Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
CheFF
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Ne nov 08, 2009 10:23 pm

peugeot 206

Napisal/-a CheFF So nov 21, 2009 4:37 pm

En čuden problem se je pojavil.
Torej gre se za vozilo peugeot 206 1.6 16v letnik 2003, problem pa je sledeč:
Ko daš kontakt, delujejo samo el. nastavljiva ogledala, el. pomik stekel, vsi štirje žmigavci in radio (sony) ostalo je vse mrtvo, lahko ga verglaš in ne vžge, samo vergla.
Zamenjan motorni računalnik, tester ne pokaže napak...
Kaj bi lahko bilo narobe?
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So nov 21, 2009 4:46 pm

Si probal z drugim ključem??Kakšen senzor glavne ali odmične gredi,preskočil jermen..
 
Uporabniški avatar
CheFF
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Ne nov 08, 2009 10:23 pm

Napisal/-a CheFF So nov 21, 2009 4:53 pm

Ja tudi z drugim ključom je bilo sprobano.
Nevem, da bi zaradi kakega senzorja blo vse mrtvo?
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So nov 21, 2009 6:40 pm

ja če senzor ne da podatka o vrtenju motorja potem tudi iskre ali bencina ne vklopi oz. nima podatka o položaju motorja.
 
Uporabniški avatar
marko01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1918
Pridružen: Če dec 29, 2005 7:51 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a marko01 So nov 21, 2009 7:38 pm

Ja pa pri kontaktu svetijo sploh lučke za motor, ..... Ali je vse mrtvo. Si avto vozil pa potem vec ni vzgal naslednič, ali ti je med vožnjo ugasnil.. Daj malo več nam napiši !
Lp by Mare
 
Uporabniški avatar
domsas
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 96
Pridružen: Po maj 07, 2007 8:16 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a domsas So nov 21, 2009 8:03 pm

meni je tud enkrat to naredil
enostavno ni več startal. je en stric prišo zraven, rekel naj dam v prvo in spustim sklopko. je potisnil avto naprej za par cm in reko vžgi in pelji. delovalo je. :shock:
eo takrat brez problemov (trkam na les) :lol:
Slika
You have to learn to follow before you can lead
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Ne nov 22, 2009 11:36 am

Kodni sistem detektorja ključa okoli cilindra kontaktne ključavnice je povezan s ECU-jem, kako ste ga menjali brez strokovnih podlag ne vem. Ponavadi se pa odlota tuljava na detektorju ključa, kar se zlahka popravi, tudi nov je 20€ na servisu.
 
Uporabniški avatar
CheFF
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Ne nov 08, 2009 10:23 pm

Napisal/-a CheFF Ne nov 22, 2009 4:06 pm

Avto ni moj, ampak ga foter popravla...
Avto je lastniku med vožnjo crknil in ko daš kontakt se števec pa lučke prižgejo ostalo pa nič ne dela razen tisto kaj sem v prvem postu že naštel.
Menjan je bil motorni računalnik, bsi enota, preizkušeno z drugim ključem avto ne vžge in nič ne dela.
 
drotkar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Ne nov 22, 2009 7:12 pm
Kraj: nekje ob savi

Napisal/-a drotkar To nov 24, 2009 7:44 am

da delujejo ostale stvari je treba avto spravit iz economy mode, ki preprečuje izpraznitev akumulatorja to pa je ko motor vžge.
Malo več podatkov pa lahko pomagamo.
ponavadi se odtrga masa na menjalniku, primer sem imel ko je crknila šoba za vbrizg (šla je v kratek stik)......
mislim, da imaš zamašeno žico !
 
Uporabniški avatar
CheFF
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Ne nov 08, 2009 10:23 pm

Napisal/-a CheFF Sr nov 25, 2009 9:49 pm

Evo stvar je rešena, bilo je volansko stikalo, neka elektronika na vezju volanskega stikala bi naj šla papa.
 
Uporabniški avatar
zcmr
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne jul 18, 2004 8:48 pm
Kraj: GO

Napisal/-a zcmr Pe dec 11, 2009 9:10 pm

Imam za menjat obvolansko stikalo na P 206 HDI letnik 2003,zanima me kako je s to stvarjo,ali se stikalo enostavno zamenja in je stvar resena oziroma ali je potrebno po menjavi avto dat na tester in kaj inicializirati ?
Ce je kdo vesc Peugeotov prosim za nasvet .
Mercedes Benz service
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So dec 12, 2009 12:04 pm

Enostavno, št 5 na sliki je nataknjena na cilinder zaklepanja. Priklop je na konektor.
Priponke
doc=764.pdf
(103.3 KiB) Prenešeno 270 krat
 
Uporabniški avatar
zcmr
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne jul 18, 2004 8:48 pm
Kraj: GO

Napisal/-a zcmr So dec 12, 2009 1:21 pm

@ joztom hvala za odgovor ,samo se najverjetneje nisva razumela,menjat moram stikalo-rocice luci-brisalcev,ker mi samodejno sklaplja dolge luci in uklaplja kratke,pa smerokaz se sam ugasne...
Sprasujem ker mi je na servisu rekel da je dobro po menjavi priklopit na racunalnik....
Mercedes Benz service
 
Uporabniški avatar
roberto-82
Uporabnik
 
Prispevkov: 1181
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:17 pm
Kraj: Črna na Koroškem

Napisal/-a roberto-82 So dec 12, 2009 2:04 pm

ko sem ga js menjal na berlingotu ni bilo treba nobenega rač. samo glej da boš pred tem akumolator odklopo lp :D
NE DELAJ DRUGEMU TISTGA,KAR NOČEŠ,DA DRUG DELA TEBI.
[img]http://www.shrani.si/f/3M/Wx/1eNyr63y/neimenovano.jpg[/img]
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar So dec 12, 2009 2:49 pm

domsas je napisal/-a:meni je tud enkrat to naredil
enostavno ni več startal. je en stric prišo zraven, rekel naj dam v prvo in spustim sklopko. je potisnil avto naprej za par cm in reko vžgi in pelji. delovalo je. :shock:
eo takrat brez problemov (trkam na les) :lol:

NICE ONE :)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So dec 12, 2009 5:58 pm

Nimam sheme, imaš pa od C3 ali XsaraPicasso s CanBus.
Priponke
C3_stikala.pdf
(128.54 KiB) Prenešeno 190 krat
Xsara_Picasso_Stikala_CanBus.pdf
(140.35 KiB) Prenešeno 234 krat
 
Uporabniški avatar
Mark_007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: So mar 21, 2009 8:53 pm

Napisal/-a Mark_007 Pe feb 12, 2010 9:01 pm

Zdravo,.. imam peugeot 206, pa bom menjal sprednje luči,.. ter bom dal not od novejšega letnika,.. pa imam en problem,.. sedaj sem imel žarnice H4,.. v tem novem enem žarometu pa so sta 2x po H7 ,če se ne motim,.. katera žarnica je sedaj za dolgo luč katera za kratko (če gledamo proti sredini),..no sicer sedaj še nimam konekrorjev,..(dal bi ene druge, da bi skompenziral vse skupi) pa me sedaj zanima kako je s tem,.. pa še nekaj,.. a se da zmerit pri H4 kateri vodnik je za dolgo luč z voltmetrom?

Hvala za odgovor :)
.....vse pride včasih lepo in prav......by mark
 
Lancer123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Sr jan 27, 2010 7:04 pm

Napisal/-a Lancer123 So feb 13, 2010 5:03 am

Mark_007 je napisal/-a:Zdravo,.. imam peugeot 206, pa bom menjal sprednje luči,.. ter bom dal not od novejšega letnika,.. pa imam en problem,.. sedaj sem imel žarnice H4,.. v tem novem enem žarometu pa so sta 2x po H7 ,če se ne motim,.. katera žarnica je sedaj za dolgo luč katera za kratko (če gledamo proti sredini),..no sicer sedaj še nimam konekrorjev,..(dal bi ene druge, da bi skompenziral vse skupi) pa me sedaj zanima kako je s tem,.. pa še nekaj,.. a se da zmerit pri H4 kateri vodnik je za dolgo luč z voltmetrom?

Hvala za odgovor :)


lahko zmeriš... z Vm daš eno "špico" v en vodnik, drugega na maso.. prižgeš dolge luči, in če ti kaže približno 12V je to, to...
 
Uporabniški avatar
Mark_007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: So mar 21, 2009 8:53 pm

Napisal/-a Mark_007 So feb 13, 2010 3:30 pm

Lancer123 je napisal/-a:
lahko zmeriš... z Vm daš eno "špico" v en vodnik, drugega na maso.. prižgeš dolge luči, in če ti kaže približno 12V je to, to...


Aha super,.. deluje ta metoda :).. še nekaj me zanima,.. no skratka, logično mi deluje, da je notranja žarnica za kratko zunanja pa za dolgo luč,.. če se ne motim,.. ali je mogoč obratno.. popravi me?
.....vse pride včasih lepo in prav......by mark
 
Lancer123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Sr jan 27, 2010 7:04 pm

Napisal/-a Lancer123 So feb 13, 2010 6:53 pm

Mark_007 je napisal/-a:
Lancer123 je napisal/-a:
lahko zmeriš... z Vm daš eno "špico" v en vodnik, drugega na maso.. prižgeš dolge luči, in če ti kaže približno 12V je to, to...


Aha super,.. deluje ta metoda :).. še nekaj me zanima,.. no skratka, logično mi deluje, da je notranja žarnica za kratko zunanja pa za dolgo luč,.. če se ne motim,.. ali je mogoč obratno.. popravi me?


imaš prav.. ;)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov