Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
mazda3_2005
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po sep 08, 2008 11:28 am

Ohladitev motorja Audi A4

Napisal/-a mazda3_2005 Po mar 16, 2009 7:53 am

Imam problem, ki se mi vleče že skoraj 1 leto. Na AUDI A4, 1.6 101KM, letni 1997, mi niha temperatura motorja med 60-90 stopinj. V zanjem letu sem že dvakrat zamenjal termostat, tako da to lahko izločim kot primarni vzrok, prav tako pa nič narobe s merilnikom temperature, saj je cev motorja, dejansko hladna po pol urni vožnji.

Recimo primer, ko grem na daljšo pot, se motor po mestu segreje na 90 stopinj, ko pa pridem na avtocesto in pride motor čez 3500 obratov, pa se začne ohlajat in pride števec tudi do 60 stopinj. Potem temperatura variira med 90 in 60 stopinjah odvisno od hitrosti vožnje. Hitreje se peljem bolj se ohlaja.

Zanimajo me vaši predlogi, kaj bi lahko bilo narobe?

Prav tako me zanima kaj pomeni to za motor, če je recimo temperatura 75 stopinj, jaz pa se peljem po avtocest 140km/h pri 4500 obratih?
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Po mar 16, 2009 8:00 am

ne vem, če je cev hladna je sigurno, da ti termostat ne dela, pa čeprav si ga dvakrat že menjal, mogoče imaš zrak v v sisitemu in se ustvarjajo žepki zraka, ki prepračujejo normalno kroženje hladfilne tekočine, kaj pa termostikalo na hladilniku ti deluje normalno oziroma vklaplja ventilator samo kadar je to potrebno?.............lahko ti tudi ventilator skoz dela.........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Po mar 16, 2009 8:19 am

če se ti z vožnjo po mestu motor segreje na delovno tempraturo in ohladi ko se voziš hitreje torej na AC je sigurno termostat fuč. Ostane odprt. "Zataštekal"
Kupi originalnega -"ne ponaredka" Priporočam tudi menjavo celotne hladilne tekočine.
Zračni čepek pa v tem primeru ne bo. Če bi imel zračni čep- mehur ali kakorkoli že kdo temu reče bi mu avto kuhnil, ker temostata ne bi odprlo.
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
 
mazda3_2005
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po sep 08, 2008 11:28 am

Napisal/-a mazda3_2005 Po mar 16, 2009 8:23 am

V ventilatorju ni problem, saj sem pri prižganem avtu in 30 minutni vožnji odprl pokrov motorja in ventilator ni delal...

Zamenjal sem dva termostata. Enega v avgustu 2009, drugega v soboto (to soboto). Prav tako sem zamenjal hladilno tekočino... Dvomim, da bi bil vzrok v termostu, saj nebi trije štekali v roku 6 mesecev.
Zadnjič spremenil mazda3_2005, dne Po mar 16, 2009 8:27 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Po mar 16, 2009 8:27 am

Naj še dodam
Čim prej popravi. Tudi vožnja z hladnim ne segretim motorjem na delovno tep. je zelo škodljiva za vitalne dele motorja.
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Po mar 16, 2009 8:50 am

Ja, kupi originalen termostat, pa mogoče še termostikalo...
Meni je sicer zaradi termostikala ventilator nonstop letel, lahko pa da se tvojemu samo včasih zazdi, da piha ko nebi smel, nevem.
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Po mar 16, 2009 8:51 am

Za ohlajanje motorja na način kot ga opisuješ je vedno krivo nenadzorovano kroženje hladilne tekočine v smeri kilerja in nazaj v motor. To pa uravnava termostat.
Če se tepreatura začne spuščat termostat zapira kroženje prek kilerja in ko presega nazivno vrednost termostata se odpira ter prepusti večjo količino hladilne preko kilerja.
Ko to ne zadostuje več za hlajenje oziroma kiler ne more zadostno hladiti tekočine se ti uklopi ventolator za prisilno hlajenje.
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
 
mazda3_2005
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po sep 08, 2008 11:28 am

Napisal/-a mazda3_2005 Po mar 16, 2009 9:03 am

A je možno, da je kje počila kakšna cev in prihaja preveč hladnega zraka do motrorja, še predsvesm pri višjih hitrostih in se s tem motor ne zmore ogret na delavno temperaturo...?
 
aleshondas
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po nov 03, 2008 5:55 pm

Napisal/-a aleshondas Po mar 16, 2009 9:04 am

lahko da so ti prodali termostat ki se ne odpira pri pravi temperaturi oz, ob isti temperaturi kot orginal!!

tudi to že videno ker je danes poplava modelov motorjev in avtotrgovina tudi ni zmotljiva kvečjemu samo da prodajo izdelek!!

če maš še orginal doma poglej če ti piše gor pri kolkih stopinjah ga odpere( na nekaterih piše nekaterih ne) pol pa še poglej na ponaredek!!

ko boš še enkrat spuščal hladilno tekočino ven in novo not dodaj čistilo zraven da ti sčisti kanale za vodo boš videl kakšna umazanija se nabere!!
7 gen honda civic sport
 
mazda3_2005
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po sep 08, 2008 11:28 am

Napisal/-a mazda3_2005 Po mar 16, 2009 9:12 am

Notr je bil orginalni termostat in se je to dogajalo, potem se ga zamnjeal s ponaredkom (na njem je pisalo 87 stopinj), se je naprej dogoajalo, sem spet zamenjal termostat z drugim proizvajalcem za moj avto (isto 87 stopinj) in spet se dogaja isto...

Termostat je lahko kriv vendar je sekundarnega pomena, in mora biti primarni vzrok nekje drugje. Ker dvomim, da bi bili kar trije trmostati v okvari...
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Po mar 16, 2009 9:22 am

Sem mel podobne težave, pa je bil kljub večkratni zamenjavi še vedno kriv termostat. Ponaredki niso vredni nič! Težavo sem odpravil s ponovno menjavo termostata - na koncu originalnega!!
 
mazda3_2005
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po sep 08, 2008 11:28 am

Napisal/-a mazda3_2005 Po mar 16, 2009 9:24 am

Pri katerem avtu?
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Po mar 16, 2009 9:31 am

Možnost bi tudi bila, da je z gumico pri termostatu kaj narobe. In ti termostat pleše v ohišju in okoli sebe prepušča.
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6592
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Po mar 16, 2009 9:41 am

mazda3_2005 je napisal/-a:Notr je bil orginalni termostat in se je to dogajalo, potem se ga zamnjeal s ponaredkom (na njem je pisalo 87 stopinj), se je naprej dogoajalo, sem spet zamenjal termostat z drugim proizvajalcem za moj avto (isto 87 stopinj) in spet se dogaja isto...

Termostat je lahko kriv vendar je sekundarnega pomena, in mora biti primarni vzrok nekje drugje. Ker dvomim, da bi bili kar trije trmostati v okvari...


Pozdravljeni
Ja notri je bil originalni termostat in ko je odpovedal sodelovanje ste ga zamenjali.
Kot so vam že predhodniki napisali je pri vas krivo kroženje hladilne tekočine, kar pa uravnava termostat. Torej preverite kako je prezračen hladilni sistem in v primeru, da ni zračnih mehurjev je potrebno zamenjati termostat.
Kar se pa tiče kvalitete raznoraznih kvazi nadomestnih delov pa imate možnost, da jih kupite 10 kosov in vsi so zanič. Lahko pa je samo napaka pri montaži in obstoječi termostat ne tesni.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Po mar 16, 2009 10:03 am

mazda3_2005 je napisal/-a:Pri katerem avtu?


Audi ;)
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po mar 16, 2009 10:20 am

pjt na servis pa kup original termostat.je sigurno cenejsi kot ta dva ki si jih kupil.
sj noben ne rece da sta termostata zanic.delata ze vendar ne zapirata pri pravi temperaturi.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Napisal/-a moj-avto Po mar 16, 2009 8:24 pm

Termostat ti je šel. Kupi originalen in ne ponaredka.
Jaz sem imel isto težavo na Octaviji kak mesec nazaj, pa mi je rekel mehanik, da z ponaredki ima slabe izkušnje.
Originalen termostat stane 25€.
Avto, moj partner!
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Napisal/-a LukL Po mar 16, 2009 8:34 pm

kaj pa če je bil avto razbit pa so eni ''majstri'' dal večji hladilnik notr?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po mar 16, 2009 9:18 pm

Tudi pri trimetrskem hladilniku ureja kroženje termostat, seveda, če je prav obrnjen. Večinoma prodajajo Vernet ali Behr, ki so tudi originalna vgradnja in potrebna so prava tesnila, zahtevaj enega od teh dveh firm (Potokar, Autocommerce).
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy Po mar 16, 2009 10:28 pm

Kupi originalni termostat, zamenjaj tudi tesnilo termostata, in konec lapanja... ;)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov