Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Servisiranje novejših avtomobilov

Napisal/-a marjan novak Pe apr 17, 2009 8:01 pm

Lastniki ne ravno najnovejših avtov imamo možnost servisiranja pri nepooblaščenih serviserjih, ki so občutno cenejši kot pooblaščeni. Ker proizvajalci pleha skrbijo, da nam v času eksploatacije njihovega izdelka poberejo čim več denarja, so ustvarili opozorilne signale v obliki ključka ali celo piskanja, ki se ga nikakor ne rešiš brez resetiranja na pooblaščenem servisu.
Konkretno me zanima, zakaj lastniki novejši avtov nimamo možnosti, da bi sami (ceneje) skrbeti za svoj pleh?
Servis lagune na 15k je 250e, popoldasnec bi vzel pol manj pa ne more, ker nima računalnika in krog je sklenjen.
Razočaran sem tudi zaradi šparanja vsepovsod, še posebej na motorjih in ostalih vitalnih komponentah. Le kaj jim bo garancija na prerjavenje na 12 let, če jih noben ne bo dočakal 10 let.
So minili časi, ko so se motorčki zvrteli čez 500k, sedaj je važno, da je avto lep in prinese proizvajalcu dvakrat toliko denarja kot je bila prodajna cena.
LP
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Servisiranje novejših avtomobilov

Napisal/-a sašo5 Pe apr 17, 2009 8:50 pm

marjan novak je napisal/-a: Servis lagune na 15k je 250e, popoldasnec bi vzel pol manj pa ne more, ker nima računalnika in krog je sklenjen.


...za audija, na 15000km - 5 litr. olja filter, priklop tester_pooblaščenec 130eur(sem skeniral račun v eni temi, nedolgo nazaj....)

popoldanci so za moje pojme dragi.....(popoldanc se sam, če se da in če mi se da..... :P )
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Pe apr 17, 2009 9:06 pm

250 €? oče je dal za servis Lagune na 20 000km 140€ na Petovia avto v Mariboru
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak Pe apr 17, 2009 9:24 pm

Laguna 06 s fap filtrom (olje, filter goriva, zraka, olja, čudežna tekočina za steklo... ekološke in ne vem kakšne takse) in pride čistih 250e. Naslednji je brez filtrov in je nekoliko cenejši, seveda, če ne ugotocijo, da je trreba nujno menjati diske, ploščice...

Mi lahko priporočite reno mojstra z računalnikom iz Lj z okolico? Lahko tudi na PM.

LP
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Pe apr 17, 2009 9:31 pm

no oče je to peljal R. Laguno 1.9 DCI letnik 2006 in cena je takšna kot sem ti povedal. Tudi sedaj 2. servis ga je prišel 160€... tak da se mi zdi 250€ malce veliko.
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Napisal/-a Pavka Pe apr 17, 2009 9:31 pm

lenivec je napisal/-a:kaj pa hodiš ka takemu popoldancu ki ga je pred 10 leti povozil čas. pelji k takemu ki ima opremo doma. edino taki ti bo sposobn porihtat avto ko bo kaj crknilo.
minili so časi, ko lahko vsak pepček z malo orodja šraufa doma. zdaj je treba nekaj vložit če hočeš da boš mel delo.

Da si ne boš kaj naredil....HALO
Mnogo kateri, ki pojma nima a ima opremo ne zna popravit ničesar
Bolje se je slabo peljati kakor dobro hoditi
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6591
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Pe apr 17, 2009 9:41 pm

Pozdravljeni

Hja............. ni vse v opremi, čeprav brez nje ne gre. Veliko je tudi v znanju uporabljati to opremo. :D

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black Pe apr 17, 2009 10:27 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Hja............. ni vse v opremi, čeprav brez nje ne gre. Veliko je tudi v znanju uporabljati to opremo. :D

Lep pozdrav


No no, ne rabiš bit glih dipl.ing....
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6591
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Pe apr 17, 2009 10:54 pm

Pozdravljeni

Ja se strinjam..............90% dipl.ing. tega ne zna uporabljati - torej res ni potrebno.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 So apr 18, 2009 12:16 am

black je napisal/-a:
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Hja............. ni vse v opremi, čeprav brez nje ne gre. Veliko je tudi v znanju uporabljati to opremo. :D

Lep pozdrav

No no, ne rabiš bit glih dipl.ing....

zagovarjam stališče, da bi mehanik v današnjem času vsaj srednjo šolo moral imet.....minili so časi "starih" mehanikov, ki so "na uho" štelali vžig in se otepali stroboskopa, kot hudič križa....pa minili so časi, ko je mehanik zlagal klackalice; to napravijo v tovarni in "špila" milijon km.če treba, menjalniki se tud ne "razkapajo" več; novega in konec(sploh avtomatika).......če ne bomo spremenili sistema šolanja, ne bomo imeli kmalu več nič; stari, ki so znali mehaniko bodo "pomrli" novim se niti ne sanja zakaj se gre, uvozniki pa od trgovcev/serviserjev z dneva v dan več zahtevajo.....pa še problem je ta, da za mehanika niti en razred ne morejo več napolnit v vsaki regiji....

P.S znanec(prijatelj od TrijiAdijo) ki dela na Opelu in je razlagal o poteku šolanja za Insingnijo na Madžarskem, ter dojemanju/nedojemanju določenih mehanikov o zadevi, ampak tudi predavatelj ni bil najbolj na "ti" z zadevo....

....nedolgo nazaj (na istem servisu) stranka imela cel mesec avto tam, ker kao je bilo treba updejtat računalnik(tov. vpoklic Captiva). ....banalno rečeno; dol je šlo, gor ne.....
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus So apr 18, 2009 8:23 am

Dober popoldanec bo znal ne enako ampak boljše pošraufat kot večina pooblaščencev- na večini večjih se itak vajenci učijo na tvojem avtu, tisti ki že bolj obvladajo pa imajo "višja mesta" od šraufanja.
Moja izkušnja- prej sem vozil na pooblaščeni renault servis- 50 tisoč sit za redni servis (bencinar!), pa me je potem popoldanec opozoril da imam noter nezamenjan filter za zrak (ki je bil seveda na računu). Popoldanec? zdaj me pride okoli 100 eur. O tem da so bile kake stvari narobe vzdrževane sem se pa itak že na dolgo razpisal.

Če imaš dober servis in veš kdo ti šraufa avto (in obvlada), ok- tako vozim moped na servis in mi ni težko plačat toliko več ker tip pozna motor na pamet. Ampak če ga zapelješ tja, daš ključe in ne veš kateri od 25 ljudi bo slučajno na vrsti da vzame tvoj avto...raje k dobremu popoldancu.
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak So apr 18, 2009 8:41 am

Težava je sistemu in ne v neznanju. Mehanik je dolžan zamenjati sel v okvari in ne popraviti, kar prinese več denarja proizvajalcu. Vsi vemo, da se da popraviti - ščistiti EGR ventil, luftmeser, obnoviti turbino (pogojno) popraviti senzorčke za vse mogoče stvari, vendar se s tem ne ukvarjajo. Ko stranka dobi račun pa jo skoraj kap in tu ni nekih velikih razlik med micro in avensisom, da o renojevih pozlačenih delih ne govorim.
KP
 
Fiatfan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 626
Pridružen: Če mar 12, 2009 4:54 pm

Napisal/-a Fiatfan So apr 18, 2009 10:02 am

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Ja se strinjam..............90% dipl.ing. tega ne zna uporabljati - torej res ni potrebno.

Lep pozdrav


ja seveda :lol: nevem zakaj vsi napadate izobražene ljudi? smo v informacijski dobi t.j. doba znanja in brez izobrazbe ni ničesar! Če pa je tako lahko diplomirat,zakaj pa potem niste dipl.ing??
joj joj nekateri sami sebe tolažite zaradi pomanjkljive izobrazbe.
 
Fiatfan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 626
Pridružen: Če mar 12, 2009 4:54 pm

Napisal/-a Fiatfan So apr 18, 2009 10:04 am

sašo5 je napisal/-a:
black je napisal/-a:
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Hja............. ni vse v opremi, čeprav brez nje ne gre. Veliko je tudi v znanju uporabljati to opremo. :D

Lep pozdrav

No no, ne rabiš bit glih dipl.ing....

zagovarjam stališče, da bi mehanik v današnjem času vsaj srednjo šolo moral imet.....minili so časi "starih" mehanikov, ki so "na uho" štelali vžig in se otepali stroboskopa, kot hudič križa....pa minili so časi, ko je mehanik zlagal klackalice; to napravijo v tovarni in "špila" milijon km.če treba, menjalniki se tud ne "razkapajo" več; novega in konec(sploh avtomatika).......če ne bomo spremenili sistema šolanja, ne bomo imeli kmalu več nič; stari, ki so znali mehaniko bodo "pomrli" novim se niti ne sanja zakaj se gre, uvozniki pa od trgovcev/serviserjev z dneva v dan več zahtevajo.....pa še problem je ta, da za mehanika niti en razred ne morejo več napolnit v vsaki regiji....

P.S znanec(prijatelj od TrijiAdijo) ki dela na Opelu in je razlagal o poteku šolanja za Insingnijo na Madžarskem, ter dojemanju/nedojemanju določenih mehanikov o zadevi, ampak tudi predavatelj ni bil najbolj na "ti" z zadevo....

....nedolgo nazaj (na istem servisu) stranka imela cel mesec avto tam, ker kao je bilo treba updejtat računalnik(tov. vpoklic Captiva). ....banalno rečeno; dol je šlo, gor ne.....


x2. se strinjam, vendar v neki drugi temi nisi ravno zagovarjal izobražena kadra.
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga So apr 18, 2009 10:31 am

Fiatfan je napisal/-a:
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Ja se strinjam..............90% dipl.ing. tega ne zna uporabljati - torej res ni potrebno.

Lep pozdrav


ja seveda :lol: nevem zakaj vsi napadate izobražene ljudi? smo v informacijski dobi t.j. doba znanja in brez izobrazbe ni ničesar! Če pa je tako lahko diplomirat,zakaj pa potem niste dipl.ing??
joj joj nekateri sami sebe tolažite zaradi pomanjkljive izobrazbe.



Tako je, bo za mehanika tudi potrebna takšna izobrazba. Sploh z uvedbo optike gremo ponovno korak dalje. In kot je že en prej komentiral, lahko bi popravljali senzorje in nevem kaj še vse... pa veš da se to časovno ne izplača? potem pa še stvar crkne in si ponovno ti kriv, da je bilo rečeno, da si nekaj popravil, sedaj pa spet ne dela ;)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power So apr 18, 2009 10:37 am

Ja, za 650€ plače bi bilo pa res najbolje, da smo vsi dipl. ing. :lol:
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 So apr 18, 2009 10:40 am

Fiatfan je napisal/-a:x2. se strinjam, vendar v neki drugi temi nisi ravno zagovarjal izobražena kadra.

off - o ekonomistih je bilo govora in ostajam pri temu (česa so naši vrli ekonomisti sposobni, je pisalo kakšen teden nazaj v financah(sem hotel gor prilimat, pa sem se premislil, češ itak bo kreg.....))
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat So apr 18, 2009 10:50 am

Hja fantje zakaj pa vozite avte na takšne pooblaščence.JSt sem zmeraj pri vsakem servisu poleg in vem kaj mi menjajo in kaj ne.Na zadnjem servisu za Hondo sem bil pa presenečen.Sprejem tak kot,da bi z šefom servisa bla največja prijatelja.Ob zgodnji uri me je lepo pričakala kavica nakar sta se 2 serviserja posvetila moji Hondi in morm priznat,da nima zastonj ta servis slovesa daleč naokoli.Vse je potekalo kot švicarska ura in domala je blo tko kot v kakšnih boksih točno se je videlo kako usklajeni so delavci.Kljub temu,da je bil prvi servis sta mi preverila tudi tiste stvari,ki pod prvi servis ne spadajo in pač povedla kaj bi bilo fajn preventivno zamenjati in kaj ne.Res pohvale in ja servis je bil cenejši od vseh dozdajšnih znamk.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Fiatfan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 626
Pridružen: Če mar 12, 2009 4:54 pm

Napisal/-a Fiatfan So apr 18, 2009 12:18 pm

seat je napisal/-a:Hja fantje zakaj pa vozite avte na takšne pooblaščence.JSt sem zmeraj pri vsakem servisu poleg in vem kaj mi menjajo in kaj ne.Na zadnjem servisu za Hondo sem bil pa presenečen.Sprejem tak kot,da bi z šefom servisa bla največja prijatelja.Ob zgodnji uri me je lepo pričakala kavica nakar sta se 2 serviserja posvetila moji Hondi in morm priznat,da nima zastonj ta servis slovesa daleč naokoli.Vse je potekalo kot švicarska ura in domala je blo tko kot v kakšnih boksih točno se je videlo kako usklajeni so delavci.Kljub temu,da je bil prvi servis sta mi preverila tudi tiste stvari,ki pod prvi servis ne spadajo in pač povedla kaj bi bilo fajn preventivno zamenjati in kaj ne.Res pohvale in ja servis je bil cenejši od vseh dozdajšnih znamk.


selič šmartno ob paki??
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov