paskvale je napisal/-a:Tisto o 3-5°C pa je zelo odvisno kakšna je vstopna temperatura hlajenega zraka in koliko
Sestavni deli vsake toplotne črpalke, kot tudi klimatske naprave, so uparjalnik in kondenzator, kompresor ter ekspanzijski ventil, kot medij v sistemu pa imamo plin. Sistem deluje čisto preprosto; vse se dogaja v zaprtem sistemu, volumen plina je nespremenjen, zato je to izohorni proces. S kompresorjem plinu povečamo tlak, zato se ta utekočini (v kondenzatorju), posledica tega je, da se sprosti tolplota, ki se sprošča v okolico. Nato utekočinjen plin potuje naprej preko ekspanzijskega ventila do uparjalnika, kjer se ta plin zopet uplini. Posledica spremembe agregatnega stanja plina je ta, da odvzame toploto iz okolice in s tem okolico ohladi. Potrebujemo samo še kakšen ventilator, da pihamo zrak skozi uparjalnik, ga usmerimo v potniško kabino in imamo klimo v avtu. S pomočjo elektronike, ki krmili celoten proces pa dosežemo to, da lahko uravnavamo temperaturo v potniški kabini.
...nobene veze nima kakšna je vstopna temperatura zraka (višja je, dlje bo trajalo da doseže rec. 5 stopinj izpiha na režah.........) vsa umetnost.....
Še enkrat: pravilno je da izpihuje do največ 8c - če je več, ali bognedaj 20 kot je predhodnik napisal, potem definitivno plina manjka(le tega je v sistemih za okoli 0.5 kg) - in res je: s časoma "zginja" na ceveh, spojih ipd...(če imamo podatek, lahko tudi zmerimo pritisk, ki ga ustvarja kompresor.....)