Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
alibaba
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne okt 25, 2009 8:08 pm

turbina na seat leonu 1.9 tdi

Napisal/-a alibaba Ne okt 25, 2009 8:15 pm

lep pozdrav vsem.jaz bi pa vprašal zakaj mi zdaj ko se vreme ohladilo turbino izklaplja kadar začnem pospeševat avto imam že dve leti in to se začne vsako zimo dogajat...
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr Ne okt 25, 2009 8:19 pm

za začetek: malo več informacij o avtu, povej kater motor, pelji na tester...
možna je napaka na LMM, in še lahko naštevam...
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
alibaba
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne okt 25, 2009 8:08 pm

Napisal/-a alibaba Ne okt 25, 2009 8:25 pm

ja model je top sport 110 ks pumpa duse motor
 
Uporabniški avatar
zazi
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Če sep 15, 2005 2:52 pm
Kraj: inda bushezezz

Napisal/-a zazi Ne okt 25, 2009 8:43 pm

če je LMM pol bi bil tut črn dim - sprememba AF ratio, ti močno kadi?
kar lahko sam nrdis: z nižanje temperature se stvari skrčijo in ni nujno, da ti še vse tesni - prever če ti vse tesni
Tigra ... by Opelklinika
 
alibaba
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne okt 25, 2009 8:08 pm

Napisal/-a alibaba Ne okt 25, 2009 8:50 pm

dima ni pa ne glede kolk dodam plina,sem pa že probal da sem se ustavil tak na mestu dal po gasu tak da je fajn v obrate prišel pol pa gre par dni ampak moram kr vozit tak da ne šparam ker če vozim kot penzijonist se to pogosteje dogaja in spet začne ven metat kolega je mel sicer turbino hin in mu je skoz pri 120 ven metalo tak da upam da tu ni turbina ...
 
baucek
Novinec
 
Prispevkov: 349
Pridružen: So jun 23, 2007 7:55 pm

Napisal/-a baucek Ne okt 25, 2009 8:51 pm

Samo mimogrede - 110 KM niso bili motorji po principu črpalka-šoba ampak so imeli Bosch črpalko.
 
alibaba
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne okt 25, 2009 8:08 pm

Napisal/-a alibaba Ne okt 25, 2009 9:01 pm

[quote="baucek"]Samo mimogrede - 110 KM niso bili motorji po principu črpalka-šoba ampak so imeli Bosch črpalko.[/quote] hmmm. ja je motor črpalka-šoba so mi to tud na servisu rekli tako
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Ne okt 25, 2009 9:18 pm

baucek je napisal/-a:Samo mimogrede - 110 KM niso bili motorji po principu črpalka-šoba ampak so imeli Bosch črpalko.


motiš se.pumpa dize ;) ;) ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr Ne okt 25, 2009 9:19 pm

so ti rekli ali dejansko je? sicer pa če se vsaj mal spoznaš na bošpumpo, veš kakšna je. če imaš pa PD, je zadeva konkretno manjša. kot sem ti že rekel, pelji nekam na tester, boš najhitreje izvedel kaj je vzrok težavam
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
baucek
Novinec
 
Prispevkov: 349
Pridružen: So jun 23, 2007 7:55 pm

Napisal/-a baucek Ne okt 25, 2009 9:30 pm

110 KM ni črpalka-šoba. Je pa 110 kW (150 KM) črpalka šoba.[/url]
 
alibaba
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne okt 25, 2009 8:08 pm

Napisal/-a alibaba Ne okt 25, 2009 10:02 pm

pol bo pa že držalo sem v prometno pogledal piše da je tip motorja ASW ne spoznam se pa res ne na dizle ker ja tale zdaj moj prvi so mi pa res tako rekli pa tud kao da moram samo aral tronic olje uporabljat ker je posebaj za te motorje ....sicer pa vsem hvala za informacije če pa še bo kdo mel kak predlog pa kr....
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Ne okt 25, 2009 10:24 pm

90, 110 - Bosch pumpe
100, 115, 130 - Pumpe düse (olje Aral tronic 431 5W40)

Tako bo.
 
scuba
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: So feb 24, 2007 8:54 pm
Kraj: Turnišče

Napisal/-a scuba To okt 27, 2009 3:30 pm

Zakaj preprosto ne napiše podatke iz prometne , .............
 
Uporabniški avatar
CUPRA
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Če maj 12, 2005 12:34 pm

Napisal/-a CUPRA To okt 27, 2009 9:52 pm

Glede na opisano gre za SEAT LEON 1.9 TDi, 110 KM, motor ASV, za katerega velja da je izredno trpežen motor in tudi z turbinami ni težav. Opisana težava pa je povezana z polnjenjem pritiska v turbini, zato se le-ta preklopi v rezervni program(da ne pride do poškodbe motorja) in se vedno po ponovnem zagonu moč vrne. Predlagam ti obisk pooblaščenega servisa, kjer ti bodo s testerjem lahko preverili polnjenje turbine in s tem postavili diagnozo. Ni vedno nujno potrebna menjava turbine, ker se jo da v določenih primerih očistiti,s tem pa je strošek bistveno nižji, saj se notri naberejo saje. Vzrok težave je vožnja na kratke razdalje in nežna vožnja.
Lep večer in hitro rešitev težave ti želim.
 
alibaba
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne okt 25, 2009 8:08 pm

Napisal/-a alibaba To okt 27, 2009 10:42 pm

to pa bo držalo da se avto kaj hitro ne vozi kvečemu dosti po mestu na avtocesti je res bolj malo,ja hvala za informacijo....
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody To okt 27, 2009 10:47 pm

no kakšen vbrizg ima passat afn motor 110 ho?pumpa diza?
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ To okt 27, 2009 10:58 pm

zelo dober post.. CUPRA

sicer imam 130konjskega passata, pa vseeno.. ne dolgo nazaj sem pisal podobno.. da imam suho turbino- nemastno, da sem menjal senzor n75, pa potem n75 itd. težava ni bila rešena. no izkazalo se je da ker je avto dolgo stal (pač imel treninge v tujini) in bil vožen malo in v nizkih oratih se je zamašila turbina.. avto je slabše vlekel v niskih obratih in potem začel doživljati black-oute. delal je občasno v safe mode. in ker sem b****r malo čakal in hodil do lokalnih mehanikov, ki z neoriginalnim testerjem niso rešili problemov ampak pač povzročili stroške in nakupe senzorjev po nepotrebnem se je zaradi tega zgodil niz dogodkov. zamašil se je še merilec pretoka zraka LMM, pa potem turbina. pa na variabilni lopatici je bila za nitko velika razpoka itd..
sicer ima avto že 200.000 ampak vsega tega nebi bilo, če bi prej ukrepal. imam srečo, da se je turbina sestavila iz neke druge prav tako poškodovane na drugem mestu, ker drugače se te lopatice ne dajo dobiti kot rezervni del..
na koncu sem kar dobro čez prišel. čiščenje turbine je bilo 150eu, lmm okoli 100, delo in to je to. mehanik ni hotel dat čistiti slo firmi b** ampak je poslal vse skupaj v ITAlijo, ker naj bi bilo tam ceneje. ugotovili so še tisto majhno razpoko in brez nekih velikih stroškov iz ene druge turbine namestili ta del..

če imaš take težave ti lahko predlagam dobrega serviserja. ker če boš delal napako kot jst na začetku.. boš dajal denar, avto pa še vedno nebo ok. ob predpostavki da ti senzor ne kaže napake. sicer pa naj strokovnjaki povejo..
 
Uporabniški avatar
SIMY001
Novinec
 
Prispevkov: 315
Pridružen: Po jan 30, 2006 9:55 pm
Kraj: Stajerska

Napisal/-a SIMY001 Sr okt 28, 2009 1:11 pm

im nobody je napisal/-a:no kakšen vbrizg ima passat afn motor 110 ho?pumpa diza?



1.9 TDI oznaka motorja AFN (81 kW) je turbo dizel z bosch pumpo,interkolerjem in variabilno turbino.
Vem ker sem ga lastil.
TDi power by VW Golf V sportline
Slika
 
Uporabniški avatar
piagolo
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: To jan 25, 2005 4:42 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a piagolo Sr okt 28, 2009 3:21 pm

Kakšna je/so razlika/e med AFN in ASV?
903cc
 
Uporabniški avatar
SIMY001
Novinec
 
Prispevkov: 315
Pridružen: Po jan 30, 2006 9:55 pm
Kraj: Stajerska

Napisal/-a SIMY001 Sr okt 28, 2009 4:53 pm

med AFN in ASV tipi motorjev so minimalne razlike vsaj kolikor sem opazil med branjem po internetu zraven teh dveh tipom motorjev lahko še prištejemo AVG oznako.
Razlike naj bi bile med različnimi ležaji in hladilnimi kanali .
TDi power by VW Golf V sportline
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov