Poglej odgovor od joztom-a. To je večinoma problem pri novejših tu motorjih kateri imajo jermenico z gumo. Ta dobi zračnost in se začne vrteti. Posledica je da cvili in v najslabšem primeru alternator ne polni dovolj.Dancy je napisal/-a:Jaz mam isti problem, sam da se to dogaja pri peugeotu 307 cc. Mogoče kdo ve kaj bi blo tuki narobe, k na servisu ne znajo ugotovit kaj je
joztom je napisal/-a:Megane ima enako jermenico, le da za Megana stane 202€, za PSA pa 55€. To imajo zdaj skoraj vsi avti. Ta paravi serviser se tega loti s kredo in ocahna pozicijo gredi in tekalne površine. Po zagonu še enkrat pogledaš.
joztom je napisal/-a:Vse je možno, včasih je razlog jermenica pogona assist opreme, ki začne na glavni gredi zaradi preperele gume spodletavati. To je značilnost XU motorjev, zato se jih v fazo prasviloma daje z ročno zavarjeno preverjeno jermenico.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov