Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
trust
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 532
Pridružen: Sr maj 07, 2008 11:46 pm
Kraj: Nad Žirmi

Menjava motorja na Japoncu

Napisal/-a trust Če maj 29, 2008 9:08 pm

Živjo

Rabim vašo pomoč. Namreč kmalu bom zamenjal motor na svojem suzuki-ju l.95. Strašansko je začel kaditi plavo in ropota, ko star dizel, ter včasih teče po treh cilindrih....
skratka zanima me, ko bom menjal motor na kaj naj bom vse previden, bojim se, da po zamenjavi nebi avto vžgal. Čeprav motor je isti letnik samo tip je men se zdi drugačen.
Je kakašna zanka,...
Pa še tole nekateri pravijo, da se motor vzame spodaj ven, toda po pregledu sem ugotovil, da bi komot šel zgoraj ven. Seveda sam se ne bom jeb*l temveč mi bo pomagal še nekdo. K mehaniku ne peljem, ker me bo takoj ob 200-300 evrov spravu.

oz. bom tako vprašal se sploh slača popravilo.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če maj 29, 2008 9:14 pm

rebuild kit za 1.3 ali 1.6 motor stane malo čez 100 evrov, pa obnovi celo mašino in boš imel mir za naprej.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
trust
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 532
Pridružen: Sr maj 07, 2008 11:46 pm
Kraj: Nad Žirmi

Napisal/-a trust Če maj 29, 2008 9:20 pm

Nebivedu: MOtor je zanič in se ga ne splača obnavljat. Stroški pri obnovi so astronomski okoli 800 evrov za ta denar pa dobim že marsikaj druzga.
http://www.mojvideo.com/video-suzuki/2e ... c654959f25
suzuki
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Če maj 29, 2008 9:26 pm

o lejga sončk ma nov nick :D Jah poj pa menej ane ;)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
eentox
Uporabnik
 
Prispevkov: 1374
Pridružen: Ne apr 24, 2005 6:39 pm

Napisal/-a eentox Če maj 29, 2008 9:28 pm

:lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če maj 29, 2008 9:31 pm

trust je napisal/-a:Nebivedu: MOtor je zanič in se ga ne splača obnavljat. Stroški pri obnovi so astronomski okoli 800 evrov za ta denar pa dobim že marsikaj druzga.


Kako veš, da je motor čisto zanič? Kadi plavo in ...?

Poglej, kupil boš drug motor, ne veš kako dela, ne veš kdaj bo crknil. Tip ki ga prodaja te lahko okol prnese in motor ti bo delal 2000, mogoče 5000km, potem boš pa na istem ali pa bo celo zaribal.

Če pa narediš generalko na mašini, kar pomeni
- rebuild kit od 100 do 130 evrov (vse dihtunge, vsi tefloni, vsi semeringi in vsi obročki, pa še par zadevc zraven)
- nova vodna pumpa 25 do 35 evrov
- napenjalec in jermen 35 do 40 evrov
- olje (malo bolj kvalitetno) 10W40 liqui molly MOS2(grafitno) 5 litrov 32 evrov
- zračni filter 15 evrov
- oljni filter 5 evrov
- bencinski filter 1 do 2 evra
- svečke BKR6E - 16 evrov

Torej imaš za okoli 250 evrov evrov komplet ves material, ravnanje glave pa stane 10 do 15 evrov, če pa imaš vse ventile za zamenjat in malo hujše brušenje pa tam okol 110 evrov.

Če še za delo daš enemu mehaniku na črno okol 100 evrov, ti to naredi v enem dnevu, razen v kolikor mora počakat na brušenje glave, to potem traja do max dveh dni, ker nihče noče met avta na dvigalu več kot 2 dni.

Ampak potem imaš avto poštiman, brez probemov in točno veš kaj vse je z njim narejeno.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
trust
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 532
Pridružen: Sr maj 07, 2008 11:46 pm
Kraj: Nad Žirmi

Napisal/-a trust Če maj 29, 2008 9:31 pm

Žiiga je napisal/-a:o lejga sončk ma nov nick :D Jah poj pa menej ane ;)


hm ti mi lahko kaj dosti pomagaš, saj si že delal to.
Kje so tiste največje zanke, kjer se lahko zakomlicira.

Nebivedu, če si pogledal video se dobro vidi, da tovče bat in, da so celo polomljeni obročki. Od tod tako kajenje, kot turbo dizel samo, da je smrdeč plav dim (zažgano olje).

Vse tisto, kar si ti naštel še +

Motor me pride 80 evrov ali cel avto za 120 evrov, toda karamboliran.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če maj 29, 2008 9:37 pm

trust je napisal/-a:
Žiiga je napisal/-a:o lejga sončk ma nov nick :D Jah poj pa menej ane ;)


hm ti mi lahko kaj dosti pomagaš, saj si že delal to.
Kje so tiste največje zanke, kjer se lahko zakomlicira.

Nebivedu, če si pogledal video se dobro vidi, da tovče bat in, da so celo polomljeni obročki. Od tod tako kajenje, kot turbo dizel samo, da je smrdeč plav dim (zažgano olje).

Vse tisto, kar si ti naštel še +


Nekaj tolče, ampak ne vem kaj, ker ni odprta mašina. Odpri pa poglej, kaj je narobe, lahko je kak ventil tok razštelan. Plav dim pa je ker so lahko oljni obročki fuč in pride olje v izgorevalno komoro, pa zgori skupaj z bencinom.

Uglavnem pa, tvoj denar je in tvoj avto, delaj karkoli hočeš, jaz sem svoje povedal.

Sam sicer prodajam svoj 4x4 osebni avto za 200 evrov(1300ccm, 70kW pa stalni 4x4 pogon), pa je v mnogo boljšem stanju kot tale tvoj swift, mašina in pogoni so odlični, pleh je pa sicer pošvasan ampak grd.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Če maj 29, 2008 9:40 pm

Jaz bi vseeno prej motor podrl pa pogledal kaj mu fali
 
Uporabniški avatar
trust
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 532
Pridružen: Sr maj 07, 2008 11:46 pm
Kraj: Nad Žirmi

Napisal/-a trust Če maj 29, 2008 9:42 pm

nebivedu je napisal/-a:
trust je napisal/-a:
Žiiga je napisal/-a:o lejga sončk ma nov nick :D Jah poj pa menej ane ;)


hm ti mi lahko kaj dosti pomagaš, saj si že delal to.
Kje so tiste največje zanke, kjer se lahko zakomlicira.

Nebivedu, če si pogledal video se dobro vidi, da tovče bat in, da so celo polomljeni obročki. Od tod tako kajenje, kot turbo dizel samo, da je smrdeč plav dim (zažgano olje).

Vse tisto, kar si ti naštel še +


Nekaj tolče, ampak ne vem kaj, ker ni odprta mašina. Odpri pa poglej, kaj je narobe, lahko je kak ventil tok razštelan. Plav dim pa je ker so lahko oljni obročki fuč in pride olje v izgorevalno komoro, pa zgori skupaj z bencinom.

Uglavnem pa, tvoj denar je in tvoj avto, delaj karkoli hočeš, jaz sem svoje povedal.


Nebivedu ni res...že štirje mehaniki so mi rekli, da tolče bat. Če bi bili ventili potem bi bil zvok mal drugačen. Ventile sem sicer sam pregledal nastavljal jih nisem, ker ni bilo potrebe.
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Če maj 29, 2008 9:43 pm

najprej vzam vn motor... točke pregleda so slednje

- ojnični ležaji (se dobi posebn merilnik k ga daš na ležaj... zategnš objemko ojnice in ti debelina "zmazka" prikaže zračnost ležaja.
- dročniki (če jih ta motor ma kar dvomm)
- preglej tut obročke
- preglej tesnost ventilov(natočš vodo v kompresijski prostor medtem k sta ventila zaprta, glavo morš met dol sneto)


Težko je kkšno mnenje dajat predn ne vidš motorja v prafaktorjih. ;) Drgač pa ventile našteli


Sicer pa bom v kratkem delal popoln rebuild motorja (mojga ventilarja) tko d če se mi bo dal bom vse še lepo posliku in pokomentiru zravn ;)
Zadnjič spremenil Žiiga, dne Če maj 29, 2008 9:48 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
trust
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 532
Pridružen: Sr maj 07, 2008 11:46 pm
Kraj: Nad Žirmi

Napisal/-a trust Če maj 29, 2008 9:44 pm

Primoz_86 je napisal/-a:Jaz bi vseeno prej motor podrl pa pogledal kaj mu fali


Zakaj bi nekaj poderal, če dobro vem, kaj je narobe. Je preveč živ zvok, da bi spregledal kaj bi bilo narobe.
 
Uporabniški avatar
trust
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 532
Pridružen: Sr maj 07, 2008 11:46 pm
Kraj: Nad Žirmi

Napisal/-a trust Če maj 29, 2008 9:47 pm

Žiiga je napisal/-a:najprej vzam vn motor... točke pregleda so slednje

- ojnični ležaji (se dobi posebn merilnik k ga daš na ležaj... zategnš objemko ojnice in ti debelina "zmazka" prikaže zračnost ležaja.
- dročniki (če jih ta motor ma kar dvomm)
- preglej tut obročke
- preglej tesnost ventilov(natočš vodo v kompresijski prostor medtem k sta ventila zaprta, glavo morš met dol sneto)


Težko je kkšno mnenje dajat predn ne vidš motorja v prafaktorjih. ;) Drgač pa ventile našteli


Ventili so pravilno naštelani.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če maj 29, 2008 9:48 pm

trust je napisal/-a:
Primoz_86 je napisal/-a:Jaz bi vseeno prej motor podrl pa pogledal kaj mu fali


Zakaj bi nekaj poderal, če dobro vem, kaj je narobe. Je preveč živ zvok, da bi spregledal kaj bi bilo narobe.


Če bi bil ti tak strokovnjak, da bi po zvoku določil, kaj je v mašini narobe, nebi spraševal na forumu za mnenje, ampak bi že sam vse popravil. Ker pa očitno nisi ne strokovnjak in ne znaš sam popravit, ti prelagam da zamenjaš mašino, ker je lažje 10 vijakov odvit in dat mašino ven (navzgor jo ven potegneš), pa drugo not in 10 vijakov nazaj zategnit.

Manj boš naredil narobe.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če maj 29, 2008 9:49 pm

Kako si naštelal ventile?
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Če maj 29, 2008 9:49 pm

če veš dej bat u kurcu... potlej kup drugo mašino pa tisto obnov pa dej notr ;)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
trust
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 532
Pridružen: Sr maj 07, 2008 11:46 pm
Kraj: Nad Žirmi

Napisal/-a trust Če maj 29, 2008 9:52 pm

nebivedu je napisal/-a:Kako si naštelal ventile?


mal pobrskaj po mojih bivših temah.

Nebivedu jaz sem spraševal o menjavi motorja in ne o popravilu, ker pač vem, da se ne splača popravljat.
Zadnjič spremenil trust, dne Če maj 29, 2008 9:54 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
trust
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 532
Pridružen: Sr maj 07, 2008 11:46 pm
Kraj: Nad Žirmi

Napisal/-a trust Če maj 29, 2008 9:53 pm

Žiiga je napisal/-a:če veš dej bat u kurcu... potlej kup drugo mašino pa tisto obnov pa dej notr ;)


ja ja ja
ampak jest sprašujem, če so kje kakašne zanke (elektronika)
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Če maj 29, 2008 9:58 pm

Nobene zanke ni, drugega noter, pa klemo pusti odklopljeno čez noč, da računalnik pozabi lastnosti starega motorja.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če maj 29, 2008 9:58 pm

trust je napisal/-a:
Žiiga je napisal/-a:če veš dej bat u kurcu... potlej kup drugo mašino pa tisto obnov pa dej notr ;)


ja ja ja
ampak jest sprašujem, če so kje kakašne zanke (elektronika)


Če menjaš motor potem pusti svojo elektriko v avtu in mašino priklopi na obstoječo elektriko. Če boš dobil enako mašino to ne bo problem. Jaz sam sem vzel mašino iz efi avta in jo dal v moj avto ter priklopil gor frgazer in staro elektroniko (kolikor jo je), pa zadeva deluje brez problemov.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov