Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
[^IcEmAn^]
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Ne feb 10, 2008 1:26 am

Peugeot 307 in prestavljanje..

Napisal/-a [^IcEmAn^] Po maj 12, 2008 12:04 am

Pozdrav! No, zdaj me ze nekaj casa zanima, ce je to dejansko tezava ali pa je to normalno. Ze nekaj casa se mi ze namrec zdi cudno, da pri moji 307ki ni povsem nemoteno prestavljanje iz 1. v 2. prestavo. Namrec - visja kot je hitrost, tezje gre v 2. prestavo. Ce se recimo zelim hitro vkljuciti na glavno cesto, hitro pospesujem v 1. nekje do 35kmh in nato zelim prestaviti v 2., pa nekako ne gre povsem gladko (enkrat je celo zaskrtalo :s). Nekaj casa rocica obstane v polozaju nekje na sredi prestavne poti, potem pa gre naprej v 2. prestavo, pri tem pa moram menjalnik narahlo pritiskati proti levi strani (proti sebi). Naprej v 3. in visje prestave pa gre lepo. Tezave nastajajo obcasno tudi v prehodu iz 3. v 2. pri upocasnjevanju... Naj povem, da pri stanju na mestu prehod med prestavami poteka popolnoma gladko :)

Se morda tole: koliko bi stal nov/rabljen menjalnik za Peugeod 307? :)

LP
 
Uporabniški avatar
dnovak24
Uporabnik
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Ne nov 12, 2006 7:32 pm

Napisal/-a dnovak24 Po maj 12, 2008 6:59 am

menjalnik pr pežoju je res čudn, men se je zatikal tudi v rikverc.
 
Uniqe
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Ne apr 15, 2007 10:31 am

Napisal/-a Uniqe Po maj 12, 2008 7:07 am

Tudi pri 2 meseca starem Boxerju 3.0 HDI, se menjalnik na čase kar grdo upira.
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Po maj 12, 2008 7:40 am

Glede na to da praviš da ti pri višji hitrosti škrta, ti najbrž se sklopka ne odvaja dovolj. V najslabšem primeru je lahko vztrajnik, če imaš dvomasnega (nisi napisal kateri motor je, pa še starejši letniki imajo eno napako pri izdelavi oz. samega načrta izdelave). Smo mi imeli problem z vztrjnikom da pri višji hitrosti ni hotel prestavljati, po zamenjavi le njega, menjalnik odlično prestavlja.
 
[^IcEmAn^]
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Ne feb 10, 2008 1:26 am

Napisal/-a [^IcEmAn^] Po maj 12, 2008 8:56 am

1.6 16v motor je. letnik 2001. Problem je samo v 2. prestavo, ce recimo v 4. pospesujem do 5.500 obratov in prestavim v peto, ni problema :)
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Po maj 12, 2008 12:00 pm

Dvomasni vztrajnik imaš, nam je tudi začelo sam pri drugi prestavi na koncu si pa najtežje prestavljal v 5-o če si hitreje vozil. Da si prestavil v 5 si moral voziti 50kmh :D . Lahko pa je samo sklopka ali potisni ležaj da ne odvaja dovolj, kolk prevoženih pa imaš?
 
[^IcEmAn^]
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Ne feb 10, 2008 1:26 am

Napisal/-a [^IcEmAn^] Po maj 12, 2008 7:52 pm

zdaj bo 120k km :)

edit: kolk stroskov pa naj bi prislo to vseskup? lahko to opravi "druzinski" mehanik?
edit2: heh, zanima me se, ce se lahko pokvari s tem menjalnik, ali trpi samo vztrajnik? da se da cimprej popravit, da se resi se kar se da?
 
Uporabniški avatar
sofoiks
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: Pe jul 01, 2005 6:42 am

Napisal/-a sofoiks Po maj 12, 2008 7:58 pm

koliko vem imajo dvomasni vztrajnik samo dizli
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Po maj 12, 2008 8:27 pm

peugeoti imajo zelo občutljive menjalnike,če se ne motim,priporočajo menjavo olja v menjalniku vsaki 2 leti
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po maj 12, 2008 10:45 pm

To kar je pr teb je normalno pri večini. Mal ga namaž, odpiranje ti pa odsvetujem dokler dela.
Če se ti zatika za v rikverc, za kak cm popusti sklopko in bo skočilo notr.
Slika
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To maj 13, 2008 6:44 am

Pomaga mazanje vzvodov (obe zajli). Ko daješ v rikverc stisneš sklopko, premakneš v desno čez zaporo, počakaš trenutek in pade v prestavo.
 
[^IcEmAn^]
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Ne feb 10, 2008 1:26 am

Napisal/-a [^IcEmAn^] Sr maj 21, 2008 4:03 pm

Pugi je napisal/-a:To kar je pr teb je normalno pri večini. Mal ga namaž, odpiranje ti pa odsvetujem dokler dela.
Če se ti zatika za v rikverc, za kak cm popusti sklopko in bo skočilo notr.

torej je normalno, da gre tezje v drugo prestavo?
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po maj 26, 2008 11:36 am

Ja zdj čist odvisn KOLK težje. Sigurno težje kot v 4. Bi reku da je v 2. najtežje dat od vseh. Čeprov men gre vse ql, sam js sm zadevo pardesetkrat mel odprto :D
Slika
 
sanela207
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Sr maj 28, 2008 10:20 am

Napisal/-a sanela207 Sr maj 28, 2008 10:23 am

Pozdrav.

Js mam problem pr mojmu Peugeotu (uganli ste) 207. Pri prestavljanju u rikverc. Skor nikol mi ne gre normalno, vedno morm prestavt najprej v prvo oz popustit sklopko. Edino me zanima ce je to res taksen menjalnik, ki ima to napako ker na servisu so mi to rekli. Zdj nevem a bi jm verjela al ne.

Cao
 
[^IcEmAn^]
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Ne feb 10, 2008 1:26 am

Napisal/-a [^IcEmAn^] Sr maj 28, 2008 10:47 am

Ja, men isto to dela.. :) al dam v prosti tek, pa nazaj v vzvratno (ampak tuki mal zaškrta), al pa v prvo pa v vzvratno (to pa normalno gre).. jao jao :\ pol je verjetno ta problem povezan tut s prestavljanjem v 2. :D lol
 
[^IcEmAn^]
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Ne feb 10, 2008 1:26 am

Napisal/-a [^IcEmAn^] Ne jun 08, 2008 8:38 pm

samo eno vprašanje, da ne odpiram nove teme.. Kaj bi lahko blo, če pri pospeševanju v višjih obratih nekaj zarohni? Oz. bolj kot da bi za sabo vlekel konzervo, nekako tako se sliši (v 2., 3., 4. prestavi pri 4200+ obratih). Za kratko se sliši potem pa neha, potem pa spet malo in neha. Morda le vibracije?
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So jun 14, 2008 10:13 am

Mogoče ti kšna stvar hodi v resonanco. Poglej če maš zaščitne plehe okrog auspuha lepo urejene.
Slika
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 So jun 14, 2008 11:19 am

Sumim da je zdej ko je poletje in imaš uklopljeno klimo in ti takrat rohni kot ena konzerva. To se mi zdi da je pri teh 307 enako, oz. se bolj sliši tam okol 3000-3500 do 4000. Vsaj pri meni je tko pri teh obratih.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po jun 16, 2008 12:35 pm

Kot sem slišal so na teh Peugeotih z 1,6 mašino težave s puščanjem vode na glavi in ležajem na piramidi v menjalniku.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To jun 17, 2008 8:44 am

Prav si slišal, pa sz izpušnim kolektorjem, auspuh je precej slabo narjen in hitr propade, menjalniki se lomijo, pa še kej bi se najdlo.
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov