Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
paskvale
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Če jul 21, 2005 8:54 pm
Kraj: Liberty City

Problem: AMZS nateg - zavore fuč

Napisal/-a paskvale To jun 10, 2008 6:52 pm

Moja težava se vleče že kar nekaj časa. Pred točno enim mesecem sem zaupal avto v popravilo Amzsjevim "strokovnjakom" in do danes se mi je zdelo, da so v redu popravili. Gre se za to, da se zavorni cilinder (ne vem če je izraz pravilen) - zadnje desno kolo, ne vrača v začetno lego in drsa. Danes, ko sem se vrnil iz službe (15 km) pa je pošteno prijelo - felgna se je segrela tolk, da se je radkapna prijela nanjo + bremza prime občutno slabše (in nekje na polovici pedala). Problem z zavornim cilindrom se je sicer že pojavljal, vendor so na AMZs rekli, da so ga odpravili ( 2 uri dela + menjava zavorne tekočine = 120 €). Kaj naj sedaj naredim? Prilagam sliko, obkroženo je tist, kar zafrkava. Avto - Lantra 1999 letnik.

Pa hvala za konstruktivne nasvete.

:evil: :twisted: :evil:
Priponke
xxx.jpg
Pod tem se skriva bat
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga To jun 10, 2008 6:59 pm

Če j to zadna čeljust zna zajbavat tut vzmet za ročno zavoro, če je pa batek zaribu pa sledi demontaža klešč. Razdre se čeljust, batek vzame ven, se ga z dolgim in ozkim brusnim paperjem prebrusi, zapolira. Očisti se tudi njegovo ležišče v čeljusti... To se premiga in podmaže ter sestavi skupaj. Delaj po paru ;) Namaži tudi vodila z mastjo in ležišča ploščic. Zakaj pa bremza ne prime je pa verjetno vzrok pri prežganih ploščicah, ki so zdej sam še za v smeti ;)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Napisal/-a aklan86 To jun 10, 2008 7:00 pm

Ja kaj le? Imaš račun od prejšnega posega? Idi tja, pa povej da so za en k. zrihtal pa naj še enkrat zrihtajo. Če pa nočejo pa vprašaj koliko dajo garancije za delo in rezervne dele. Če nič potem na ZVP. V glavnem probaj se lepo zmenit. Če drugega ne ti naj dela pri novem posegu ne obračunajo.
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Napisal/-a fare To jun 10, 2008 7:22 pm

Račun pa reklamacija.
lp
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak To jun 10, 2008 7:28 pm

Imel sem skoraj identičen problem pri istih mojstrih, le da sem imel zadaj bobne.
Težava je bila v zarjaveli zajli ročne zavore. Zadnje zavore se niso nikoli sprostile do konca. Stran vržen denar in čas, ker se mojstrom se ne ljubi odkrivati vzrokkov okvare.
LP
 
Uporabniški avatar
paskvale
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Če jul 21, 2005 8:54 pm
Kraj: Liberty City

Napisal/-a paskvale To jun 10, 2008 8:12 pm

Ja, brez skrbi, da imam račun. 125,19 € so mi zaračunal. Se bom šel jutri pričkat, če pa ne bodo imeli posluha, jih bomo pa javno linčal :)
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Napisal/-a aklan86 To jun 10, 2008 8:58 pm

To jih že tako ali tako :-P
 
Uporabniški avatar
paskvale
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Če jul 21, 2005 8:54 pm
Kraj: Liberty City

Napisal/-a paskvale Sr jun 11, 2008 11:51 am

Sem bil na AMZS - so bili zelo korektni. Zastonj so mi pregledali zavore (1 ura dela) in ugotovili, da je problem v zavornem cilindru (baje sem do sedaj 1. Hyundaist s to težavo) in ne v tistem, kar so oni popravili. Zaračunal mi niso vseeno nič. Moram pa dobiti nekje rabljen zavorni cilinder, ker pride nov čez 200 €.

ADM - lahko zakleneš
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jun 11, 2008 11:59 am

paskvale je napisal/-a:Sem bil na AMZS - so bili zelo korektni. Zastonj so mi pregledali zavore (1 ura dela) in ugotovili, da je problem v zavornem cilindru (baje sem do sedaj 1. Hyundaist s to težavo) in ne v tistem, kar so oni popravili. Zaračunal mi niso vseeno nič. Moram pa dobiti nekje rabljen zavorni cilinder, ker pride nov čez 200 €.

ADM - lahko zakleneš


Avtoodpad in poišči tak avto, pa menjaj vse skupaj (komplet klešče). Cene na odpadih so od 15 do 50 evrov.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr jun 11, 2008 1:50 pm

Poglej pri Potokarju za Budweg aftermarket ponudbo.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jun 11, 2008 2:25 pm

paskvale je napisal/-a:Sem bil na AMZS - so bili zelo korektni. Zastonj so mi pregledali zavore (1 ura dela) in ugotovili, da je problem v zavornem cilindru (baje sem do sedaj 1. Hyundaist s to težavo) in ne v tistem, kar so oni popravili. Zaračunal mi niso vseeno nič. Moram pa dobiti nekje rabljen zavorni cilinder, ker pride nov čez 200 €.

ADM - lahko zakleneš


Vse lepo in prav.....ampak nisi edini :) Poznam še nekoga z enako težavo.....tudi on je menjal cilindre in zdaj je mir.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Če jun 12, 2008 12:32 am

Preveri prej, da ni gumijasta zavorna cev zamašena. Noter spusti pritisk, ven pa ne gre.

Lp
 
Uporabniški avatar
paskvale
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Če jul 21, 2005 8:54 pm
Kraj: Liberty City

Napisal/-a paskvale Če jun 12, 2008 7:29 am

Hvala vam za uporabne informacije. Samo tole s Potokarjem - na internetu ne moreš iti v trgovino, če nisi prijavljen. Sploh ne moreš videti kaj se prodaja, niti akcij. Prijavijo se pa lahko le podjetja....kako naj torej vem ali ima Potokar kaj zame (razen če grem k njemu)?
 
Uporabniški avatar
dskrab
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Sr maj 04, 2005 10:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dskrab Če jun 12, 2008 7:42 am

paskvale je napisal/-a:Hvala vam za uporabne informacije. Samo tole s Potokarjem - na internetu ne moreš iti v trgovino, če nisi prijavljen. Sploh ne moreš videti kaj se prodaja, niti akcij. Prijavijo se pa lahko le podjetja....kako naj torej vem ali ima Potokar kaj zame (razen če grem k njemu)?



Pokličeš jih ane. Telefon pa valda, da imajo.
Sej nimaš kej! Tko je pa nč drugač!

It`s not just JDM. It`s a LIFESTYLE !
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jun 12, 2008 8:14 am

Potokar ima v btc-ju štacuno in če prideš zjutraj, pa dela nima v tej štacuni (ima ga pa v skladišču), ti ga do popoldne ali do naslednjega dne sigurno prinese v štacuno, tako da ga lahko dobiš v enem dnevu. Pa še dost prijazni so in cene imajo ugodne.

Drgač imaš pa še a-net, motomat, samming, gama center, euroton, ...

Polno je teh štacun in v veliki večini dobiš kar nekaj robe na enem mestu.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če jun 12, 2008 8:34 am

Ta del imaš tudi na Vrhniki www.bmc.si kot lahko vidiš iz njihovega kataloga:
http://web.isosteer.nl/WCUS/default.asp ... 0265&WKEY=[65534:-2143180265]
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če jun 12, 2008 9:29 am

paskvale je napisal/-a:Sem bil na AMZS - so bili zelo korektni. Zastonj so mi pregledali zavore (1 ura dela) in ugotovili, da je problem v zavornem cilindru (baje sem do sedaj 1. Hyundaist s to težavo) in ne v tistem, kar so oni popravili. Zaračunal mi niso vseeno nič. Moram pa dobiti nekje rabljen zavorni cilinder, ker pride nov čez 200 €.

ADM - lahko zakleneš


bo kr da si drugi, ker sm mel js isti problem in isto na lantri.

zadaj je bil na levi strani batek čist rjav in en od obeh drsnih pinov tut.

js sm se tega kr sam lotu, tko, da sm zadevo razdru in pošmerglal orng najprej z grobim pol pa z vse bolj finim šmerglom dokler ni blo skor k novo :lol:

pol pa mal bakrene masti in maš novo.

zanimiu pa, kok stane tak poseg, se kr mal boljš počutm, da sm tak mojstr, da is sam delam jobe za 100e+ :lol: :lol:

drgač je pa to zarad soli pozim. mal poglej še zgornjo kapo na amortizerju na tej strani, ker men se je odtrgala pr lantri. ni lih prijeten občutek ko se ti kapa amortizerja odtrga ko pregnije.. :)
 
Uporabniški avatar
paskvale
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Če jul 21, 2005 8:54 pm
Kraj: Liberty City

Napisal/-a paskvale Če jun 12, 2008 9:49 am

Voith - torej bi znal celo sam popraviti? Praviš, naj z brusnim papirjem pošmerglam bat. Ampak, ven ga gleda komaj par mm.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če jun 12, 2008 11:22 am

Ne se hecat, bati in cilindri se nikakor ne smejo šmirglati. Morebiti z vodobrusnim št. 2000 počasi in na fino. Zavore niso predmet zajebancije. Pri BMC ne verjamem, da je cela čeljust tako draga, da je ne bi zmogel. Za dosti avtomobilov gumice niso več na voljo zaradi varnosti. Če bi povzročil nesrečo s smrtnim izidom in da te na izrednem tehničnem pregledu dobijo pri taki murkslariji, si le predstavljaj težave.
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Če jun 12, 2008 11:35 am

paskvale je napisal/-a:Voith - torej bi znal celo sam popraviti? Praviš, naj z brusnim papirjem pošmerglam bat. Ampak, ven ga gleda komaj par mm.


Batek potegneš ven, in ga potem s finim vodobrusnim očistiš, če pa je rja globoka, potem pa najdi raje drugo čeljust. Gumice sem jaz dobil v prvi trgovini z avtodeli. Jaz sem sicer razstavljal čeljust brez veze, kot sem napisal je bila pri meni zamašena cevka, zato mi ni vračalo batka.

Probaš lahko tako, da odviješ nipelj za zračenje. Če se potem batek brez upiranja premakne noter, je težava v cevki. Pričakuj da bo iz nipla steklo nekaj olja, ki ga ne smeš dobiti na barvane dele avta.

Ni se dobro vozit z eno zavoro ki se pregreva, saj ti bo zavrelo olje in bo šel pedal do poda v prazno (boš moral pumpat, če boš hotel ustavit)

Kar se prometne tiče. A ni tako, da ti še vedno ostane drugi par zavor (v tem primeru prednje?). Pa tudi lučka za premalo olja bo posvetila prej.

Lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov