daniel. je napisal/-a:Mogoče slab akumulator .... podobno se je frendu dogajalo na petki (1,4 five).
Dal je nov akumulator in stavar je delovala .....
lp
Hehe daniel aku je star eno leto.....glede na to da je prvi lastnik bil moj dedek in bil doma v isti hiši pol dobro poznam zgodovino avta

Je pa to po moje edini avto (ali pa eden izmed redkih) , kateri ima svojo servisno knjižico (posebej beležka

) . V kateri je zabeleženo čist vse od prvega (leta 95 naprej) kilometra pa vse do danes....kaj je bilo menjano...pri kolk km...kdaj....Lahko skeniram če kdo hoče

Tudi vsako tankanje goriva je zabeleženo.....tako da kamot pogledam koliko je povprečna poraba v vseh 14tih letih
bam88: Če ne kdo drugi bom to jaz

Glede na to da grem na abrahama si vseeno nisem mogel kaj , da ne bi šel prejle avta razkopat.....
Ugotovitve pa nasljednje:
Kiler se enakočasno greje z motorjem.
Vzrok: zaštekan termostat v odprtem stanju ....to pojasni preveliko porabo pri zadnjih par tankih in očitno je crknil pred kratkim saj je avto pozimi grel popolnoma normalno.
Zaštekan EGR ventil saj se le ta ne premika čisto nič , če tudi delaš z loputo za plin (ob delujočem motorju) kaj hočeš.....
Fora cukanja oz. kao 2 kratnega dodajanja plina ( če motor leti na prostem teku in mu dodaš plin ....semafor in spelješ) motor rukne....malo počaka in spet dobi obrate...Pa je v samem vbrizgu. Lepo se vidi da ko mu iz prostega teka dodaš plin, v samo grlo "frgazerja" špricne kr velika količina goriva(motor skoči v obrate), takoj zatem se dotok goriva prekine (motor malo počaka oz. pocuka) , takoj zatem pa spet začne špricat bencin v grlo (in motor dobi normalno moč oz. obrate) ....za tem dogodkom pa lahko delaš z gasom kar hočeš in motor ne cuka več in tud dotok goriva se obnaša normalno.....napaka se pojavi samo kadar motor en čas (cca. 30 sekund) leti v prostem teku ( oz. lahko tudi brez gasa če zaviraš z motorjem ali pa se pelješ po ravnini s konstantnim gasom) . Kakor hitro mu enkrat daš gas se potem napaka več ne ponovi.....
Torej očitno on ob prehodu (iz prostega teka v delovno območje) misli , da ga v trenutko prehoda zalije in izklopi dovod goriva (in ko dobi signal da je goriva premalo (lambda?) ) spet ponovno odpre dotok. Ampak zakaj samo prvič?
Če je egr zaštekal v odprtem položaju potem bi mogoče se res lahko obnašal tako.....kao ko mu brizgne večjo količino goriva mu tudi v povratnem vodu egr ventila ustvari več plinov....in ker v tem primeru zmanjka kisika v izpuha lambda misli da ga je zalilo in zapre dotok (zmanjša) ....ampak če bi bil egr zaštekan v odprtem stanju potem bi motor skoz trokiral (te težave pa žal poznam kaj se zgodi če je egr skoz odprt) . Tuakj pa se to zgodi samo prvič potem pa motor normalno deluje...
Bi blo možno da v samem računalniku blo kaj skurjeno ali pa kaj slabo polotano? Namreč po tej opisu bi lahk sklepal , da v samem prehodu programa (prosti tek in delovanje) nekaj ne preklopi v oz. deluje vredu, ko pa enkrat pride v delovanje in dokler ne preklopi v prosti tek pa je vse ok.
Tole pa je shema elektronike.
