Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
zore
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: So jan 07, 2006 10:18 pm
Kraj: hrastnik

CITROEN XSARA CRKUJE

Napisal/-a zore To jun 03, 2008 4:49 pm

Zdravo imam naslednji problem. Imam citroen xsaro 1.4 98 letnik in mi kar naenkrat začne cukat,padejo obrati tut če gas pritisnem in avto ugasne.
Priklopil sem ga na tester in je pokazalo senzor tlaka in senzor kisika(lambda sonda).
Nato sem zamenjal senzor tlaka avto peljal na tester da bi zbrisal napako, vendar mi je avto že sam zaznal nov senzor in sam zbrisal napako. Ko sem to zamenjal avto ni več cukal vendar še vseeno so padli obrati in je vgasnil. sedaj sem zamenjal še lambdo sondo in se peljal 10 km za probo vendar mi je avto spet vgasnil.? zanima me če je vgasnil zato ker še ni zbrisana napaka na testerju ali se prav tako tudi ta napaka sama zbriše?
Druge napake tester ni pokazal.
lp
 
Uporabniški avatar
sejjaretun
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Ne feb 10, 2008 9:28 pm
Kraj: Wien

Napisal/-a sejjaretun To jun 03, 2008 5:51 pm

mislim da moras zbrisati napako lambda sonde.tko sm vsaj jst moral ko sem jo menjal.
 
Uporabniški avatar
zore
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: So jan 07, 2006 10:18 pm
Kraj: hrastnik

Napisal/-a zore To jun 03, 2008 7:23 pm

A tebi je tud še prej negajal predn si zbrisu napako.
lp
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 To jun 03, 2008 8:58 pm

Mogoče maš zanič tud ventil prostega teka motorja. Ta je bil pri men. Včasih mi je v prostem teku zbilo obrate in avto je ugasni. Potem mi ga je mehanik spucal in je blo bolš, ni blo pa še čist dobr. Bi ga mogu zamenat pa ga nism.
 
Uporabniški avatar
Drager
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: Ne sep 12, 2004 6:24 pm

Napisal/-a Drager To jun 03, 2008 10:04 pm

A je tester mogoče nakazal na senzor obratov motorja? Dost podobno se je dogajalo na mjem avtu.
Druga možnost bi lahko bil senzor položaja odmične gredi. Ampak to bi potem delal samo pri segretem motorju. Daj napiši še malo več.
Sicer samo ugibam, ampak taki so simptomi če gre katera od teh stvari rakom žvižgat.
L.P.
Ne vozi hitreje kot tvoj angel varuh lahko leti.
http://www.sina-logatec.si/
 
Uporabniški avatar
zore
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: So jan 07, 2006 10:18 pm
Kraj: hrastnik

Napisal/-a zore Sr jun 04, 2008 12:44 pm

Priklopil sem ga na tester in mi je javil sprožen airbag to sm že tak prej vidu , pa senzor kisika to je lambda sonda , in nevem točno ali senzor ali tipalo tlaka,vendar senzor tlaka je sedaj v redu ker ko sem ga zamenjal in priklopil na tester mi ni več javilo napake ampak je bila napaka samo še za senzor kisika-lambda sonda.
Ko je avto mrzel se to ne dogaja ko pa je segret pa mu padejo obrati in nato ugasnejo in se prižgejo vse kontrolne lučke.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr jun 04, 2008 1:36 pm

Po tvojih navedbah bi naj šlo za senzor absolutnega pritiska, ki drži razmerje bencina in zraka (1:13,7). Le-ta je na sesalnem kolektorju, ima ga Copex d.o.o. za ene 40€. Jezi me, ker se vsi sklicujete na odčitke diagnostike. Na diagnostiko se je treba spoznati in jo znati uporabljati. Proxxia nima referenčne vrednosti, to je še enega senzorja in lahko meritev senzorja in dejansko stanje zelo odstopa. Pokaže pa, če senzor ni aktiven ali če kaže npr občuten odklon. Lambda sonda drži do enen 160 kkm, potem oslabi ali ji prebije startno kurjavo. Kontrolirajo jo s parametri, tako hitrost vzorčenja kot odzivnost, redko kdo na PSA to obvlada. Če AbsolutePressureRegulator nagaja, lambda sonda ne more obvladati izpuha zaradi preveč ali premalo bencina in javlja napako?
 
Uporabniški avatar
zore
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: So jan 07, 2006 10:18 pm
Kraj: hrastnik

Napisal/-a zore Sr jun 04, 2008 5:52 pm

Ali je to ta konektor ki je privijačen na spodnji sliki ker tega sem zamenjal in sedaj ne kaže več napake. Vendar me pa zanima kaj je tisto zraven konetorja ker se mi zdi da bi še na en priključek moral biti šlaufek ker ko je avto vžgan se mašina vrti pod malo večjimi obrati ker tam skozi vleče zrak če pa s prstom pokrijem tisto potem so obrati normalni zato sem začasno dal še kar en čep gor.
Naj povem še da je poraba ZELLLOOO prevelika ko gledam mi kazalec vidno pada.

Slika
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr Sr jun 04, 2008 6:53 pm

kolegu je prejšn tedn avto isto delou. med vožno cukal pa ko je spustu gas je avto crknu. zamenjat je mogu par cevk, sicer ne vem katere ampak avto zaj normalno dela.
 
Uporabniški avatar
zore
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: So jan 07, 2006 10:18 pm
Kraj: hrastnik

Napisal/-a zore Sr jun 04, 2008 6:57 pm

Bi te prosu če bi se pr kolegu pozanimal katere cevke je menjal.
lp
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr jun 04, 2008 8:30 pm

Podtlačni regulator je ta s kvadratnim konektorjem. Če ga odviješ je na njem O-ring zelene barve, ki mora biti nepoškodovan. Očitno ti na tisti začepljeni luknji neka cev manjka, vprašaj na servisu ali poglej sorodni avto ali si poišči v Haynesu. Moj Citroen ima isti regulator, motor je pa popolnoma drugačen (3.0/24V)
 
Uporabniški avatar
zore
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: So jan 07, 2006 10:18 pm
Kraj: hrastnik

Napisal/-a zore Sr jun 04, 2008 8:48 pm

tisti konektor katerega si mi omenil in ima zeleni O-ring sem že zamenjal in tisti sedaj deluje pravilno ker mi na testerju ne pokaže več napake za tlačni regulator pri starem regulatorju pa mi jo je. Samo zanima me za tisto cev iz kje pride ki mi manjka.
lp
 
Uporabniški avatar
zore
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: So jan 07, 2006 10:18 pm
Kraj: hrastnik

Napisal/-a zore Če jun 05, 2008 12:22 pm

Sem že rešil problem tam ne pride nobena cev ampak gumijasti čep da ne vleče zraka notri.
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr Če jun 05, 2008 3:05 pm

pol je res nekje vlekl fouš zrak. ki je največkrat vzrok teh napak pa se menja vse drugo sam tistega ne kar je res narobe
 
Uporabniški avatar
zore
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: So jan 07, 2006 10:18 pm
Kraj: hrastnik

Napisal/-a zore Če jun 05, 2008 6:49 pm

Me pa zanima če je možno da bi se zaradi tega zvišala poraba ker mi je vleklo fouš luft?
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr Če jun 05, 2008 8:49 pm

ja pomoje zna tut to bit vzrok. čeprou je ena malenkost loh še dost drugih stvari zarad nje slabo dela
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če jun 05, 2008 10:25 pm

Tesnost MAP senzorja je bistvena za natančno doziranje bencina. Itak boš sam pogruntal, da veliko manj žre in da je motor polno odziven.
 
Uporabniški avatar
zore
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: So jan 07, 2006 10:18 pm
Kraj: hrastnik

Napisal/-a zore Pe jun 06, 2008 10:20 am

A MAP sentzor je potem tisto kr sm obkrožil?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe jun 06, 2008 10:38 am

Ne, MAP senzor ima konektor
Priponke
map.jpg
map.jpg (4.57 KiB) Videno 3094 krat
 
Uporabniški avatar
zore
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: So jan 07, 2006 10:18 pm
Kraj: hrastnik

Napisal/-a zore Pe jun 06, 2008 10:40 am

tega sem že prej menjal vendar avto še kar pije ko žolna :?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 9 gostov