Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Svizec:)
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: To jul 29, 2008 8:14 am

avto močno kadi

Napisal/-a Svizec:) Sr okt 01, 2008 8:42 pm

Pozdravljeni!

Imam resen problem :twisted: avto kadi kot star traktor!!
Pred kratkim je bila glava motorja sneta ventili so bili zbrušeni ,menjani tefloni,ter ostala tesnila.Avto je čez 150Km pričel močno kaditi-belo moder dim (kuri olje)
Olje in voda se ne mešata ni nobene emulzije.Motor je 1.5 16v bencin-Mazda :shock:
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Sr okt 01, 2008 9:06 pm

Očitno je spet oz. že prebilo tesnilo glave.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Sr okt 01, 2008 9:14 pm

Pozdravljeni
Predvidevam da je bila glava motorja pravilno privita........ in tesnilo kvalitetno. V vsakem primeru pa morate še enkrat sneti glavo motorja.
Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr okt 01, 2008 9:21 pm

V čem je sploh bil point da se je prvič menjalo tesnila in teflone?

Se je ob menjavi teflonov menjalo tudi vodila ventilov?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: avto močno kadi

Napisal/-a sašo5 Sr okt 01, 2008 9:29 pm

Svizec:) je napisal/-a:Pozdravljeni!

Imam resen problem :twisted: avto kadi kot star traktor!!
Pred kratkim je bila glava motorja sneta ventili so bili zbrušeni .....


....vse delo je bilo zaman, če ni bila še glava v "v mašini"......(obvezno je treba "glavo" potegnt" oz. preverit na "drepanku")
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Re: avto močno kadi

Napisal/-a monster_d Sr okt 01, 2008 10:42 pm

sašo5 je napisal/-a:
Svizec:) je napisal/-a:Pozdravljeni!

Imam resen problem :twisted: avto kadi kot star traktor!!
Pred kratkim je bila glava motorja sneta ventili so bili zbrušeni .....


....vse delo je bilo zaman, če ni bila še glava v "v mašini"......(obvezno je treba "glavo" potegnt" oz. preverit na "drepanku")


Eni rajsi prisparajo 20eurov pa pol se enkrat dajo denar za demontazo glave, upam da v tem primeru ni sparal.
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Če okt 02, 2008 5:18 am

vrjetno niste glave zbrusli al pa vsaj preverili če je ravna
 
Uporabniški avatar
Svizec:)
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: To jul 29, 2008 8:14 am

Napisal/-a Svizec:) Če okt 02, 2008 5:13 pm

Hm ja glava je bila privita po navodilih iz avtodate tesnila pa so bila elring-ova
primaterialu ni bilo kaj za šparat ker mislim da so ta tesnila kar kvalitetna? ali pač?
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Če okt 02, 2008 5:22 pm

saj ni problem v tesnilu,problem je v tem,če ste glavo zravnali.
če je glava rahlo zvita,nebo tesnilo nobeno tesnilo(kakršnekoli znamke)
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Če okt 02, 2008 6:45 pm

O brušenju glave pa ne duha ne sluha ...
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Če okt 02, 2008 8:10 pm

Strokovnjak je napisal/-a:O brušenju glave pa ne duha ne sluha ...


ja saj,pomoje je to problem
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Če okt 02, 2008 9:40 pm

Pozdravljeni
Ja mogoče sem narobe razumel, v prvem postu je pisalo, da so bili urejeni ventili in zamenjani tefloni in samoumnevno je da je bila glava poravnana "brušena". Tako sem sklepal, da je bila narobe previta ( preveč, premalo ali po napačnem vrstnem redu ) ali pa domače tesnilo, ker je dejstvo da je tesnilo spet zanič.
Torej v koliko niste sam opravljal posega v motor peljite nazaj mojstru, ki je to delal.
Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če okt 02, 2008 9:41 pm

Ali pa druga zgodba.....avto se je pošravfal zaradi tega ker je pil olje....zanič so bili tefloni in vzela se je glava dol.

Pri menjavi teflonov se ni preverlo zračnosti vodil ventilov, le ta so bila izrabljena tako da ventil pleše po vodilo in tako uniči teflone. Če v takem primeru mennjaš samo teflone bo avto slej kot prej spet začel kadit.....guma na teflonu je kot nova dost prožna da se plesanju ventila podaja.....ob parkratnem segretju na delovno temparaturo in kopanju v olju pa le ta malo otrdi in avtek začne veselo pit olje.....
Zato sem tudi v prejšnem postu vprašal zakaj je sploh bilo šravfano oz. zakaj se je snela glava.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Svizec:)
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: To jul 29, 2008 8:14 am

Napisal/-a Svizec:) Pe okt 03, 2008 8:02 am

Ja sem vprašal mojstra če je dal glavo ravnat pa je rekel če ni bil motor pregret potem ni potrebno glave ravnat pa tudi pri toplem motorju niglave odvijal da je nebi zvilo.Kaj se pa tiče vprašanj zakaj je bilo potrebno glavo dol jemat pa lahko povem da je jermen preskočo (za tri zobe)pa je uničlo teflone -jih vsaj poškodovalo tako da je smotrno da se nardilo tudi to,kaj se pa tiče vodil ventilov pa nimajo nobene pretirane zračnosti-ventil v vodilu se ne premika po horizontali.Hja tako da semo prišli do zaključka da je glava zvita ali da je tesnilo popustilo,ker ko odvijem svečke so vse štiri črne -sajaste. :?
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Pe okt 03, 2008 8:28 am

Svizec:) je napisal/-a:Ja sem vprašal mojstra če je dal glavo ravnat pa je rekel če ni bil motor pregret potem ni potrebno glave ravnat pa tudi pri toplem motorju niglave odvijal da je nebi zvilo.Kaj se pa tiče vprašanj zakaj je bilo potrebno glavo dol jemat pa lahko povem da je jermen preskočo (za tri zobe)pa je uničlo teflone -jih vsaj poškodovalo tako da je smotrno da se nardilo tudi to,kaj se pa tiče vodil ventilov pa nimajo nobene pretirane zračnosti-ventil v vodilu se ne premika po horizontali.Hja tako da semo prišli do zaključka da je glava zvita ali da je tesnilo popustilo,ker ko odvijem svečke so vse štiri črne -sajaste. :?



:lol: :lol: :lol:

Pa kje najdete take majstre? Glava se vedno ali poravna, ali pa vsaj preveri, če je zvita....in ne glede na to, ali je bil motor pregret ali ne...

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
rnisan
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: So feb 09, 2008 11:51 pm

Napisal/-a rnisan Pe okt 03, 2008 10:09 pm

Svizec:) je napisal/-a:Ja sem vprašal mojstra če je dal glavo ravnat pa je rekel če ni bil motor pregret potem ni potrebno glave ravnat pa tudi pri toplem motorju niglave odvijal da je nebi zvilo.Kaj se pa tiče vprašanj zakaj je bilo potrebno glavo dol jemat pa lahko povem da je jermen preskočo (za tri zobe)pa je uničlo teflone -jih vsaj poškodovalo tako da je smotrno da se nardilo tudi to,kaj se pa tiče vodil ventilov pa nimajo nobene pretirane zračnosti-ventil v vodilu se ne premika po horizontali.Hja tako da semo prišli do zaključka da je glava zvita ali da je tesnilo popustilo,ker ko odvijem svečke so vse štiri črne -sajaste. :?


Meni je tudi jermen preskoču, avto ni zakuho, glava se je pa vseeno dala ravnat...
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko So okt 04, 2008 6:23 am

če je že razdiral bi vsaj lahko preveril kako in kaj je z glavo
:? joj joj joj
pelji mu ga nazaj in naj ti popravi tako kot mora,ali pa še boljše,pelji k drugemu mehaniku in naj on poravna račun
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak So okt 04, 2008 8:15 am

Potemtakem se čudim, da ni nazaj namestil kar starega tesnila glave. Jaki majstri, res! :jao: Mimogrede, sedaj bo obvezno treba menjati še vijake od glave, če jih niste že prej ...
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga So okt 04, 2008 9:41 am

jermen preskoču -> uničlo teflone? :?: in to za tri zobe, kaj pa ventili? se pri tem motorju ne srečajo? Sicer mi pa ni jasno kaj imajo tefloni veze pri motorju iz faze :roll:
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
Svizec:)
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: To jul 29, 2008 8:14 am

Napisal/-a Svizec:) So okt 04, 2008 6:47 pm

T.i. poznavalec foruma povej mi kaj se dogaja pri drugem taktu motorja.Motor stiska mešanco kisika in goriva in kaj se zgodi ko pride do zgornje mrtve točke vžig a ne.Če upoštevamo dejstvo da je jermen preskočo za tri zobe to pomeni ,da skoraj vso kompresijo porine skozi še odprte ventile-vodila nakoncu pa tudi teflone a ne :!:

Lep pozdrav :D pa brez zamere
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov