
Namen imam še nastaviti vžig, drugo pa že ne vem kaj bi bilo Mogoče kdo od vas ve ?
P.S.: aja, pa v prostem teku se mi zdi da ko dam gas in ga spustim nekam počasi padajo obrati nazaj do prostega teka.
the_red je napisal/-a:100% je ECi Multi ( Mitsubishijeva oznaka za MPi). Je pa star motor kot svet ja, le elektronski vbrizg so mu dodali in ga obrnili naokoliZakaj naj bi bil vžig samo na 4 stopinje? Po Coltmania forumu sem bral da naj bi bil 5 +-2 in isto v workshop manualu, najbolje je menda 7°, nekateri so pisali, da pod 5 sploh ne vžgejo.
Skratka vsi priporočajo večjo. Sam trenutno sploh ne vem kako imam nastavljenega; bom ga dal na servis ker nimam za to primernega orodja (stroboskopska lučka/tester)
Podtlačni ventil oziroma MAP senzor ima. Če bi bil pokvarjen bi mi ja verjetno svetila lučka za motor na armaturki. Isto za lambdo
the_red je napisal/-a:To pa možno, ker so mi ga sčistili nazadnje na servisu, pa so vetjeno dali nazaj starega, čeprav dvomim. Je pa itak tole zdaj postavljeno na stranski tir. Danes je začela umirati sklopka.Je 130€ veliko za LUK cel komplet (košarica, lamela, ležaj) iz ebaya (s poštnino vred)?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost