mataz je napisal/-a:živjo!
Ve ker kaj bi blo lahk narobe z R5 1.4 l:95.
Avto vergla vendar ne vžge, pa ogenj meče ven v zračnem filtri, a je bencin špula crknala, je treba kj vžig naštelat al kaj, ker avto je vžigo normaln, pol težje, zdej pa sm vergla, pa še to včasih vredi vergla, včasih pa skor nč.
Pa kuk kj stane b. špula.
l.p
lisko je napisal/-a:Mataz za uhe te bom....
V drugi temi si napisal:mataz je napisal/-a:živjo!
Ve ker kaj bi blo lahk narobe z R5 1.4 l:95.
Avto vergla vendar ne vžge, pa ogenj meče ven v zračnem filtri, a je bencin špula crknala, je treba kj vžig naštelat al kaj, ker avto je vžigo normaln, pol težje, zdej pa sm vergla, pa še to včasih vredi vergla, včasih pa skor nč.
Pa kuk kj stane b. špula.
l.p
Tole se pa malo razlikuje od tega kaj si napisal zgoraj......toraj probaj vžgat z drugim aku ali pa na kable. Če še to ne šlo preveri mase. Kajti iz tega napisanega je možno razbrat da imaš slab aku in ni več dost moči za pravilno iskro.
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Hja.......mehanik bo za to poravilo + material računal več kot 100,00€, tako, da se boste morali to vozilo naučiti sam vzdrževati - najceneje.
Preverite
- svečke
- vžigalne kable
- rotor vžiga ( najverjetneje je to )
- razdelilno kapo vžiga ( menja se v kompletu z rotorjem vžiga )
Lep pozdrav
PS
Aja še to, bencin špula ne obstaja, verjetno ste mislil vžigalno tuljavo, ki pa na peticah ne odpove kar tako.
napi je napisal/-a:jermen je preskoču, zato ti seka pri zračnem filtru (moja teorijaops: ). Če ti je kaj povilo, tak ko je cuteboy reku odpad al pa prodaš v kompletu za rezervne dele.
cuteboy1988 je napisal/-a:na odpad ga dej ker 100€ se ne splača v petko vlagat
Romzis je napisal/-a:napi je napisal/-a:jermen je preskoču, zato ti seka pri zračnem filtru (moja teorijaops: ). Če ti je kaj povilo, tak ko je cuteboy reku odpad al pa prodaš v kompletu za rezervne dele.
Teoretično možno, praktično nemogoče. Ima ketno, ki jo še odmontiraš težko, kaj šele da bi preskočila.
@skoraj vsem: govorimo o R5, 1.4 l 95. Če ni uvožena je 99,9% tole Renault 5 Five, ki ima elektroniko (računalnik). Torej razna štelanja platin odpadejo.
Ima pa rotorček in razdelilno kapo, ki se znata tudi razleteti in je..at (ena od možnosti).
Ima tudi iniciator na vztrajniku, ki zna prav tako jebat.
Lahko je injektor na monopointu.
Svečke dvomim da bi crknile 4 naenkrat.
Avtorju: a motorček štandgasa deluje?cuteboy1988 je napisal/-a:na odpad ga dej ker 100€ se ne splača v petko vlagat
Ker?![]()
Če je avto sicer normalno vzdrževan, ni 100€ noben problem.
Registracija petke s ful sconto pride cca. 250€. Se splača? Se ne?
Kok pridejo gume?
Zavorne ploščice? Diski?
Al se ne splača sploh nič rihtat in je boljše harat naokoli s potencialno trugo?
lisko je napisal/-a:Romzis je napisal/-a:napi je napisal/-a:jermen je preskoču, zato ti seka pri zračnem filtru (moja teorijaops: ). Če ti je kaj povilo, tak ko je cuteboy reku odpad al pa prodaš v kompletu za rezervne dele.
Teoretično možno, praktično nemogoče. Ima ketno, ki jo še odmontiraš težko, kaj šele da bi preskočila.
@skoraj vsem: govorimo o R5, 1.4 l 95. Če ni uvožena je 99,9% tole Renault 5 Five, ki ima elektroniko (računalnik). Torej razna štelanja platin odpadejo.
Ima pa rotorček in razdelilno kapo, ki se znata tudi razleteti in je..at (ena od možnosti).
Ima tudi iniciator na vztrajniku, ki zna prav tako jebat.
Lahko je injektor na monopointu.
Svečke dvomim da bi crknile 4 naenkrat.
Avtorju: a motorček štandgasa deluje?cuteboy1988 je napisal/-a:na odpad ga dej ker 100€ se ne splača v petko vlagat
Ker?![]()
Če je avto sicer normalno vzdrževan, ni 100€ noben problem.
Registracija petke s ful sconto pride cca. 250€. Se splača? Se ne?
Kok pridejo gume?
Zavorne ploščice? Diski?
Al se ne splača sploh nič rihtat in je boljše harat naokoli s potencialno trugo?
Morem se oglasit![]()
Tale zadnji odgovor je najbližji pravi resnici. Za pogon ventilov skrbi veriga. Nastavitev ventilov pri teh motorjih je skoraj brez veze ker motor nikoli ni tako obremenjen , da bi se tako močno razštelali(zmore vsega skupaj 6250 obratov...ampak nad 4000 obratov sploh nima smisla.... druga gre 80(nad 60 opazno slabše vleče) tretja 110(nad 90 se veselje konča) četrta 140( nad 120 nima smisla) .....Seveda se jih pa da nastavit. Večja težava teh motorjev je klaviatura, katero lahko potegne z vijaki ven in glave ( Rešitev: Povrtanje klaviature v glavo pa se vreže M8 navoje).
Platin nima ker za to poskrbi elektronika. Res pa je da zna jezit senzor na vstrajniku ampak čiščenje le tega odpravi večino težav. Prosti tek ima na 750 +- 50 bratih. Ima motorček prostega teka katerega preiskus je prav otroški.....ko motor vgasneš in "tipaš" gas pedal le ta malenkost zleze noter, ker motorček doda malo gasa za kasnejši lažji vžig. Kot zanimivost motor vedno vžge s povišanim prostim tekom.
V eni moji temi sem celo dal video kako motor vžge. Motor Ima EGR ventil kateri zna prav tako jebat....opazi se kot nemiren tek in pa "pocuk" motorja ko mu med vožnjo plin vzameš kmalu za tem pa dodaš. Ploščica bakra reši vse.... Nastavitev svečk je 0.6mm mislim da NGK ( lahko pa pogledam v manual). Za nastavitev vžiga ne vem na pamet ampak mislim da ima 5-8 stopinj.
Dobro porihtan motor in dokaj utečen gre po AC 170 po števcu ( 160 po GPS ) in pri teranju do daske skoči poraba nekaj nad 8. Pri normalni vožnji pa se poraba giblje med 6 in 7 litri. Ima ( za tak mali motorček z 57timi konji) zelo dobro krivuljo navora saj se koloni da lepo sledit tudi s peto od 60 navzgor.
Glede tega ali se splača ali ne.....
Vsak avto je treba kupit...
Motorji so popolnoma neproblematični ( razen hib , ki se jih da odpravit za minimalen denar)
Ploščice 28 evrov
Komplet zadnjih zavor in cilindrov 32 evrov...
Zglobi na rokah 7 evrov/kos (roke praviloma nikoli ne crknejo edino puše v njih ki pa so par evrov)
končniki podobno....
Kolesni ležaji od 14 evrov dalje
gume 30 evrov komad....
Cestnina 72 evrov...
registracija ( -50) 180 evrov..
Še kaj ?:)
Romzis je napisal/-a:
@Lisko - glede pleha: po mojih opažanjih so tud slovenske petke OK, so pa bili določeni letniki ko so nenormalno rjavele (nekje zadnje 3-4 letniki, se pravi 94,95, 96 letnik).
Pred kratkim sem prodal Campusko, staro 17 let, praktično brez sledu rje, s 180 kkm, za bajnih 270€ (v petih minutah takorekoč).
BTW: Kje je zdaj Mataz?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov