Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Končar
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne maj 11, 2008 8:37 am
Kraj: Logatec

Omejevalec zadnjih zavor/Fiat Uno

Napisal/-a Končar To maj 20, 2008 3:59 pm

zanima me kako vpliva omejevalec zadnjih zavor na zavore ko je avto spuščen? Pa napište kako se da kej predelati unota:motor,podvozje,kako namontirati "šuspleh" ?LP TADEJ
ja res smešn... nenormalno smešn
Za ljudi so znaki, za živino pa planke!
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 To maj 20, 2008 5:04 pm

misliš regulator pritiska zavornega olja na zadnji premi oz. wannabe abs?

Če je avto spuščen bodo zadnje zavore bolj prijele, oz. bodo kolesa prej začela rajsat.

Če imaš spuščenega bi moral na novo naštelat. Potegni si Haynessa z interneta (mislim da je na muli), so tam podrobna navodila kako se to naredi.

Okrog motorja nimaš kaj dosti čarati, lahko vtakneš 1.2 motor 60km saj je na videz čisto enak kot 1.0 ali 1.1. Tudi 75km od puntota lahko montiraš sam moraš zamenjat elektroniko. Na tehničnemu ne bi nič opazili, bi bil pa lahko problem, če bi bil udeležen v malo hujšo prometno.

Glede podvozja se ti splača spredaj montirat stabilizator od Turbo verzije

Kaj je to šuspleh?
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To maj 20, 2008 5:30 pm

Primoz_86 je napisal/-a:misliš regulator pritiska zavornega olja na zadnji premi oz. wannabe abs?

od kje ti ideja da je regulator zavornega učinka "wannabe" ABS??
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko To maj 20, 2008 5:55 pm

čare je napisal/-a:
Primoz_86 je napisal/-a:misliš regulator pritiska zavornega olja na zadnji premi oz. wannabe abs?

od kje ti ideja da je regulator zavornega učinka "wannabe" ABS??


:rofl
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 To maj 20, 2008 6:06 pm

ma to je tisto da ti zadnje zavore primejo glede na obtežitev zadnjega dela avta, oz da ti med zaviranjem ne zablokirajo ko skoči avto čez kakšno neravnino, tisto sem bolj v šali napisal, vem da nima dosti veze z abs-om :)
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko To maj 20, 2008 6:21 pm

lej,če boš avto dol spustil,bo regulator mislil da je avto zadaj zelo otežen in bojo breze bolj primle,lahko da ti bojo celo blokirale!!!
saj se da nastavljat,nastavi ga,da nebo kakega zdrsa dol s ceste
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 To maj 20, 2008 6:43 pm

No neke hude panike ni, poljski unoti 1.0, zastave 101, yugoti ipd tega nimajo, pa ne letijo v vsakem ovinku s ceste, je pa avto brez tega sigurno bolj nevaren in je treba zato dosti bolj pazit pri zaviranju v ovinku.
 
Uporabniški avatar
Končar
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne maj 11, 2008 8:37 am
Kraj: Logatec

Napisal/-a Končar To maj 20, 2008 8:22 pm

Ja jest imam avto spuščen in ko pritisnem zavorni pedal mi zadaj prej blokira kot pa spredaj in če pribremzem v ovinek me posatvi počez.Najprej sm mislu da bi kr odklopu pač tist omejevalc k je s premo povezan s fedrom sam če se da nastavit to bom pa to probu.

šuspleh :D zaščitna plastika pod motorjom,sam da imam jest alu plato,pa uno nima narejen original za to tko da sm mislu č ma kdo to gor da bi mi svetvov kko nej to nardim?
motor imam 1.4 sm pa mislu č bi pasal kej od tipota 1.6 gor na ta motor naprimer vbrizg? LP 8)
ja res smešn... nenormalno smešn
Za ljudi so znaki, za živino pa planke!
 
trs
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Po apr 21, 2008 9:55 pm
Kraj: bela krajina

Napisal/-a trs To maj 20, 2008 8:56 pm

za informacijo naredi tako,da ti zadnje bremze ne bodo v nobenem primeru blokirale.
To je najboljše zate in ostale,ki se bomo s tabo srečevali.tehnični pregled boš pa vseeno naredu,le,če ti ne bodo premalo prijele.druga varianta je,da daš na glavni zavorni valj DUŠILKE na izhodu,na njih pa lajtnge.samo moraš prave dat,jih je več vrst,takrat pa odzadaj povežeš direktno brez regulatorja.učinek regulatorja lahko nastavljaš z krivljenjem "ŠTANGICE" oz. vzvoda.
vw je boljši avto
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara To maj 20, 2008 9:14 pm

živjo

jest sm svojga unota turbota spustu 40 mm, pa nism nč štelu zadnjih zavor pa primejo normalno kot pred posegom oziroma nižanjem, res pa da imam zadnje zavore diskaste, če ima to kej veze.

lp...............
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
Končar
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne maj 11, 2008 8:37 am
Kraj: Logatec

Napisal/-a Končar To maj 20, 2008 9:43 pm

Doma imam še enega unota in sm gledu kko je ta omejevalc narejen,če se spusti prema pri obtežitvi zavore bolj primejo,če avto spustiš omejevalec to vzame kot naložen avto,probal bom krivit tisti vzvod.je pa res nevarno za ovinkre bremzat ker zadnji konec sili napočez :o

če pa bi dobil bi pa tut js dau zadnje zavore od uno turbo.
imel sem yugota ki je imel zavorni sistem od uno turbo,spredaj dvojni diski zadaj enojni,spuščen-Turnšek amortizer,GVX odbijači... LP 8)
ja res smešn... nenormalno smešn
Za ljudi so znaki, za živino pa planke!
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 To maj 20, 2008 10:16 pm

Ma tisto je na easy za naštelat, tam nekje na levi roki imaš en šravf, pa premakneš. V Haynesu so natančna navodila, kjer reguliraš s pomočjo uteži. Če je preveč zarustano, pa snemi feder regulatorja na spodnji strani in ga na premo poveži s kosom debelejše žice - podaljšek. Malo boš moral preračunat kako dolgega boš rabil (koliko se je posedel avto v primerjavi s prej, oz kakšen premik je to povzročilo tam, kjer je pripet feder).

Brez fedra se vozit ne priporočam, ker zadnji žlajfi potem ne primejo skoraj nič (ne zarajsa na makedamu, še v snegu ne)

Malo na hitro napisano, upam da je razuimljivo

Če boš že dajal diske zadaj, si potem še ABS montiraj, ker si kljub delujočemu regulatorju v ovinku hitro počez, no sicer se ne spomnim kdaj sem nazadnje žlajfal v ovinku, to se prej naredi, v ovinku nimaš kaj popravljat
 
Uporabniški avatar
Končar
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne maj 11, 2008 8:37 am
Kraj: Logatec

Napisal/-a Končar Sr maj 21, 2008 7:30 pm

No bom jest to probu,dns sm neki gledu in ma že na premi za štelat sam nevem kok mi bo kej tisto pomagal,probu pa bom.Drgač pa edin še une dušilke na glavni zavorni valj,če uno nebo pomagal.
Kko gre pa premnik zadaj vn,una plošča na kateri je zavorni celinder in pakne gre z šraufi dol kko pa pesto? LP 8)
ja res smešn... nenormalno smešn
Za ljudi so znaki, za živino pa planke!
 
Uporabniški avatar
Končar
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne maj 11, 2008 8:37 am
Kraj: Logatec

Napisal/-a Končar Po maj 26, 2008 10:07 pm

ali ima mogoče kdo problem ko mu avto tam okoli 2000-2300 obratov zamori,zgubi moč za trenutek potem gre spet normalno? hvala za odgovor LP 8)
ja res smešn... nenormalno smešn
Za ljudi so znaki, za živino pa planke!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr maj 28, 2008 10:51 pm

Pri turbotu z vzmetmi -60mm ni blo problema. Edino jugo pa je sel pocez v ovinku ja :lol:
 
Uporabniški avatar
Končar
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne maj 11, 2008 8:37 am
Kraj: Logatec

Napisal/-a Končar Po jun 02, 2008 2:57 pm

Kako pa bi namontiral zaščitni aluminij pod karterjom,ker nima nobenga mosta ne nč da bi nanj pritrdil? LP
ja res smešn... nenormalno smešn
Za ljudi so znaki, za živino pa planke!
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Po jun 02, 2008 3:02 pm

mal se znajdi,vse se da
kaj pa na glavne nosilce si pomislil?
mal več dela je,vendar se da
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po jun 02, 2008 6:37 pm

Končar je napisal/-a:Kako pa bi namontiral zaščitni aluminij pod karterjom,ker nima nobenga mosta ne nč da bi nanj pritrdil? LP


Uno nima mosta? :lol:
No daj, vrzi se spodaj pa poglej, sem ga pri mojem menjaval ker je zacel pokat.
Ce ze delas pol naredi z zeleza, naredi malo bolj mocno da se bos pojacal zadevo.
Zadaj ga privijacis na sraufe od mosta oz rok spredaj pa mislim da treba kako luknjo zvrtat, ti bom probal poiskat kako sliko sem nedolgo nazaj hoto na mojem narest.
 
Uporabniški avatar
Končar
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne maj 11, 2008 8:37 am
Kraj: Logatec

Napisal/-a Končar Po jun 02, 2008 9:12 pm

no mal čudn sm povedu da nima mostu ;) sam tko,ni glih tko narejeno da bi ga lahko direkt privil gor,zadaj bi še šlo,spredaj bi pa mogu ja neki se spomnt,slika bi mi prav prišla. LP
ja res smešn... nenormalno smešn
Za ljudi so znaki, za živino pa planke!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To jun 03, 2008 10:50 pm

hm kako pa zgleda ta zadeva? a ni to sam en ventil ki ma pac ustrezno razmerje tko da na zadnja kolesa mal manjsi pritisk poslje?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov