Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
igorzz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Pe mar 13, 2009 10:35 am

prazen akumulator - koliko vožnje, da se napolni?

Napisal/-a igorzz Po nov 02, 2009 10:45 am

Zdravo,

čez noč sem pustil prižgane luči, akumulator se je zgleda čisto izpraznil. Ko mi bo popoldne uspelo avto zalaufat, me zanima, koliko km naj se grem vozit po obvoznici (ali je vseeno, če se po mestu vozim), da se mi bo nafilal toliko, da bom varen potem za nekaj kratkih voženj. Za akumulator zdaj na pamet ne vem, kakšne specifikacije ima, ni pa star, mašina je pa 1.9D (10 let stara).

lp Igor
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Po nov 02, 2009 11:15 am

Dovolj bo ene 10 minut mestne vožnje al manj, ne boš napolnil do konca, ampak špari benz. Se bo že sčasoma napolnil do vrha, še na začetku je najboljše da voziš z ugasnjenimi lučmi. Pa če boš na kable užigal, preden užgeš avto pustiš tudi da se mal več nafila od drugega:)
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Napisal/-a kamal Po nov 02, 2009 11:18 am

Ni potrebno dosti. Pelji se ene pol ure, če je čisto prazen. Jaz sem ga pri našem doma pustil 10 minut v prostem teku in je bilo dovolj. Pač ugasni klimo, radio in se pelji po AC ali mestu (ni pomembno).
Se vidmo ko se zagledamo.
 
igorzz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Pe mar 13, 2009 10:35 am

Napisal/-a igorzz Po nov 02, 2009 11:20 am

aja, tolk malo rabi - nisem si mislil. sicer bom poklical kar amzs, če sem že član :)
večkrat se mi je že zgodilo, da sem pustil luči prižgane, ko sem bil v službi, torej cca 8 ur, pa mi je vedno zalaufal.. zdaj je bilo to kar ene 15 ur. Luči so še vedno svetile, ventilacija pa ni delala.. Se je pa opozorilni zvok za prižgane luči zjutraj zgleda prebudil, včeraj je namreč pridno molčal.
lp
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po nov 02, 2009 11:24 am

Nekaj časa nazaj sem popolnoma izpraznil 55Ah akumulator (prižgane parkirne). S porivanjem smo ga vžgali, peljal sem 3km do doma in doma je že sam vžgal. Toliko je zgleda potrebno za delno napolnitev. Sicer bo pa veliko ceneje, če ga priklopiš na polnilec, kot pa da trošiš benz.
Aja, ko se svinčev aku enkrat totalno sprazni, mu konkretno pade kapaciteta.
Zadnjič spremenil Energetik81, dne Po nov 02, 2009 11:26 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
igorzz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Pe mar 13, 2009 10:35 am

Napisal/-a igorzz Po nov 02, 2009 11:26 am

Kako pa ugotovim, ali imam svincevega ali ne?
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po nov 02, 2009 11:27 am

Ajej, praktično VSI zagonski aku so svinčevi...
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
igorzz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Pe mar 13, 2009 10:35 am

Napisal/-a igorzz Po nov 02, 2009 11:28 am

aha.. in kaj lahko pričakujem zdaj, ko imam popolnoma izpraznjenega svincevega? Bo deloval normalno, samo življenjska doba se skrajša ali sledijo kakšne druge težave?
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po nov 02, 2009 11:41 am

Energetik81 je napisal/-a:Aja, ko se svinčev aku enkrat totalno sprazni, mu konkretno pade kapaciteta.

Torej se ti bo naslednjič še hitreje izpraznil, če boš pozabil luči. Ostalih težav naj ne bi bilo. Kako je z življenjsko dobo ne vem natančno, zelo verjetno se skrajša.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po nov 02, 2009 5:48 pm

Če ti je po osmih urah luči zalaufal imaš zlatega in se mu ne more nič zmanjšati kapacieta. En krog po obvoznici (42km) s parkirnimi lučmi pa je.
 
Uporabniški avatar
tads
Novinec
 
Prispevkov: 266
Pridružen: To maj 13, 2008 3:12 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a tads Ne jan 10, 2010 11:05 am

dober dan!

imam en problem. včeraj sem šel v celje iz velenja. v celju v kino, po končanem filmu se vsedem v avto, in glej, avtomobil se ne vžge. Prosim taksista za pomoč pri vžigu, avto vžgema na kable.
Nato se peljem nazaj proti velenju (cca. 30km) in tam mi je avto sredi križišča ugasne, ter ga nisem več mogel prižgati. (zgleda spet prazen akumolator.)

sedaj me pa zanima. ali je res akumolator tako slab, ali je kje kakšna napaka, da ga ne napolni vredu ?
pa še nekaj sem opazil, da mi obrati padejo ko ga dam v ler. tako da padejo na 500, potem pa normalno na 900 in tam ostanejo.
in tudi mislim da so mi obrati na križišču padli na 500, avto ugasnil, ter se ni več prižgal.

hvala
 
Uporabniški avatar
dejcc
Uporabnik
 
Prispevkov: 1116
Pridružen: Sr okt 07, 2009 8:19 pm

Napisal/-a dejcc Ne jan 10, 2010 12:12 pm

Meni je isto delalo zaradi akumulatorja, samo samo ob mrzlih dnevih. Če je bil avto na soncu je bilo ok.
Relax take it easY
Slika
 
Uporabniški avatar
tads
Novinec
 
Prispevkov: 266
Pridružen: To maj 13, 2008 3:12 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a tads Ne jan 10, 2010 12:17 pm

bom danes poskusil kupiti novega, in bom videl kako bo
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne jan 10, 2010 12:22 pm

preveri ce ti alternator fila
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
tads
Novinec
 
Prispevkov: 266
Pridružen: To maj 13, 2008 3:12 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a tads Ne jan 10, 2010 12:35 pm

hvala abbe

kako pa lahko to najhitreje preverim? ne da bi danes moril mehanika ko je ravno nedelja :)
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Ne jan 10, 2010 12:38 pm

ampermeter avto vžgi in daj elektrode na plus pa minus..kazati more okoli 14v...brez porabnikov...če je pa aku res slab pa pri ugasnjenem avtu daj elektrode gor in vidiš napetost...12v ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
-damjan-
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 81
Pridružen: Po okt 30, 2006 11:08 am
Kraj: koroska

Napisal/-a -damjan- Ne jan 10, 2010 12:51 pm

Ampermeter....Amperi (A)
Voltmeter.......Volti (V)

Tako da moraš vzeti voltmeter ;)
 
Uporabniški avatar
tads
Novinec
 
Prispevkov: 266
Pridružen: To maj 13, 2008 3:12 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a tads Ne jan 10, 2010 12:56 pm

hvala za hiter odzvi, bom se kar lotil dela popoldne.

bi morda še kdo vedel kaj bi bil problem za nihanje obratov ?
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Napisal/-a NejcZ Ne jan 10, 2010 12:58 pm

Lahko pa vzameš kar multimeter :lol: Ojej, sej je verjetno vedel za kaj se gre :)
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Ne jan 10, 2010 1:13 pm

E s tem je križ tako se je meni spraznil v eni noči :D prej je pa čisto normalno vžigal :( , sem preveril celice prva in zadnja skoraj suhe :) sem dolil pa dal polniti ....... po 4 dneh se še ni pobral tako, da je fuč 66 Ah Topla, letnik pa nisem gledal :D

Za nihanje obratov pa preveri nivo olja v motorju :idea:
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov