Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
slavkot1
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: So feb 09, 2008 7:20 pm

temperatura motorja

Napisal/-a slavkot1 Sr nov 04, 2009 10:03 pm

zanima me sledeče. imam golf 4 1.9 tdi. sedaj ko se je shladilo se segreva motor malo dlje, moram kar ene 10km prevoziti da je na delovni temperaturi. to mislim da je še normalno. med vožnjo je potem temperatura skos na 90 ali pa malenkost pod njo tam na ene 87. čudno mi je pa to da ko sem na mestu in je motor prižgan in če imam vključeno gretje mi temperatura motorja kar pade tudi na 60 stopinj če sem dolgo na mestu. to mi je pa sumljivo. zdj me pa zanima če ima kdo tak motor in če ima isto sranje al je res kak problem.
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Sr nov 04, 2009 10:09 pm

Če ti med vožnjo, seveda da normalne da ga ne nabijaš v obrate, in ti vseeno pade na 60 stopinj bi rekel da je termostat pokvarjen in odprt. Drgač pa dizel se težko greje in se je s tem sprijaznit. Nam se tudi na mestu kr dosti ohladi, če dolgo stojiš. Tudi moj bencinar ne gre več čez 80 stopinj, pride šele na avtocesti na del. temperaturo ali pa če ga v visokih obratih vozim.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr nov 04, 2009 10:13 pm

pri moji astri je temperatura skoz med 78 in 81 stopinjami...je to normalno?
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic Sr nov 04, 2009 10:21 pm

Meni se shladi recimo, je ogret na 60 stopinj in ko cisto malo gasa alpa skoraj nic ne tiscim po klancu navzdol se shladi tudi na 30... Zadnjic ko je bilo -4, sem potreboval 20min vožnje, da se je segrel na 90.
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Napisal/-a Skubic Sr nov 04, 2009 10:38 pm

Med vožnjo delovna temperatura ne sme padati... skoraj zagotovo je termostat zanič in je ves čas malo odprt in hladi tudi ko to ni potrebno. Tudi pri meni je bilo tako, da je npr. po klancu navzdol T padla, ko sem zamenjal termostat (ki je bil "prebit" in je ves čas spuščal čez vodo) se je problem rešil.
LP
 
slavkot1
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: So feb 09, 2008 7:20 pm

Napisal/-a slavkot1 Sr nov 04, 2009 10:57 pm

ne če se vozm je kul ne pade temperatura nikol pod 85, neki pa more past ker termostat odpre že pri ene 85-87 stopinj ane kokr kje. mal čudno mi to da mi na mestu pa kr shladi. sam če se mi med vožnjo ne pregreva in shladi pol nemore bit nč narobe
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic Če nov 05, 2009 12:14 am

Avto je skoraj nov, pri kolegih se isto dogaja, tdi, dci.... Če logično pomislimo, je ob vožnji navzdol ob -4, čisto možno da se mašina shladi, kajne?
 
Uporabniški avatar
_BuLLet_
Novinec
 
Prispevkov: 303
Pridružen: Po jul 23, 2007 12:54 am
Kraj: Radlje ob Dravi

Napisal/-a _BuLLet_ Če nov 05, 2009 12:26 am

Ko se motor enkrat ogreje in kazalček zleze na delovno temperaturo motorja, mora tam tudi ostati! Vsakršno odmikanje kazalca v levo ali desno pomeni, da je nekaj narobe. Avto stalno vzdržuje delovno temperaturo motorja. Če se kazalček odmika v desno, to pomeni, da je nekaj narobe s hladilnim sistemom (pregrevanje), ko pa se odmika v levo kot je v tvojem primeru pa je problem skoraj zagotovo v termostatu. Ta ostane odprt in posledično hladi motor tudi takrat, ko to ni potrebno.

Zaključek je torej, da se strinjam z zgornjima ugotovitvama. Naj mehanik preveri, če termostat deluje pravilno.
 
Uporabniški avatar
frgo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: So sep 18, 2004 5:11 pm
Kraj: Trebnje

Napisal/-a frgo Če nov 05, 2009 7:21 am

Ok, jaz imam tudi podoben problem. Moj clio se zdaj ko je mrzlo zelo počasi segreje. Ima digitalno skalo za temperaturo in ko je normalno ogret je na 4 črticah, ko je manj ogret pa na 2. Zadnje čase mi zelo dolgo niha med 2 in 4 črticami, preden dejansko ostane na 4. Vozim se samo po AC in ko se začnem hitreje peljat temp. pade, v prostem teku pa normalno ostane na 4 črticah, kar mi je čudno. Če bi termostat "hladil", bi se motor v prostem teku verjetno sčasoma shladil, pa se ne.
 
Uporabniški avatar
skyliner
Novinec
 
Prispevkov: 350
Pridružen: Če jan 06, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a skyliner Če nov 05, 2009 7:26 am

še jst imam na to temo eno vprašanje: koliko škoduje motorju če ga voziš podhlajenega (torej če je termostat pokvarjen in na polno odprt)?
Lep pozdrav!
 
Uporabniški avatar
Sebekclio
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Če okt 15, 2009 8:25 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sebekclio Če nov 05, 2009 8:14 am

no jaz pa mam cliota B 2002 faceliftan in se mi mašina segreje na delovno temparaturo že v okrog 3 km to je okrog 3-4 min iz popolnoma hladnega stal čez noč, in pol se kazalec temparature ne premika je pa bencinar.
 
Uporabniški avatar
frgo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: So sep 18, 2004 5:11 pm
Kraj: Trebnje

Napisal/-a frgo Če nov 05, 2009 8:41 am

Moj je l.2006 in je do zdaj čisto normalno delal. Meni je jasno, da nekaj ni čisto gladko. Segreje se ravno tako v 3km (ravno da pridem do ac), ampak takoj ko na ac pospešim začne temp. padat.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če nov 05, 2009 8:43 am

vsem ko govorite jda je termostat hin ni vedno res....2 sem že menjal in se mi ne segreje nikoli na 90 stopinj...avto je pa passat tdi afn...problem je pa v senzorju temparature ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Napisal/-a kamal Če nov 05, 2009 12:35 pm

skyliner je napisal/-a:še jst imam na to temo eno vprašanje: koliko škoduje motorju če ga voziš podhlajenega (torej če je termostat pokvarjen in na polno odprt)?


Ja če ga boš skos vozu naprimer po AC bo temperatura motorja zelo nizka kar seveda škoduje motorju. Tesnilo na glavi je občutljivo tudi na prenizko temparaturo motorja ne samo na pregrevanje motorja.

Meni temparatura na AC malo naraste (ga ne tiščim). Malo se zmanjša (od normalne za 5C) samo pri vožnji po klancu navzdol. Po mestu je pa vedno enaka (normalna). Tako da temparatura ne sme nihati preveč od normalne. Izjeme so pa navedene.
Se vidmo ko se zagledamo.
 
Uporabniški avatar
kiki13
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: Ne nov 16, 2008 8:11 pm

Napisal/-a kiki13 Če nov 05, 2009 1:13 pm

Kaj pa prekrivanje kilerja ali odprtin, kjer piha mrzel zrak na kiler in motor?
Ali bi se potem motor prej segrel in tudi obdržal temperaturo (ob predpostavki, da je termostat ok)?
Ali prekrivanje lahko škodi (ob predpostavki, da prekriješ le del kilerja ali odprtin)?
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Napisal/-a Skubic Če nov 05, 2009 1:29 pm

kiki13 je napisal/-a:Kaj pa prekrivanje kilerja ali odprtin, kjer piha mrzel zrak na kiler in motor?
Ali bi se potem motor prej segrel in tudi obdržal temperaturo (ob predpostavki, da je termostat ok)?
Ali prekrivanje lahko škodi (ob predpostavki, da prekriješ le del kilerja ali odprtin)?


Sej na kakšnih golf dvojkah ali pa kaj podobnega to še zmeraj vidiš... pač med vožnjo ga ne hladi toliko oziroma ga še zmeraj popolnoma dovolj in se zato tudi prej segreje...
 
Uporabniški avatar
alesek86
Novinec
 
Prispevkov: 291
Pridružen: Ne jul 02, 2006 9:18 am
Kraj: Sevnica

Napisal/-a alesek86 Če nov 05, 2009 1:47 pm

Js mam na golfu 1.9 tdi vedno kazalec na 90°C, pa če je zuni +30 al pa -10.

Lp
Lep pozdrav,

Aleš
 
Uporabniški avatar
frgo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: So sep 18, 2004 5:11 pm
Kraj: Trebnje

Napisal/-a frgo Če nov 05, 2009 2:14 pm

kiki13 je napisal/-a:Kaj pa prekrivanje kilerja ali odprtin, kjer piha mrzel zrak na kiler in motor?
Ali bi se potem motor prej segrel in tudi obdržal temperaturo (ob predpostavki, da je termostat ok)?
Ali prekrivanje lahko škodi (ob predpostavki, da prekriješ le del kilerja ali odprtin)?


Pa jaz sem prišel na podobno idejo :) Sicer pa imam predpostavko, da bo bolje obiskat mehanika in bom zaenkrat to preskočil.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Če nov 05, 2009 4:20 pm

Ko se mašina segreje na delovno teperaturo okrog 90 stopinj (+-2 stopinje) potem ni važno ali je zunaj +35 stopinj pa klima laufa in stojiš v koloni ali je -15 stopinj in gretje dela mora biti skos ista temperatuka (niha +-2 stopinje), če ni potem je nekaj sigurno narobe, pa upam da veste da je treba hladilno tekočino menjat vsake 2 leti
Zadnjič spremenil pskoda, dne Če nov 05, 2009 4:32 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Če nov 05, 2009 4:26 pm

kiki13 je napisal/-a:Kaj pa prekrivanje kilerja ali odprtin, kjer piha mrzel zrak na kiler in motor?
Ali bi se potem motor prej segrel in tudi obdržal temperaturo (ob predpostavki, da je termostat ok)?
Ali prekrivanje lahko škodi (ob predpostavki, da prekriješ le del kilerja ali odprtin)?


Pri starejših avtomobilih pokrivajo zaradi tega ker je vse v pizi in se sploh ne segreje na delovno temperaturo in posledično ne dela gretje tako kot bi moral. Drugače ni nič narobe če pokriješ, mašina se bo prej segrela in bo v kabini pihal bolj topel zrak, samo kar bo temperatura skos nihala, se pravi da s tem ne rešiš problema
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot], jure5j in 16 gostov