Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Sklopka drsi:)

Napisal/-a imilet1 Sr mar 04, 2009 7:57 pm

Pozdravljeni.

Opazil sem da mi vcasih in to v 4. prestavi,ko pritisnem plin do konca sklopka malo drsi-obrati mi malo zrastejo in padajo,skratka nihajo...

Ker je pri mojem avtu-to je omega B 2,5 td kar precej stroskov pri menjavi sklopke,to je okrog 400 eur.Namrec imam hidravlicni potisni lezaj,ki stane okrog 180 eur in sklopka okrok 210 eur.Zanima me ali se splača dati obnoviti sklopko k sinterju in ali bi zadeva se spilala naprej?

avto ima realnih 305.000km z bmw-jevim motorjem...

LP
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr mar 04, 2009 8:15 pm

obnovljena je obnovljena,nova je pa nova in če je najbrž še prva zdržala 300000 km potem bo nova druga najbrž tudi,sinter ti bo pa samo lamelo obnovil katero boš zmontiral jutri ti bo pa košara počila.-Sicer pa 400€ ni velik glede na to da za večino novejših vozil košta tok samo dualmass vztrajnik ki pa kot vemo rad crkne.Tako da sklopko dol in najbolje z vzorcem po drugo in mislim da bi se z gotovinskim plačilom pri 400€ lahko zmenil vsaj za 10% popusta ki ti ga bo dal vsak trgovec.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr mar 04, 2009 8:16 pm

povej mi še kje si se zanimal za cene
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Sr mar 04, 2009 8:41 pm

ist trgovina...Slo pa je za sklopko KUH-a
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr mar 04, 2009 8:44 pm

Najbrž misliš QH??Daj mal več podatkov od avta ,grem jutri k Potokarju pa se pozanimam za dobro ceno če češ.
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Sr mar 04, 2009 9:20 pm

uuu super.

avto je opel omega B,letnik 2000.Motor je oznake X25DT oz. bmw-jew 6 cilindrski motor. Menjal bi sklopko,lamelo,potisni lezaj,kosaro.Jaz naj bi imel hidravlicni potisni lezaj...Najraje bi sachs ali luc...
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Sr mar 04, 2009 10:50 pm

I.S.T. ima najcenejše dele
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Če mar 05, 2009 7:07 am

ne vedno,je pa med najcenejsimi...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če mar 05, 2009 1:04 pm

abcabc je napisal/-a:I.S.T. ima najcenejše dele
Mogoče ampak QH je nula proti LUK,SACHS,VALEO-vsaj včasih so ble slabe sklopke.
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Če mar 05, 2009 2:39 pm

ce bom menjal,bom dal v vsakem primeru luk ali sachs...
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Če mar 05, 2009 2:44 pm

si hotu rečt sachs al pa valeo. luk je luk
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če mar 05, 2009 3:02 pm

Kaj luk je luk??Luk je lahko čebula ali pa je LUK proizvajalec sklopk!
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Če mar 05, 2009 3:13 pm

LUK je nižje kvalitete kot sachs ali valeo. To sm hotu rečt.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če mar 05, 2009 3:17 pm

Vse 3 znamke so prva vgradnje, QH je pa nekje kot National ki ni nek biser kvalitete
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Če mar 05, 2009 3:45 pm

Valeo je blizu podna. LuK je zelo dober in je ponavadi na prvovgradnjah.Sachs je pa malo boljša roba s tem primerno ceno.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Sklopka drsi:)

Napisal/-a Pero Če mar 05, 2009 5:43 pm

imilet1 je napisal/-a:Pozdravljeni.

Opazil sem da mi vcasih in to v 4. prestavi,ko pritisnem plin do konca sklopka malo drsi-obrati mi malo zrastejo in padajo,skratka nihajo...

Ker je pri mojem avtu-to je omega B 2,5 td kar precej stroskov pri menjavi sklopke,to je okrog 400 eur.Namrec imam hidravlicni potisni lezaj,ki stane okrog 180 eur in sklopka okrok 210 eur.Zanima me ali se splača dati obnoviti sklopko k sinterju in ali bi zadeva se spilala naprej?

avto ima realnih 305.000km z bmw-jevim motorjem...

LP


Sinter ponavadi samo nalepi novo oblogo na sklopko. Kolikor vem košar ne dela.

Torej kupi ''kit komplet '' košara + sklopka.

če pa že odmikaš motor potem zamenjaj še potisni ležaj = par let boš imel mir.
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Če mar 05, 2009 7:37 pm

ne,ce bom menjal, bom menjal komplet.edin ni mi jasno,zakaj mi le obcasno drsi?v 1.2.3.5 vlece ko zmaj...v cetrti pa okrog 2000 obratov malo zdrsne...vcasih...
Zdej pa ne vem,a naj ga se teram al menjam vse skupi?
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe mar 06, 2009 10:55 am

Ponavadi se vedno bolj opazi v višjih prestavah.

Motor da od sebe pač XY navora pri določenih obratih, če si v nižji prestavi se ti zdi več zaradi menjalnika (recimo da je peta 1-1, prva je pa pomnožena recimo 4-1 = 4 krat večji pospešek/navor).


Raje čim prej zamenjaj, kot pa da ti dokončno odpove ko ne bo blizu servis.
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Ne jun 21, 2009 2:24 am

hm, ima kdo izkusnje s hidravlicnim potisnim lezajem? Zaenkarat se lezaja nic ne slisi in ob pritisku te spustu ne slisis nobenega zvoka....kaj pravite, da bi lezaj nato pustil in menjal le lamelo in kosaro?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jun 21, 2009 9:37 am

imilet1 je napisal/-a:hm, ima kdo izkusnje s hidravlicnim potisnim lezajem? Zaenkarat se lezaja nic ne slisi in ob pritisku te spustu ne slisis nobenega zvoka....kaj pravite, da bi lezaj nato pustil in menjal le lamelo in kosaro?


Ležaj je ležaj....hidravličen imaš samo prenos. Pač namesto da bi vzvod potegnil zajlo, kateri bi potem spet prek vzvoda potisnil ležaj sklopke, opravi to hidravlika (enaka razlika kot ročna in nožna zavora).

Pri popravilo avtov pa imam sam načelo: nisem tako bogat , da bi delal nekaj na pol. Če nekaj delaš in če misliš stvar (avto) imet še nekaj časa oz. ga uporabljat, kot se spodobi, potem menjaj vse.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov