NoB0dy je napisal/-a:pa ne pri vsehJaz imam civica 1.5 economic in mi do 3.000 obratov dela na 12 ventilov in tukaj je tudi najmanjša poraba (med 2.000 do 3.000 obratov). Največji navor dosežem pri 5.200 obratih. Če bi se vedno vozil z 5.200 obrati dvomim da bi bila poraba pod 7,5.
Fiatfan je napisal/-a:NoB0dy je napisal/-a:pa ne pri vsehJaz imam civica 1.5 economic in mi do 3.000 obratov dela na 12 ventilov in tukaj je tudi najmanjša poraba (med 2.000 do 3.000 obratov). Največji navor dosežem pri 5.200 obratih. Če bi se vedno vozil z 5.200 obrati dvomim da bi bila poraba pod 7,5.
dela ti na 12 ventilov?? tole še pa nism slišupol men tud fiat bravo 16v dela do 3000obr na 12 ventilov?
NoB0dy je napisal/-a:Fiatfan je napisal/-a:NoB0dy je napisal/-a:pa ne pri vsehJaz imam civica 1.5 economic in mi do 3.000 obratov dela na 12 ventilov in tukaj je tudi najmanjša poraba (med 2.000 do 3.000 obratov). Največji navor dosežem pri 5.200 obratih. Če bi se vedno vozil z 5.200 obrati dvomim da bi bila poraba pod 7,5.
dela ti na 12 ventilov?? tole še pa nism slišupol men tud fiat bravo 16v dela do 3000obr na 12 ventilov?
![]()
kaj sm napisu....meu sm v glavi 4 sesalne ventile...pol sm pa kr odbil 4 ventile od 16-ih....moja napaka. Hotel sem reči da mi do 3000 obratov delujejo le 4 sesalni ventili.
adis je napisal/-a:@sonček:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... t=#1141015
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... d132626b00
Fiatfan je napisal/-a:NoB0dy je napisal/-a:Fiatfan je napisal/-a:NoB0dy je napisal/-a:pa ne pri vsehJaz imam civica 1.5 economic in mi do 3.000 obratov dela na 12 ventilov in tukaj je tudi najmanjša poraba (med 2.000 do 3.000 obratov). Največji navor dosežem pri 5.200 obratih. Če bi se vedno vozil z 5.200 obrati dvomim da bi bila poraba pod 7,5.
dela ti na 12 ventilov?? tole še pa nism slišupol men tud fiat bravo 16v dela do 3000obr na 12 ventilov?
![]()
kaj sm napisu....meu sm v glavi 4 sesalne ventile...pol sm pa kr odbil 4 ventile od 16-ih....moja napaka. Hotel sem reči da mi do 3000 obratov delujejo le 4 sesalni ventili.
pa to je pr useh 16 ventilcih?? se pravi do 3000obr delajo sam 4 sesalni ventili?
abcabc je napisal/-a:profii je napisal/-a:poraba je najmanjša pri tistih obratih, kjer imate največ navora oz. tam kjer se motor najmanj matra.
LP
Dve razliki. Tam, ko ima največ avto navora ne more biti najmanjša poraba.
uros11 je napisal/-a:abcabc je napisal/-a:profii je napisal/-a:poraba je najmanjša pri tistih obratih, kjer imate največ navora oz. tam kjer se motor najmanj matra.
LP
Dve razliki. Tam, ko ima največ avto navora ne more biti najmanjša poraba.
Zakaj ne? Kaj pa tam, kjer ima motor največjo moč, ima najmanjšo porabo?! Ali pa tam, kjer se komaj vrti?
Pri največjem navoru se motor najmanj matra. Krivulja črka U. Pred največjim navorom je poraba motorja večja, po največjem navoru pa tudi.
Pri avtu pa so še ostali dejavniki: trenje, upor zraka.
Blinder je napisal/-a:A nimajo samo nekateri vtec-i tisto zapiranje enega ventila? Tisti vtec-e 1.5 90 km je imel tole, za ostale pa nisem še slisal, da bi imeli tole funkcijo.
Ker hondasi majo kaksno staro hondo z 1.6 130km motorjem, 16v in brez vteca, pa mislijo, da ima motor not vtec, kern al kak se ze klice tisto ki bojo mele F1
esem je napisal/-a:Stokrat prežvečene teme. Dajte raje malo prebrat.
Npr - če ima pri največjem navoru najmanjšo porabo, bi npr za kakšnim počasnim kamionom porabil pri cca 20 km/h manj v prvi (kjer je npr bližje največjemu navoru!) kot v drugi. Očiten nonsense!
Pri porabi je najpomembnejši dejavnik (poleg upora, aerodinamike itd) ne obrati (navor itd), ampak "zahtevana moč" za neko pospeševanje (ali samo vzdrževanje hitrosti)! Po domače - koliko moraš pritiskat na gas, da dovolj potegne v neki prestav, nima pa prevelikega viška ali manjka moči/navora. Če malo pritiskaš v nižji in precej v višji (npr nekaj klanca), čeprav je ta po obratih bližje največjemu navoru, bo v nižji porabil manj goriva. To zadnje je odvisno tudi od nastavitev motorja (vbrizga) in nastavitev povečevanja dotoka goriva (z gasom in z obrati!), torej je specifično za vsak motor posebej! (po domače - nekateri motorji dajo pri npr 1/4 gasa polovico max goriva v motor, drugi dajo polovico šele pri 2 ali celo treh četrtinah gasa. Samo primer!) Verjetno je tu razlog za večjo porabo 1,4 HDI. Pri bencinarjih se hitreje povečuje dotok goriva,a se to na moči pozna šele pri večjih obratih - tudi od tu manjše porabe turbodizlov. Itd itd...
Never ending nor reading stories
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov