Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
tomazek4567
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Če dec 25, 2008 4:42 pm

vztrajnik

Napisal/-a tomazek4567 So feb 14, 2009 9:44 pm

Lp Imam problem z 307 hdi2.0 110k.Problem se je pojavu na vztrajniku ki pri ugasanju avtomobila zapiska.Tako se vozim ze 6 mescov in je stvar nespremenljiva.Zanima me ali je to potrebno zamenjati.Kako ves kdaj gre uzrajnik proti koncu(ce sploh gre.Pri men je skozi ista pesem).Mene tisti pisk nič ne moti samo rad bi dobil informacijo kdaj je potrebno zamenjati vztrajnik.Avto ima 70000km
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Napisal/-a bizgec So feb 14, 2009 10:06 pm

Pri meni je piskal pri 56.000km-tedaj sem avto kupu.Piska še danes pri novem lastniku in ima že skor 100.000 več km kot tedaj.Dela bp in je moje mnenje,da pusti pri miru,dokler laufa.
 
tomazek4567
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Če dec 25, 2008 4:42 pm

Napisal/-a tomazek4567 So feb 14, 2009 10:10 pm

Hvala za odgovor imas prav pust pri mer dokler laufa se strinjam
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Napisal/-a bizgec So feb 14, 2009 10:17 pm

Enkrat sem o tem že pisal- P406 hdi,last IUV Vrhnika(žal pokojna firma) je mel okrog 450.000km z prvo sklopko in vztrajnikom.Je glih tko cvilu,so pa demontiral menjalnik,ker je zlomilo korpo od sklopke-seveda so pri tem vse zamenjal,kar je normalno.Ampak vztrajnik je še funkcioniral,tako,da si po mojem brez skrbi.Avto je bil pa služben,tko,da verjetno ni vozu samo en šofer :oops:
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii So feb 14, 2009 10:22 pm

bizgec je napisal/-a:Enkrat sem o tem že pisal- P406 hdi,last IUV Vrhnika(žal pokojna firma) je mel okrog 450.000km z prvo sklopko in vztrajnikom.Je glih tko cvilu,so pa demontiral menjalnik,ker je zlomilo korpo od sklopke-seveda so pri tem vse zamenjal,kar je normalno.Ampak vztrajnik je še funkcioniral,tako,da si po mojem brez skrbi.Avto je bil pa služben,tko,da verjetno ni vozu samo en šofer :oops:


Misliš košaro sklopke??? Korpa :lol:
E60 525dA M-Optic, 2005
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Napisal/-a bizgec So feb 14, 2009 10:30 pm

Ja,sem napisal bolj po domače.Se nisem mogu hitro spomnit pravega izraza.
 
tomazek4567
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Če dec 25, 2008 4:42 pm

Napisal/-a tomazek4567 So feb 14, 2009 10:34 pm

LP Bizgec . Pomojem res ja ker vztrajnik ne more kar razpast.Servisi samo silijo v to da bi menjal pa brez potrebe dat 700 eurov.SI iz okolice Ljubljane da poznas ta primer iz IUv
 
Uporabniški avatar
damek1a
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po jan 10, 2005 4:48 pm

Napisal/-a damek1a So feb 14, 2009 11:01 pm

ko smo že pri vztrajniku...
lahko kdo podrobneje opiše, kakšni so tipični znaki obrabe? In kje dobit čim ceneje to zadevo za VAG vozila? :D
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii So feb 14, 2009 11:26 pm

damek1a je napisal/-a:ko smo že pri vztrajniku...
lahko kdo podrobneje opiše, kakšni so tipični znaki obrabe? In kje dobit čim ceneje to zadevo za VAG vozila? :D



VAG vozila so sploh znana po skurjenih vztrajnikih.....rad crkne že pri polno naloženem avtu med premikom v rikverc....
E60 525dA M-Optic, 2005
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo So feb 14, 2009 11:58 pm

Ko je vztrajnik hin, se sliši ropot iz predela sklopke,ko motor deluje na prostem teku. Takrat je pod nujno potrebno vztrajnik zamenjat. Če pa tu pa tam malo zaropota med vožnjo,ko odvzameš in dodaš plin, ali pa med samim speljevanjem (le če ne ropota za vsako) pa ni nič narobe.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Ne feb 15, 2009 12:01 am

TrijoAdijo je napisal/-a:Ko je vztrajnik hin, se sliši ropot iz predela sklopke,ko motor deluje na prostem teku. Takrat je pod nujno potrebno vztrajnik zamenjat. Če pa tu pa tam malo zaropota med vožnjo,ko odvzameš in dodaš plin, ali pa med samim speljevanjem (le če ne ropota za vsako) pa ni nič narobe.

LP!


se pravi ko speljuješ malo "piska" - enakomeren pisk ( dodaš ali odvzameš plin) pri recimo 1100-1200 obrati ?
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne feb 15, 2009 12:42 am

Bolj se sliši kot nabijanje. Naprimer: Stojiš na mestu, daš v prvo in spelješ. Kako spuščaš sklopko in dodajaš gas, se sliši tako,kot da bi enkrat ali dvakrat udaril (sej ne vem kako bi opisal...kot neki udarec tam spredaj) po motorju. In ko prestavljaš iz prve v drugo tudi in iz druge v tretjo tudi. Med vožnjo pa v drugi (ali pa tretji) prestavi nabiješ gas do podna, potem gas popolnoma spustiš in ga na hitro še enkrat nabiješ v poden. Če se slišijo kakšni udarci (ki so zelo podobni poškodovanemu nosilcu motorja, le da se ne občutijo tako hudo), je to znak, da vztrajnik ni več nov ampak bo še en čas zdržal.
Da bi pa vztrajnik "piskal" pa še nisem slišal. A to "piskanje" se sliši tako,kot da bi drgnil kovino ob kovino?

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Ne feb 15, 2009 12:45 am

@TrijoAdijo: ne ne tko informativno vprašam, se je pa slišalo kot zvok turbine ampak pri zelo nizki obratih ( 1100-1300)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne feb 15, 2009 12:55 am

Ej, to pa ne bi vedel. Lahko pa da se je dejansko slišala turbina.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Napisal/-a bizgec Ne feb 15, 2009 8:20 am

[quote="tomazek4567"]LP Bizgec . Pomojem res ja ker vztrajnik ne more kar razpast.Servisi samo silijo v to da bi menjal pa brez potrebe dat 700 eurov.SI iz okolice Ljubljane da poznas ta primer iz IUv[/

Nisem iz okolice ljubljane-sem bil pa slučajno na servisu na vrhniki(seliškar),ko so mel omenjeni avto na dvigalu.quote]
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Ne feb 15, 2009 10:02 am

bizgec je napisal/-a:
tomazek4567 je napisal/-a:LP Bizgec . Pomojem res ja ker vztrajnik ne more kar razpast.Servisi samo silijo v to da bi menjal pa brez potrebe dat 700 eurov.SI iz okolice Ljubljane da poznas ta primer iz IUv[/

Nisem iz okolice ljubljane-sem bil pa slučajno na servisu na vrhniki(seliškar),ko so mel omenjeni avto na dvigalu.quote]


Pol bo moj DMF še dolgo cvilu :) oz. zdržal...

Evo zvok DMF... predstavljajte si, da se stvar zavrti hitreje... in kako zacvili...

http://www.youtube.com/watch?v=3ubtHYxc4NQ

LP.
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GorazdO Ne feb 15, 2009 10:10 am

Nekdo je spraševal po simptomih:
- cviljenje se da načeloma odpraviti s podmazovanjem (bakrena mast za zavore) - če prideš zraven seveda; nekateri proizvajalci uporabljajo "vzmetne" DMF, drugi take z batki - glej spodaj; a se prej al slej cviljenje vrne
- ko gre že hudo narobe, DMF ni več centriran - posledično trese,... vedno bolj,.. dokler avto ni več vozen (če že prej kaj ne odleti).

tomazek4567 je napisal/-a:LP Bizgec . Pomojem res ja ker vztrajnik ne more kar razpast.Servisi samo silijo v to da bi menjal pa brez potrebe dat 700 eurov.SI iz okolice Ljubljane da poznas ta primer iz IUv


Neumnost; vztrajnik seveda lahko razpade (vir: subaru-slo.net):
Slika
Slika
Od osmih batkov sta ostala cela le dva.
Slika
Eden od uničenih batkov,v notranjosti vidite vzmet,ki je srce mehanizma.
Slika
Posledice uničevanja so vidne na notranjem delu plate vztrajnika :shock:
Slika
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Ne feb 15, 2009 10:24 am

Uh... kriza... :shock:
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GorazdO Ne feb 15, 2009 10:35 am

Kar ja; k sreči se ga da nadomestit z navadnim vztrajnikom iz starejših letnikov. :D
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne feb 15, 2009 12:16 pm

pugi405 je napisal/-a:Pol bo moj DMF še dolgo cvilu :) oz. zdržal...

Evo zvok DMF... predstavljajte si, da se stvar zavrti hitreje... in kako zacvili...

http://www.youtube.com/watch?v=3ubtHYxc4NQ

LP.


Ja sam to je normalni zvok.. :D

Itak se pa vztrajnik ne preverja samo tako...s krožnim premikanjem,ampak tudi s preverjajnem zračnosti levo-desno ter gor-dol.
Nekje sem imel točni opis,kako se to dela, ampak ne najdem.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 4 gostov