Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
the_red
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Ne mar 23, 2008 1:03 pm
Kraj: LJ

Lancer ne gre tako

Napisal/-a the_red Po dec 22, 2008 5:45 pm

Imam majhen problemček s svojim Lancerjem (letnik 1997, 1.3 motor 4g13, 55kw, realnih 120kkm) . Sicer gre zelo dobro, a se mi zdi da ima dokaj visoko porabo, pa ga niti ne preganjam preveč. Se mi pa zdi, da ne gre tako kot bi moral. Poleg tega je navor v nizkih obratih slab. Če nas je v avtu 5, je speljevanje že na ravni cesti mučno. Imam občutek, kot bi se med speljevanjem avto ugasnil in prižgal nazaj (malo pretirano, a je podoben občutek). Res je, da je le 75 konjev, a bi moral iti bolje. Na avtocesti je pri okoli 165 konec zabave. Moti me tudi to, da ko pri konstantni hitrosti v višji prestavi (recimo 120 v peti) pohodim gas v peti glasno ropota kot dizel. Zamenjal sem že svečke, kable, razdelilno kapo pa ni nič bolje, pa še ventile so mi na servisu naštelali. Vrti se tudi zelo nerad. Nad 5000 je že muka, blokada pa je skoraj misija nemogoče. Micike so sicer moje področje, tu pa je moje znanje odpovedalo ;)

Namen imam še nastaviti vžig, drugo pa že ne vem kaj bi bilo Mogoče kdo od vas ve ?

P.S.: aja, pa v prostem teku se mi zdi da ko dam gas in ga spustim nekam počasi padajo obrati nazaj do prostega teka.
Zadnjič spremenil the_red, dne Sr jan 07, 2009 7:04 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Briši, ide Micubiši !!!
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po dec 22, 2008 6:34 pm

pomoje je zamorjen...kak ga voziš?
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
burka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: Ne maj 29, 2005 8:54 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a burka Po dec 22, 2008 6:51 pm

Pomoje tut...privosci mu eno dinamicno turo po avtocesti...
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr Po dec 22, 2008 7:47 pm

če ga ne more spravt na obrate. je lepo napisano. zamašen filter goriva,omejen dovod goriva, preskočil jermen, slaba črpalka goriva.....
 
Uporabniški avatar
the_red
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Ne mar 23, 2008 1:03 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a the_red Po dec 22, 2008 9:05 pm

Vozim ga ''dinamično'', a še zmeraj daleč od dirkanja. 8,4 litra (zadnji tank) se mi zdi preveč za 1.3 motor. Prejšnja lastnica je bila starejša in je seveda verjetno vozi počasneje. Vendar bi to v 20000kilometrih, odkar ga mam, moral to odpraviti ;)

Malo sumim jermen, vendar ne vem kako se vozi avto s tako težavo ;) Prvo bom dal nastaviti vžig, potem pa naprej ;)
Briši, ide Micubiši !!!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po dec 22, 2008 9:56 pm

Tipična napka, prerevna mešanica. Vsako strokovno uho popizdi, če sliši dizelj zvok, torej po domače klenkanje. Trmasti ta tvoj avto še ni preplozal glave, kar je sreča. Če imaš fergazer je sistem za obogatitev pokvarjen, včasih smo temu rekli ajnšpric diza. Če imaš novejši motor, npr kot verjetno PonyLs (Hyundai) je podtlačni regulator pokvarjen ali LMMM, kar pač ima, nemudoma ga zamenjaj ali poskusi z zamenjavo drugega na posodo. Potem bo potegnilo ko 300mater in en liter manj žrlo. v TecDocu ne najdem sistema, ki je vgrajen, če je to Lancer VI je injection, ker vidim Lambda sondo. Vsekakor glej v opisani smeri. Če ne boš ukrepal, ti bo šla glava motorja.
 
Uporabniški avatar
the_red
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Ne mar 23, 2008 1:03 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a the_red Po dec 22, 2008 10:07 pm

Lancer VI je ja (ne evo VI da ne bo pomote), MPI, motor je mislim da podoben kot v ponyju (4g13), s tem da je zrcaljen (motor na sovoznikovi strani, menjalnik na voznikovi). Nekaj stvari je vseeno drugačnih. Lmm misliš tisti za zračnim filtrom? Tega sploh nima :?
Briši, ide Micubiši !!!
 
Uporabniški avatar
GoGo
Uporabnik
 
Prispevkov: 807
Pridružen: Sr okt 13, 2004 9:34 am
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a GoGo Po dec 22, 2008 10:17 pm

Malo off: v službi imamo nekaj lancerjev 1.6 (mislim da ima 72 kw), pa je avto ekstremno len za to konjenico. Pa ne mislit, da se jih špara in bi bili kakorskoli zamorjeni... Poraba pa okrog 9-11 litrov, mešano relacija, mesto, avtocesta...

Se mi je kar malo zamerila micka zaradi tega...
Lep dan!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po dec 22, 2008 10:25 pm

Čudna poraba, jaz imam 3l mašino, pa ga nespravim nad 10l porabe, je škoda gum in visokih kazni.
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Po dec 22, 2008 10:30 pm

joztom je napisal/-a:Čudna poraba, jaz imam 3l mašino, pa ga nespravim nad 10l porabe, je škoda gum in visokih kazni.


Se opravičujem za OT. Kateri avto pa imaš :D

LP
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po dec 22, 2008 11:13 pm

Citroen je na sliki v avatarju, motor je ES9JR, enak je v Peugeotu 406 coupe, poraba 8,5 AC, 11 mesto, povprečno tik pod 10. npr 570km in 55 litrov v tank.
Zadnjič spremenil joztom, dne To dec 23, 2008 11:30 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To dec 23, 2008 10:05 am

4g13 je stari motor na fergazer(sicer električni)ali pa enotočkovni "singl point injection")MPI so bili 1.5 motorji(4g15) ampak zna bit en in drugi zelo potraten - sedaj, po tvojih navedbah 8.4 niti ni pretirano - 165km/h je pa tudi "polna kapa"..........resno pa poglej vžig: 4 stopinje in nič več, pa če ima vplinjač, še zmes 1.5, če je pa enotočkovni vbrizg, potem ima tudi lambdo in j**e le ta; imaš pa tudi EGR venti, potrebno ga je ščistit, lahko pa tudi diza, kot je Joztom povedal....

P.S. LMM-A nima, če je pa podtlačni ventil pokvarjen, pa cuka.......
 
Uporabniški avatar
the_red
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Ne mar 23, 2008 1:03 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a the_red To dec 23, 2008 2:08 pm

100% je ECi Multi ( Mitsubishijeva oznaka za MPi). Je pa star motor kot svet ja, le elektronski vbrizg so mu dodali in ga obrnili naokoli :lol: Zakaj naj bi bil vžig samo na 4 stopinje? Po Coltmania forumu sem bral da naj bi bil 5 +-2 in isto v workshop manualu, najbolje je menda 7°, nekateri so pisali, da pod 5 sploh ne vžgejo. :? Skratka vsi priporočajo večjo. Sam trenutno sploh ne vem kako imam nastavljenega; bom ga dal na servis ker nimam za to primernega orodja (stroboskopska lučka/tester)

Podtlačni ventil oziroma MAP senzor ima. Če bi bil pokvarjen bi mi ja verjetno svetila lučka za motor na armaturki. Isto za lambdo :?:
Briši, ide Micubiši !!!
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To dec 23, 2008 2:35 pm

the_red je napisal/-a:100% je ECi Multi ( Mitsubishijeva oznaka za MPi). Je pa star motor kot svet ja, le elektronski vbrizg so mu dodali in ga obrnili naokoli :lol: Zakaj naj bi bil vžig samo na 4 stopinje? Po Coltmania forumu sem bral da naj bi bil 5 +-2 in isto v workshop manualu, najbolje je menda 7°, nekateri so pisali, da pod 5 sploh ne vžgejo. :? Skratka vsi priporočajo večjo. Sam trenutno sploh ne vem kako imam nastavljenega; bom ga dal na servis ker nimam za to primernega orodja (stroboskopska lučka/tester)

Podtlačni ventil oziroma MAP senzor ima. Če bi bil pokvarjen bi mi ja verjetno svetila lučka za motor na armaturki. Isto za lambdo :?:

Aha.....večtočkovni vbrizg torej, pa 12ventilov.......(kako so le naštelani?)...saj 5 +-2 je najbolje 4, imel sem dve desetletji nazaj ponya 1.5 in je najbolje delal na tem predvžigu...(če se spomnim prav je bila to nstavitev za "blaifrei" bencin na supera 98 je bilo verjetno res 7 stopinj.......vendar ne igra vloge(le za klenkanje se gre) .....praviš, da počasi padajo obrati......verjetno treba dejansko v smeri vbrizga/lopute pogledat..........

Pa za lambdo niti ni mus, da sveti rumena lučka na armaturi....
 
Uporabniški avatar
the_red
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Ne mar 23, 2008 1:03 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a the_red To dec 23, 2008 4:11 pm

Dušilno sem že spucal, ventili so tudi bili nastavljeni pred približno pol leta. Obrati res čudno padajo. Do cirka 2000 takoj, potem pa počasneje leze do prostega teka. Kot bi ga nekaj zadržalo da še zmeraj držim gas, čeprav ga ne :?
Briši, ide Micubiši !!!
 
knuspi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Pe avg 25, 2006 11:20 pm

Napisal/-a knuspi To dec 23, 2008 4:58 pm

Za pravtako počasno padanje obratov(pri menjavi brzine recimo) je bilo pri 1.6 lancerju krivo počeno tesnilo sesalnega kolektorja. Drugače pa z zmogljivostjo ni bilo težav.
 
Uporabniški avatar
the_red
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Ne mar 23, 2008 1:03 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a the_red To dec 23, 2008 8:21 pm

To pa možno, ker so mi ga sčistili nazadnje na servisu, pa so vetjeno dali nazaj starega, čeprav dvomim. Je pa itak tole zdaj postavljeno na stranski tir. Danes je začela umirati sklopka. :evil: Je 130€ veliko za LUK cel komplet (košarica, lamela, ležaj) iz ebaya (s poštnino vred)?
Briši, ide Micubiši !!!
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 To dec 23, 2008 9:03 pm

the_red je napisal/-a:To pa možno, ker so mi ga sčistili nazadnje na servisu, pa so vetjeno dali nazaj starega, čeprav dvomim. Je pa itak tole zdaj postavljeno na stranski tir. Danes je začela umirati sklopka. :evil: Je 130€ veliko za LUK cel komplet (košarica, lamela, ležaj) iz ebaya (s poštnino vred)?

ne
 
Uporabniški avatar
the_red
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Ne mar 23, 2008 1:03 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a the_red To dec 23, 2008 10:36 pm

Potem bom kar to kupil. :) Hvala vsem za pomoč in nasvete zaenkrat. :pivo
Briši, ide Micubiši !!!
 
Uporabniški avatar
the_red
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Ne mar 23, 2008 1:03 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a the_red Sr jan 07, 2009 7:11 pm

No, nekaj vode se je preteklo od zadnjega posta... Vmes sem danes peljal avto na redni servis, kjer so mi sčistili Injektorje z ultrazvokom (če sem si prav zapomnil) . Avto gre zdaj veliko lepše, navor v spodnjem delu je zdaj zadovoljiv, pa še gaspedala ni treba več tako tišat ;)) Sklopka je bila dobra in me bo še nekaj časa spremljala :) Imeli ste prav, ko ste okrivili oskrbo z bencinom ;)
Briši, ide Micubiši !!!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost