Hehe... jaz sem isti shit naredil, ko sem bil še slinavi 17 letnik in spoznaval zakaj sploh kaj je in se z napakami učil... kable svečk sem suvereno odklopil, ko pa jih je blo treba nazaj priklopit pa sem ugotovil da pojma nimam kam gre keri... Je pa bla ta sreča, da je imela tuljava, al kk se reče, napisane številke 1 2 3 4, ohišje motorja pa je imelo vzdolž ob cilindrih tudi številke, vendar v zmešanem vrstnem redu, mislim da 1 3 4 2. Jaz pa sem prvo povezal kar po vrsti, torej je bil samo prvi kabel iz tuljave pravilno povezan, trije pa narobe. Ko sem avto vžgal je prkal ko nek traktor, nato pa ugasnil.
No, zato ti jaz ne bom napisal "X6" ampak ti raje predlagam, da prvo poglej, če so kje zabeležene kakšne številke (na tuljavi in na motorju). Če so, je to verjetno vrstni red vžiga. Če pa jih ni, pa ugotavljal. Kombinacij imaš 4! torej 24, kar tud ni preveč, da se problema lotiš "eksperimentalno"
Good luck!
Edit: Iz določenih razlogov, sem skoraj prepričan da prva vžegta skrajna cilindra, nato pa sredinska, torej ali imaš 1 3 4 2, 1 4 3 2, 2 3 4 1 ali 2 4 3 1. Ampak to informacijo jemlji z rezervo, vseeno pa se lahko lotiš s tem zaporedjem...
Pa zapisuj si, kaj si že sprobal, če boš delal na tak način
