekje pa ne... in kjer je blo premazano s ferosanom je rjavelo dalje.... kjer pa ni blo pa ni.


Iste izkušnje imam jaz. Pred dvemi leti sem saniral rjo na avtu. Tam kjer sem s ferosanom malal že vse ven tolče, tam kjer pa sem le zbrusil in pobarval pa še vedno drži :roll:
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Če apr 17, 2008 12:31 pm

E pa še jaz, moram streho pobarvat na novo se je lak čisto napihnil okol drče za sanke ene 7 cm okol po celi dolžini in širini ,Break sedaj moram odstraniti dvignjeno in napihnjeno barvo kako daleč od poškodbe moram iti, da bo vredu??? Kako pol vse dobro narediti? Postopek?
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs Če apr 17, 2008 12:55 pm

Moras it tako dalec, da ni nikjer vec rje. Navadno sele potem vidis , ko brusis. Postopek sanacije je enak kot je ze opisan v tej temi.

Morda samo opomba:
Ko gres barvat s pravo barvo (koncno), moras pobarvat celoten del karoserije, ker drugace ostanejo robovi pri nanosu nove barve. Navadno tudi nimas cisto enakega odtenka barve in se to dodatno pozna.

Se pravi, ce popravljas streho, moras na koncu celo presprejat. Seveda je tudi odvisno od tega kako pedantni ste in ce vas to sploh moti.

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Če apr 17, 2008 1:50 pm

No super saj sem nekaj tudi lakiral z pištolo v Slovenijalesu lakirnica pa me zanima, ker pač bolj malo rabim a naj kupim električno pištolo za barvanje ali eno SATA za do 150€ ? Te smo v fabrki imeli pa so odlične za vsak dan za hobi pa mislim, da jo ne rabim? Moram pa itak celo streho pol pihnit, ker je tudi od ptičjih kakcev flekasta :D
E pa še to na temno zeleno barvo najraje ptiči kakajo :-P :D
 
bobsaap
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: To okt 30, 2007 10:15 am

Napisal/-a bobsaap Ne maj 11, 2008 5:32 pm

A je kak štajerc (Maribor ali okolica) tukaj, ki bi mi bil pripravljen malo pomagati pri takšnih opravilih?
 
Uporabniški avatar
da hype
Novinec
 
Prispevkov: 139
Pridružen: Ne feb 06, 2005 2:07 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a da hype Ne maj 11, 2008 6:39 pm

bom kar v tej temi samo nekaj vprašal. menjal bom zadnje robove in me zanima, če je bolje dati gumo preko notranjega roba blatnika kot je bilo orginal ali je bolje brez. Sem slišal že različne predloge da je bolje to in ono, največji problem teh gum je vlaga in ostala nesnaga, ki se nabirajo v tej gumi. Kaj pa če bi z čim namazal notranji del gumice ki pride na pločevino, da nebi notri prišla vlaga. kaki so vaši predlogi ?

LP
Honda Civic 5g. VTI
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne maj 11, 2008 8:37 pm

kixs je napisal/-a:Moras it tako dalec, da ni nikjer vec rje. Navadno sele potem vidis , ko brusis. Postopek sanacije je enak kot je ze opisan v tej temi.

Morda samo opomba:
Ko gres barvat s pravo barvo (koncno), moras pobarvat celoten del karoserije, ker drugace ostanejo robovi pri nanosu nove barve. Navadno tudi nimas cisto enakega odtenka barve in se to dodatno pozna.

Se pravi, ce popravljas streho, moras na koncu celo presprejat. Seveda je tudi odvisno od tega kako pedantni ste in ce vas to sploh moti.

lp


Ne rabiš barvat celga dela.....najdi v tovarni znanja moj post kjer sem opisal kako se barva posamezni del avta ( pomagaš si s kančkom kartona). Je pa res da se pol vidi drugi odtenek.... ampak če se še tu potrudiš in dobro spoliraš se še to ne vidi več.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov